نصب و راه اندازی چیلر سردخانه ، تونل انجماد صنایع برودتی اقطایی در مشهد

تولید و طراحی سیستم ، نصب و راه اندازی چیلر، تولید طراحی

💠 تولید، طراحی، محاسبه و اجرا

💠 تجهیزات برودتی شامل کمپرسور و کلیه قطعات

💠 سردخانه، تونل انجماد، چیلر، آیس بانک، خط تولید مواد غذایی، ساندویچ پنل و هواساز

💠 نصب و راه اندازی چیلر در مشهد

💠 نصب و راه اندازی صنایع برودتی در مشهد

💠 آیس بانک

💠 تولید خط مواد غذایی 

💠 سردخانه صنعتی 

💠 سردخانه صنعتی زیر صفر
💠 سردخانه بالای صفر
💠 سردخانه بالای صفر
💠 سردخانه‌هایی که بالای صفر هستند، اصولا برای نگهداری مواد غذایی در دمایی بالاتر از دمای انجماد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمای معمول این سردخانه‌ها اصولا بین 0 تا 4 درجه می‌باشد. سردخانه میوه و سبزی و لبنیات تازه به عنوان مثال: شیر، دوغ و ماست و همین‌طور نگه داشتن گوشت تازه از این از سردخانه بالای صفر استفاده می‌شود.

💠 احداث سردخانه زیر صفر

💠 سردخانه زیر صفر که تحت عنوان یخچال‌های انجماد معروف هستند، برای انجماد محصول‌ها از دمایی میان ۱۲- تا ۲۳- درجه می‌باشند.
بیشتر محصول‌هایی مثل گوشت یخ‌زده، مرغ یخ‌زده، ماهی یخ‌زده، صیفی‌جات یخ‌زده و سبزیجات یخ‌زده در این سردخانه‌ها حفظ می‌گردد.

💠 احداث سردخانه دو مداره 

💠 دو مداره به سردخانه‌‌ای می گویندکه کارایشان شبیه با هر دو سردخانه زیر صفر و بالای صفر را دارا است.
در سردخانه‌های دو مداره بایستی دقت نمایید که برای تغییر و تحول وضعیت یخچال از وضعیت زیر صفر به بالای صفر و برعکس بایستی پس از خارج کردن، با مواد ضدعفونی کننده نانو تمیز شود، تا بارگیری دوباره مواد غذایی، باعث بد بو شدن فریزر و پخش بوی بد در اطراف آن نگردد.
💠 برای حفظ محصول‌ها بهتر می‌باشد که از سردخانه‌ی صنعتی، جدا مصرف شود، ولی تاسیس یخچال فریزر‌های جدا از نظر هزینه‌های اقتصادی مناسب نیست.

💠 ساخت‌ وساز پیش سردکن

💠 پیش سردکن فضایی می‌باشد که محصول‌ها با دمای بالا داخل پیش سردکن می‌گردند و پیش سردکن با سرعت زیاد، دمای محصول‌ها را برای محافظت در یخچال فریزر کم می‌کند.
💠 پس از اینکه دمای محصول‌ها برای حفظ در سردخانه به حد لازم کاهش پیدا کرد، محصول‌ها به علت نگهداری به سردخانه انتقال می‌گردد، ولی دقت کنید که جابجایی محصول‌ها میان پیش سردکن و سردخانه و مدت لازم برای انجام این فعالیت، در کیفیت پایانی کالا و مدت زمان آن اثرگذار است.

💠 امکانات سردخانه 

💠 به جهت اینکه یک سردخانه خوب تولید نماییم، نخست بایستی با امکانات آن شناخت دقیق داشته باشید. امکانات در مجموع، کمپرسور، اصلی‌ترین قسمت‌ها و مهم‌ترین بخش‌های یک سردخانه است که وظیفه مهم آن فشرده‌سازی گازها مورد به‌کارگیری است و در زمان انجام کار، فشرده‌سازی به وسیله این کمپرسورها، دمای گاز را تا حدی ارتقاء می‌نماید و نوع کمپرسور که معمولا در صنعت سردخانه گزینه به‌کارگیری می‌باشند، می‌توان کمپرسور اسکرال و اسکرو بیان کرد.

💠 انواع تونل انجماد

💠 تونل انجماد دارای انواع متفاوتی بر حسب عملکرد می باشد که می توان به وزشی، تماسی، حاوی نوار نقاله و … اشاره کرد. در مدل وزشی، هوای سرد به کمک فن ها با عبور از روی محصولات باعث منجمد شدن می شود. در روش های تماسی مواد در بین جداره ها قرار گرفته و در مواردی مواد توسط تسمه نقاله از درون فریزر عبور می کند.
?در روش تماسی گاهی از تماس مستقیم مواد با نیتروژن مایع استفاده می شود. IGF هم از انواع تونل های انجماد بوده که در آن دمای درونی مواد کمتر از دو ساعت از دمای بحرانی گذشته و انجماد بسیار سریع رخ می دهد که به کمک افزایش سرعت عبور گاز انجام می شود.

💠 مزایای تونل انجماد عبارتند از :

💠 قادر به منجمد کردن مواد در زمان کوتاه 
💠 جلوگیری از متلاشی شدن سلول ها و حفظ بافت مواد غذایی 
💠 جلوگیری از رشد باکتری ها و فساد
💠 انجماد با سرعت بالا و صرفه جویی در زمان 
💠 نیاز به نیروی انسانی کمتر به دلیل اتوماتیک بودن بخش های مختلف آن 

💠 کار چیلر چیست ؟

💠 کار چیلر این است که آب را برای سرمایش هوای ساختمان و یا مصارف صنعتی ، سرد کند. آب سرد شده در چیلر با پمپ و از طریق لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مانند فن کویل های تعبیه شده در داخل ساختمان یا دستگاه هواساز ارسال می شود. لوله های منتقل کننده آب سرد به خوبی عایق کاری می شوند تا دمای آب سرد حفظ گردد.

💠 علاوه بر سرمایش ساختمان ها ، آب سرد می تواند در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده یک دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد. آب سرد چیلر در مداری بسته جریان دارد. منظور از مدار بسته این است که آب درون لوله ها و کویل ها جریان پیدا کرده و راهی برای تبخیر آن وجود ندارد.

به مدیریت:محمد اقطایی

شماره های تماس:
09150707010

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
شروع استارت و راه اندازی سردخانه 3000تنی کاهو

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
استارت و راه اندازی 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ساخت چمبر جهت تست موشک های بالستیک با بازه دمایی 70 – و 100+ سانتی گراد
وازرت دفاع کشور

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

⚙️نمونه تجهیزات کندانسینگ های برودتی ⚙️

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

چیلر , سردخانه , تجهیزات برودتی , تونل انجماد , چیلر , آیس بانک , ساندویچ پنل , هواساز , خط تولید مواد غذایی , کمپرسور , قطعات , نصب سردخانه در مشهد , راه اندازی سردخانه در مشهد , صنایع برودتی در مشهد , صنایع برودتی اقطایی , هزینه راه اندازی سردخانه در مشهد , نصب و راه اندازی چیلر در مشهد , نصب و راه اندازی صنایع برودتی در مشهد , آیس بانک ,تولید خط مواد غذایی ,