Address & Contact

Our Address

مرکزی،اراک،بلوار سردشت،روبروی بوتان گاز

Telephone

تولید و عرضه انواع فنس و گابیون در توری بافی فولادگستر

🔹🔸توری گابیون که به آن توری سنگی نیز گفته می‌شود، نوعی توری فلزی است. این نوع توری از مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. توری گابیون به‌دلیل چشمه‌های شش ضلعی، ظاهری شبیه به توری مرغی دارد. تولید توری سنگی به ‌گونه‌ای است که مفتول گالوانیزه در هم تنیده شده و چشمه‌های شش ضلعی را تشکیل می‌دهد. این تنیده شدن به گونه‌ای است که هر دو رشته مفتول به‌صورت سه پیچ متوالی به‌هم گره زده می‌شوند.

🔹🔸این توری برخلاف فنس یا توری حصاری، اغلب در کار راه‌سازی و عمرانی کاربرد دارد. کاربرد توری سنگی بر اساس مشخصات فنی مانند ابعاد رول، سایز مفتول و نوع بافت چشمه متفاوت است. واضح است که قیمت توری گابیون نیز بر اساس انواع و مشخصات فنی آن متفاوت خواهد شد. در ادامه توضیحات بیشتری راجع‌ به توری گابیون بندی و قیمت آن می‌پردازیم. هم‌چنین نکاتی در خصوص خرید و فروش توری گابیون یا سنگی شرح داده می‌شود.

⚜️کاربرد توری گابیون

🔹🔸کلمه گابیون که ریشه آن ایتالیایی است به معنای “محفظه بزرگ” است. گابیون در صنعت نیز به معنی هر‌گونه حصار فلزی است که از مصالحی همچون سنگ و سنگریزه پر شود. از این رو، در ایران به این نوع توری، توری سنگی نیز گفته می شود.

🔹🔸این توری فلزی در مصارف عمومی برای حصار کشی، نقش فنس را ایفا می‌کند. در مصارف تخصصی همان‌طور که گفته شد، در پروژه‌های راه‌سازی و عمرانی نقش کلیدی دارد. بدین صورت که با سنگ و سنگ‌ریزه پر می‌شوند و به عنوان یک دیوار حایل عمل می‌کنند. در واقع از توری سنگی برای مهار دیوار‌های سنگی و مستعد رانش در کناره و حاشیه جاده‌ها و رودخانه‌ها استفاده می‌شود. از پر‌کردن این توری‌ها با سنگ و در کنار هم قرار دادن آن‌ها، سازه‌هایی با ابعاد بزرگ تشکیل می‌شود. از لحاظ اقتصادی این سازه‌ها بسیار ارزان‌تر از سازه‌های مشابه بوده و کاربردهای گوناگونی دارند.

⚜️به صورت کلی همه کاربرد های توری گابیون در موارد ذیل ذکر شده است:

🔹🔸در فعالیت‌های مهندسی، جهت پیشگیری از فرسایش و حفاظت حاشیه رودخانه‌ها و ساحل در مقابل طغیان آب و سیل
🔹🔸کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه‌های ضعیف
🔹🔸دیواره سیل بند موقت و یا دیوار حائل
🔹🔸جداسازی گل و لای از روی آب سطحی
🔹🔸کاربرد در سد‌های کوچک و یا موقت
🔹🔸در راه‌سازی و جلوگیری از ریزش و رانش سنگ در جاده
🔹🔸کاربردهای نظامی و محوطه سازی و فضای سبز برای ساخت آبنما و دکوراسیون سنگی
🔹🔸پوشش‌دهی لوله‌های زیر‌زمینی برای جلوگیری از پوسیدگی
🔹🔸مقاوم کردن بناهای سست

⚜️مشخصات فنی توری گابیون

🔹🔸همان‌طور که می‌دانید توری سنگی نیز همانند اغلب توری‌های شهر مفتول، از مفتول گالوانیزه تولید شده و دارای چشمه می‌باشد. از این رو مشخصات فنی که دارد تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد گذاشت.

🔹🔸نوع مفتولی که توری سنگی را تشکیل داده است، همانند توری حصاری از جنس گالوانیزه گرم و یا مفتول گالوانیزه با روکش pvc است. استفاده از این روکش برای بالا بردن دوام و طول عمر آن است که چندان نیز مرسوم نمی‌باشد.

🔹🔸سایز چشمه‌‌های تشکیل‌دهنده توری سنگی که به صورت 6 ضلعی هستند بسیا متفاوت است. این ابعاد شامل توری گابیون 8*8، 8*10، 10*12، 5*6 (مخصوص سنگ‌های ریز) سانتی‌متر می‌باشد.

