تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در لاهیجان

بازسازی تشک وتبدیل به تشک تمام طبی
شماره تماس:
09331736778

💫تعمیر انواع تشک های خوشخواب در استان گیلان(خوشخواب، یه رویا ، رویا ،تن آسای، وگال،شمال،رویال،آپادانا،تشک های ترک ، ایتالیایی و آلمانی)

💫طبی نمودن‌ تخصصی تشک های فنری

💫تشک فرسوده خود را به بهترین شکل و به طور دلخواه خود بازسازی نمایید

💫تعمیر تخصصی تشکهای ایرانی و خارجی کاملا حرفه ای با ماشین الات و ابزارهای مخصوص تعمیرات تشک

 

تحویل تشک بازسازی شده درب منزل

⚡️بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات تشک در گیلان

” تعمیرات تشک خواب الگانس ” از برترین و بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع تشک های طبی و فنری در انواع ایرانی و خارجی در رشت وسراسر گیلان می باشد. در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع تشک های طبی و فنری با بهره گیری از به روزترین دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته انجام می شود. “تنها مرکز تعمیرات تشک که فنرهای معیوب و افت کرده و شکسته را تعویض میکند.

برای ارتقاء و رعایت نکات بهداشت محیط منزل و محیط کار تمامی تشکها در مقصد و مبدا دریافت و تحویل با کاور حمل و نقل میگردد.

🔶مشاوره رایگان 

تماس با مجموعه و استفاده از مشاوره های کارشناسان فنی مرکز تخصصی تعمیرات تشک خوشخواب ، رویا و رویال

🔶بهداشت در کرونا 

برای ارتقاء و رعایت نکات بهداشتی تمامی تشکها در مقصد و مبدا دریافت و تحویل با کاور حمل ونقل میگردد

🔶خدمات ما 

استفاده از خدمات متنوع تعمیرات تشک

طبی کردن تشکهای فنری

تعویض رویه تشک فرسوده

کوچک و بزرگ کردن تشک

بازسازی گودی و افت تشک

شستشوی رویه تشک

گذاشتن تقویت کننده تشک

تغییر سایز تشک

⚡️طراحی و ساخت تشک با سایز سفارشی و دلخواه

۱-تعویض رویه تشک کثیف و فرسوده

۲-بازسازی فنر تشک ،گودی و افت تشک و هواگیری و کشش یا تعویض فنرهای ضعیف شده

۳-تعویض الیاف و ابر رو فنر تشک

۴-متخصص تعمیر تشکهای فنر متصل و پاکت اسپرینک خارجی

۵-طبی کردن تشکهای فنری ، تزریق اسفنج داخل فنر و تزریق پلی اتیلن یا جا گذاری پلهای پلی اتیلن

۶-کوچک وبزرگ کردن ابعاد و اندازه تشک

۷-تبدیل تشک دونفره به تشک یکنفره و بالعکس

۸-باز نمودن رویه تشک جهت شستشو و استریل و آبکشی شرعی

۹-افزایش ارتفاع تشک تا ۴۰ سانتی متر(به هر اندازه دلخواه)

۱۰-تغییر سایز تشک

۱۱-بازسازی و رفع فرو رفتگی تشکهای طبی و نیمه طبی

۱۲-تبدیل تشکهای سفت (hard) به تشک های نرم (soft) و بالعکس

تعمیرات صفرتاصد تشک
🔶تعمیرات تشک های ایرانی و خارجی 

در برخی از مواقع خرید تشک طبی و فنری جدید از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد و میتوان با کمی بازسازی در تشک های معیوب و قدیمی ، آن ها را به روز اول بازگرداند و به خوبی از آن ها استفاده کرد . اگر فنر تشک های شما معیوب شده اند و یا رویه پارچه ای آن ها پاره شده است و یا خیلی از مشکلات دیگر ، میتوان از خدمات تعمیرات تخصصی تشک ابراهیم زاده استفاده کنید.

⚜️مزایای اسفنج ریباند فشرده

بسیاری ازافراد از کمردرد و دیسک کمر رنج می برند یا به مشکلات حاد ستون فقرات مبتلا می باشند. در نتیجه بنا به توصیه و نظر پزشک استفاده از تشک های طبی بدون فنر برای این افراد گزینه مناسبی است. در بسیاری از موارد درجه سفتی تشک های طبی متفاوت است برخی از تشک های طبی از سطح فوق العاده سفت در حد سطح زمین برخوردار می باشند به طوری که انحنای طبیعی ستون فقرات حفظ شود و در کاهش کمردرد موثر باشد. تشک با سطح سفت در لایه داخلی خود از ریباد فشرده استفاده کرده است.

اسفنج ریباند فشرده ارتعاشات ناشی از غلت زدن را منتقل نخواهد کرد. نکته منحصر به فرد ریباند فشرده تحمل وزن بالای افراد می باشد به علت فشردگی اسفنج افراد با وزن بالا بدون نگرانی از گود شدن زود هنگام تشک به راحتی می توانند از تشک های ریباند دار استفاده نمایند. ریباند فشرده عایق گرما و سرما می باشد. تشک ریباند فشرده با شرایط ویژه تولید می شود و خرد و شکسته نمی شود.

تولید تشک دونفره باضمانت
🔶قبول سفارشات درشهرهای:

🌟گیلان( رشت .بندر انزلی.رضوانشهر.زیباکنار. فومن .صومعه سرا.خمام .کوچصفهان.لشت نشا . دیلمان. سنگر.خشکبیجار. آستانه اشرفیه. کیاشهر. لاهیجان.آستارا(هتل هاوخوابگاه ها.) رودبنه .سیاهکل .لنگرود.کومله. چاف .چمخاله.رودسر. کلاچای. چابکسر .واجارگاه .املش.شلمان .و شهرهای اطراف آن)

🌟و غرب مازندران(رامسر .شهسوار ( تنکابن).نشتارود. چالوس و…

به مدیریت : آقای ابراهیم زاده

شعبه 1: لاهیجان

شعبه 2: رشت ، جاده جعفرآباد

 

جمع آوری تشک از درب منزل

تحویل تشک های باز سازی شده

بازسازی و شستشوی تشک

نحوه ساخت تشک های طبی فنری واقعی و با کیفیت

 

تولید و تعمیر انواع تشک و خوشخواب ابراهیم زاده در رشت گیلان , تولید و تعمیر انواع تشک و خوشخواب در رشت  , تولید و تعمیر انواع تشک و خوشخواب گیلان , تعمیر انواع تشک و خوشخواب ابراهیم زاده  , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در لاهیجان  , رشت  , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در بندر انزلی و تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در رضوانشهر , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در زیباکنار , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در فومن , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در صومعه سرا , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در خمام  , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در کوچصفهان , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در لشت نشا , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در دیلمان , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در سنگر , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در خشکبیجار , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در آستانه اشرفیه ,تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در کیاشهر ,تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در لاهیجان , تولید و تعمیر تشک و خوشخواب در آستارا  ,