Address & Contact

Our Address

سمنان

تولید و ساخت گچ آلفا پزشکی ساختمانی و دیوارهای پیش ساخته فوم گستر پارسا

? گچ دندانپزشکی و پانل های گچی ، گچ های فایبرگلاس و دیوارهای پیش ساخته

? گچ مصالح ساختمانی 

? نخستین تولید کننده گچ آلفا در سمنان

? ارسال به سراسر کشور

گچ آلفا را بشناسیم

? گچ آلفا، کاربرد محدود و خاصی در دندانپزشکی، مجسمه سازی و جواهرات دارد و در تعداد معدودی کارخانه تولید کننده در سمنان تولید می شود.

? سنگ گچ پس از ورود به کارخانه، مورد عمل آوری قرار می گیرد. از آن جا که گچ استاکو یا بتا، مصرف بالایی دارد، لذا بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است. گچ آلفا، گچ مخصوصی است که در شرایط متفاوت تولید و در موارد خاص نیز مصرف می شود.

? این محصول در اتوکلاو و تحت فشار و دمای حدود 97 درجه سانتیگراد، به روش تر تولید شده و به دلیل میزان حلالیت پایین و زمان گیرش طولانی، مصارف خاصی جهت ساخت پروتزهای دندان، مجسمه سازی و ساخت جواهرات دارد.

? مصرف محدود و خاص گچ آلفا، سبب تولید پایین آن توسط تنها چند کارخانه معدود گشته است. از آن جا که وجود ناخالصی ها، هنگام قالب گیری دندان، از نظر بهداشتی مضراتی در دهان ایجاد می کند، لذا سنگی که به منظور تولید این گچ استفاده می شود، باید خالص بوده و حداقل ناخالصی ها را دارا باشد.

? خمیری که از این گچ حاصل می شود، باید کمترین تغییرات حجمی را داشته باشد تا اندازه واقعی در قالب گیری حاصل گردد. سختی بالای آن نیز جهت تحمل فشار و اصطکاک احتمالی، امری اجتناب ناپذیر است.

? روان بودن خمیر حاصل نیز سبب شکل پذیری کانی و پر کردن حفره ها می گردد. تخلخل کم این محصول نیز از دیگر ویژگی های آن است.

? گچ آلفا یکی از تولیدات تعدادی از کارخانجات گچ است که مخصوص دندانپزشکی می باشد، حال ببینیم خصوصیات این فرآورده چیست و چگونه تولید می شود؟

? گچی که جهت ساخت پروتزهای ثابت و روکش دندان در دندانپزشکی استفاده می شود، باید ضمن برخورداری از استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه و تغییرات دمایی، از نظر بهداشتی نیز ضرر و خطری برای دهان نداشته باشد.

? مسلما گچ بتا که مخصوص امور ساختمان سازی است، فاقد خصوصیات لازم برای این منظور می باشد. گچی که جهت مصرف در دندانپزشکی تولید می شود، گچ آلفا نام دارد که تحت شرایط خاص، تولید و از خلوص بالایی برخوردار است.

? شرایط ویژه تولید و مصرف محدود این محصول سبب شده تنها تعداد معدودی از کارخانه ها، اقدام به تولید گچ آلفا نمایند. گچ آلفا تغییرات حجمی بسیار ناچیزی دارد، لذا جهت حفظ اندازه واقعی قالب فک یا دندان ها گزینه مناسبی است.

? دیرگیر بودن این گچ نسبت به نوع بتا، سبب می شود قالب گیری به راحتی انجام شود. مقاومت اولیه و نهایی بسیار بالای آن نیز سبب ساخت پروتز های محکم می گردد.

مدیریت : آقای امیر پارسا

 

 

 

گچ آلفا , گچ دندانپزشکی , پانل های گچی , گچ فایبرگلاس , دیوارهای پیش ساخته , فوم گستر پارسا در سمنان ,