🔹🔸ارتفاع این توی 1 الی 4 متر می‌باشد.

🔹🔸وزن هر رول آن، 150 تا 700 کیلو است و هر رول آن به طور نرمال 40 الی 50 متر می‌باشد.

🔹🔸لازم به‌ ذکر است که طول و عرض مفتول بنا به سفارش مشتری قابل تغییر است.

فنس یا توری حصاری چیست؟

فنس ها نوعی حصار بافته شده‌اند که از قفل شدن سیم‌های گالوانیزه و فولادی روکش‌دار در یکدیگر ایجاد می‌شوند. توری حصاری معمولاً از سه تا دوازده فوت (نیم تا سه متر) ارتفاع دارد، اما در صورت لزوم می‌توان آن را در نسخه‌های بلندتر نیز تولید کرد. فنس ها را هم به شکل دستی و هم با کمک ماشین‌های اتوماتیک تولید می­شوند. نمونه‌ی ماشینی غالبا استحکام بیشتری دارند و الگوی چشمه‌ها (خانه‌های لوزی یا مربعی شکل) یکنواخت ­تر به نظر می­رسد. 5.5، 5.7 و 6.5، 6.7، 7.5 و 7.7 از جمله سایزهای متداول چشمه‌ها می‌باشند. هر چه اندازه‌ی چشمه کمتر شود وزن توری بالاتر می‌رود.

کاربرد های توری حصاری

فنس ­ها برای محصور کردن یک محیط خلوت همچون باغ‌ها و مستغلات زراعی که دیوارکشی مشخصی ندارند یا برای ایمن نگه داشتن زمین‌های بازی و محافظت از قسمت‌های خالی یک محوطه ایده آل هستند. البته از آنجایی که این نوع حصارها مستحکم و بادوام ­اند، در مناطق صنعتی مانند زمین‌های ورزشی، امنیت فرودگاه، پایگاه‌های نظامی و پروژه‌های بزرگراهی استفاده می‌شوند. همچنین توری­ ها برای نگهداری ایمن از حیوانات خانگی و ساخت فضای بازی برای کودکان خردسال نیز کاربرد دارند. توجه داشته باشید که توری­ ها می­توانند از جنبه ی حصار کشی خود فراتر روند و به یک سد زباله گیر در اطراف فضای مورد نظرتان تبدیل شوند. پس تمیز نگه داشتن محیط نیز یکی از مهم­ترین وظایف کاری فنس ها می­باشد.

توری حصاری، لوله گالوانیزه، لوله داربستی، پایه فنس و پشم و شیشه از جمله تولیدات این شرکت می‌باشند که با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسند

بزرگترین تولید کننده و پخش کننده ی انواع توری ، مش ، پایه فنس ، رابیتس ، مفتول آهنی و گالوانیزه ، انواع سیم خاردار و آرماتوربندی با بهترین قیمت

پایه فنس

پایه فنس برای نصب فنس و حصار کشی کاربرد دارد که پایه حصار لوله گالوانیزه و سیاه رنگ شده پر‌فروش‌ترین نوع آن است. قیمت پایه فنس بنابر ضخامت، قطر لوله، تک شاخ و دو شاخ بودن آن متفاوت است که برای خرید پایه فنس باید به آن‌ها توجه کرد.

پایه فنس ارزان

پایه فنس با پایه حصار یکی از تجهیزات مرتبط با نصب انواع حصار و فنس، هم‌چنین توری فلزی ریزبافت و سیم خاردار است. در واقع به عنوان وسیله‌ای برای صاف نگه داشتن حصار و جلوگیری از خم شدن آن به کار می‌رود. اندازه و سایز پایه فنس برای هر حصار به ارتفاع آن بستگی دارد و تنوع زیادی از این محصول از نظر ارتفاع و جنس در بازار موجود است. جنس‌های مختلف پایه حصار شامل آهنی، لوله نبشی، بتنی، چوبی و گالوانیزه می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال پایه فنس ارزان هستید، باید به این دو ویژگی یعنی جنس و ارتفاع محصول توجه نمایید.

مدیریت: آقای مهدی خلیلی

 

 

 

 

 

 

وزن هر متر مربع توری گابیون , معایب گابیون , قیمت توری گابیون اهن تخفیف , قیمت توری گابیون , تفاوت فنس و گابیون , قیمت گابیون , توری گابیون چیست ,