باک های استوک جدایی در مرند

✨جابجایی و لوله کشی انواع کشنده ها 
✨خرید فروش انواع باک های ایرانی خارجی شرکتی و دست ساز 
✨تولید و نصب مخازن بخاری درجا درلیتراژهای مختلف برای انواع کشنده ها 
✨فروش وتعویض انواع باک های ایرانی وخارجی درلیتراژهای مختلف 
✨باکمترین قیمت وبهترین قیمت 

🚗قطعه استوک قطعه ای است که مربوط به این خودرو نمی باشد ولی فابریکی و اصلی می باشد ولی قطعه ی تعویض ورنگ در کارشناسی رنگ خودرو، یعنی قطعه ضمناً این که تعویض شده است رنگ هم شده است و فابریکی و اصلی نمی باشد.

✳️چرا باک خودرو خراب می شود 

🚗درست است که باک خودرو یک قطعه مصرفی نیست اما با گذشت زمان و استفاده زیاد از خودرو بر روی سلامت آن نیز تاثیر می‌گذارد. و هم چنین دلایل زیادی برای آسیب به باک ماشین وجود دارد.

🚗از آنجا که معمولا باک در زیر ماشین قرار دارد اصلا دور از انتظار نیست که با وسیله سختی برخورد کند و سوراخ شود. خوردگی باک نیز در مناطقی که برف و یخ زیادی در انجا وجود دارد بسیار معمول است. سوراخ شدن باک نسبت‌به خوردگی خیلی جدی‌ بوده و معمولا راه حل مناسب برای آن تعویض باک است.

به مدیریت:کاظم جدائی

09369975443

 

 

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

تولید و خرید و فروش و تعمیرات باک های استوک جدائی در مرند , تعمیرات باک های استوک جدائی در مرند , تولید باک های استوک جدائی در مرند , خرید باک های استوک جدائی در مرند , فروش باک های استوک جدائی در مرند , تعمیر باک در مرند , بزرگ و کوچک کردن باک در مرند , زدن لجن گیر , زدن گلویی , تعمیر مخزن های بخاری درجا در مرند , تولید صفر تا صد مخرن بخاری درجا در مرند , تولید مخزن استیل بخاری درجا درمرند , جابجایی و لوله کشی انواع کشنده ها , باک سازی در مرند ,