Address & Contact

Our Address

اصفهان،شهرک صنعتی دولت آباد،کوی مالک اشتر 14،بهار 2

ساخت،تولید و فروش کاور پکیج،ساخت اتاقک پکیج گروه صنعتی امید نقیان در اصفهان 

?تولیدکننده انواع کاور جهت محافظت از سیستم گرمایشی و سرمایشی پکیج با بهترین دستگاه مکانیزه پرس به قیمت کارخانه در اصفهان 

?پکیج هایی که خارج از فضای بسته ی ساختمان نصب می شوند برای محافظت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی به اتاقک احتیاج دارند.اتاقک موجود در مجموعه ی ما از جنس ورق آهن می باشد که با عایقی از پشم و شیشه دستگاه پکیج را از آسیب های ناشی از بارندگی و تابش مستقیم خورشید محافظت می نماید.

?پکیج نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.
از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

?انواع پکیج 
✳️پکیج دیواری 

?درباره پکیج دیواری باید بگویم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

پکیج‌های زمینی و دیواری از نظر نوع سوخت هم به چند دسته متفاوت تقسیم می‌شود:

? پکیج برقی که در دو نوع زمینی و دیواری موجود می‌باشد که دارای مزیت بی صدا بودن می‌باشد.

? پکیج گازی که در دو نوع دیواری و زمینی موجود می‌باشد که مانند پکیج برقی بی صدا می‌باشد.

? پکیج دو گانه سوز که فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد که نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید بیرون از منزل و در مکانی مانند انباری و یا موتور خانه و … نصب شود.

? پکیج گازوئیلی که این پکیج مانند پکیج دو گانه سوز است و فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد و نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید درون موتورخانه و یا انبار و … نصب کرد.

✳️مزایای پکیج 

پس از رسیدن به پاسخ پکیج چیست باید با مزایای آن آشنا شوید و در صورت تمایل سپس آن را تهیه کنید.پکیج مزایای زیادی دارد که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

? تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود

? استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه

? نصب و راه اندازی سریع و آسان

? کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی

? کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی

? فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند

? بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و …

? در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و ….

به مدیریت:امید نقیان 

 

ساخت کاور پکیج در اصفهان , فروش کاور پکیج در اصفهان , تولید کاور پکیج در اصفهان , ساخت اتاقک پکیج در اصفهان , گروه صنعتی امید نقیان در اصفهان , سیستم گرمایشی سرمایشی , پکیج کلبه ای  ,