Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی،کاشمر،بلوار مطهری

Telephone

پخش و فروش عمده میوه خوری،قندان و جا شمعی خراطی دست ساز در کاشمر و سراسر کشور

✨تولید،خراطی و پخش انواع کاسه شکلات خوری چوبی،میوه خوری،قندان و جا شمعی

❇️خراطی چوب از صنایع،حِرفه و هنرهای مرتبط با چوب است که از دیرباز در کشورمان رواج داشته است. خراطی یکی از کارهای هنری چوبی است که بر روی قطعات چوبی انجام می شود تا یک شی چوبی ساخته شود.

❇️اشیایی مانند پایه آباژور، گهواره، صندلی، ظروف، نرده و… اشیایی هستند که با استفاده از هنر خراطی توسط دستگاه خراطی ساخته می شوند. برای ساخت وسایل با استفاده از هنر خراطی، از چوب های نرم و مرطوب استفاده می شود.

❇️خراطی چوب در واقع تراش و فرم دادن چوب به وسیله دستگاه خراطی و مغار است. کار خراطی یک کار کارگاهی است و در منزل و ابزار خانگی قابلیت اجرا ندارد.

❇️خراطی چوب از صنایع دستی و هنرهایی است که کم و بیش در اغلب شهرهای ایران رایج است. در خراطی چوب از چوب های مختلفی استفاده می شود ولی از متداول ترین آن ها میتوان به گردو، نارون، توسکا، زبان گنجشک، شمشاد، بید، گلابی، چوب سفید و چنار اشاره داشت.

🔴مراحل تولید خراطی

🔹برای ساخت فرآورده های چوبی خراطی، مراحل گوناگون و متعددی طی می شود که به ترتیب عبارتند از:

⭐️ انتخاب نوع چوب در رابطه با نوع محصول تولیدی.

⭐️ برش چوب توسط اره نواری و رنده به اندازه مورد نیاز شیئی كه ساخت آن مورد نظر است.

⭐️ بستن چوب بریده شده به دستگاه خراطی و گرد كردن آن و یا اصطلاحاً به صورت نیمه كاره درآوردن آن.

⭐️ در این مرحله اگر تولید كالایی توخالی مورد نظر باشد، كار نیمه كاره را توسط سه نظام به دستگاه خراطی بسته و داخل آن را خالی می كنند.

⭐️ مرحله آخر تكمیل كار نیمه كاره و پرداخت قسمت خارجی آن توسط سمباده میباشد و پس از آن محصول را با استفاده از سیلر، كیلر، نیم پلی استر، پلی استر، لاك الكل و … پوشش داده و به بازار عرضه می كنند.

به مدیریت:قانعی

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

چوب , خراطی چوب , وسایل چوبی , میوه خوری چوبی در کاشمر , قندان چوبی در کاشمر , جا شمعی چوبی در کاشمر , شکلات خوری چوبی در کاشمر , تولید و خراطی کاسه شکلات خوری چوبی دست ساز آبنوس گالری در کاشمر و خراسان رضوی , تولید انواع سازه های چوبی در کاشمر , مجموعه سازه های چوبی و خراطی آبنوس گالری در کاشمر و خراسان رضوی ,