Address & Contact

Our Address

اصفهان،شهرک صنعتی محمودآباد،خیابان فرعی 26،سنگبری هما

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی در اصفهان

?سنگ ساختمانی هما 
?سنگ تراورتن 

?سنگ تراورتن از دسته سنگ‌‌‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

?سنگ تراورتن دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌‌‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌‌‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌‌‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره گیری نمایند.

?انواع سنگ تراورتن 

?همانطور که چندین مرتبه در بالا اشاره نمودیم سنگ تراورتن دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و کشور ایران از لحاظ تنوع این سنگ در جهان حرف اول را می‌زند. برخی انواع بسیار محبوب از سنگ‌‌‌های تراورتن را که در مجموعه کالاساخت نیز موجود می‌باشند، در زیر برای شما معرفی نموده ایم:

?سنگ تراورتن عباس آباد 
?سنگ تراورتن حاجی آباد 
?سنگ تراورتن دره بخاری 
?سنگ تراورتن طرق 
?سنگ تراورتن تکاب 
?سنگ تراورتن ابیانه 
?سنگ تراورتن آذر شهر
?سنگ تراورتن آتشکوه 

?سنگ آنتیک 

?این سنگ از سنگ‌‌‌های طبیعی تراوتن و مالون با هنر دست و بدون تغییر در رنگ و حالت طبیعی ساخته می‌شود، نمای متفاوت و مدرن، تنوع بسیار در رنگ و مدل، قابلیت تغییر طبق سلیقه، نصب آسان و سریع، قیمت مناسب، مداوم، قابل نصب بر روی گچ و سیمان و حتی سنگ‌‌‌های کهنه و قدیمی، از ویژگی هایی هستند که این سنگ‌ها را از سنگ‌‌‌های معمولی متمایز می‌کنند.

?پیش از این در رابطه با این نوع از سنگ‌‌‌های تزئینی در مطلب «با سنگ آنتیک دکوراسیون نشیمن خود را زیباتر کنید!» گفته ایم که سنگ آنتیک یک از پر طرفدارترین لوازم دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است، سنگ آنتیک نوعی سنگ است که از بقایا و خرده‌‌‌های سنگ‌‌‌های طبیعی و چسباندن آنها به یکدیگر توسط ملات و چسب تهیه می‌شوند و جلوه خاصی به فضای دکوراسیون شما می‌بخشند.

?سنگ مالون 

?مالون در واقع سنگی است تراشیده و چکش‌خورده که پس از استخراج به کمک پتک شکل منظمی‌(به صورت تقریبی مکعب مستطیل) یافته و به ویژه یک طرف آن شکل صاف به خود می‌گیرد. سپس در کارگاه سطح نمای آن را حدودا به صورت چهار گوش(مربع یا مستطیل) در می‌آورند.

?حداقل عرض و ارتفاع سنگ بادبر به ترتیب ۲۰ و ۱۵ سانت یمتر است. یکی از عمده ترین کاربردهای مهندسی سنگ لاشه و مالون به ویژه در نقاط کوهستانی اجرای قوس‌‌‌های سنگی است که در پل ها، درگاه‌ها و طاق زیرین دالان‌‌‌های سنگی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

موارد مصرف سنگ‌‌‌های مالون:

?استفاده در نماسازی محوطه 
?سنگ فرش‌ها و پله ها
?جدول سازی‌ها و دیوارهای باربر و غیر باربر

?سنگ‌‌‌های کامپوزیت 

?به طور کلی می‌توان گفت که پنل‌‌‌های کامپوزیت جایگزین بسیار خوبی برای سنگ، چوب و هم چنین آجر طبیعی است. این پنل‌‌‌های دکوراتیو دارای ظاهری صد در صد طبیعی و قابل شست و شو بوده و نیز عایق کامل رطوبت، صوت و حرارت هستند.

?رنگ بندی نامحدود و همچنین عواملی چون سبک بودن، سرعت نصب بالا، ضد حریق بودن و همچنین مانع از رشد کپک‌ها و قارچ‌ها و جانوران در پشت پنل‌ها از مزایایی هستند که این نوع از سنگ‌ها را نسبت به سایر سنگ‌ها متمایز می‌کند.

به مدیریت:حاج محسن عموتقی

 

 

 

سنگبری هما سنگبری هما در اصفهان , صنایع سنگ هما , صنایع سنگ هما در اصفهان , تولید انواع سنگ تراورتن , سنگ نما , انواع سنگ ها ,  سنگبری , سنگ , سنگ ساختمانی , قیمت انواع سنگ ساختمانی در اصفهان , تولید سنگ در اصفهان , عرضه سنگ در اصفهان ,