Address & Contact

Our Address

کردستان،شهرستان سنندج،شهرک فاز 2،پلاک 53

Telephone

کاشی استیل ماد

تولیدکننده انواع تایل های استیل پشت چسب دار

✨ورق استیل با عیار 304 ضد زنگ

✨20 سال ضمانت کیفیت،پایین ترین قیمت و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت

✨انجام خدمات پانچ ورق استیل و گالوانیزه در طرح ها و سایزهای مختلف

?تایل یا کاشی استیل چیست؟

?تایل یا کاشی استیل یکی از جدیدترین متریال ساختمانی به شمار می رود. این دیوارپوش مدرن در ابعاد 30 در 30 سانتی متر در بازار موجود هست. جنس آن از استیل است و با استفاده از نور موضعی، زیبایی این محصول دو چندان می شود.

?این محصول در اشکال و ابعاد جزء مختلف تشکیل شده است. تکه های این تایل روی شبکه های توری شکل، مونتاژ شده و قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح از جمله سطح منحنی را دارد.

?ویژگی های کاشی استیل

?یکی از مهمترین ویژگی کاشی استیل به دلیل آنتی باکتریال بودن آنها مناسب سرویس های بهداشتی و حمام می باشد که تمیزی و زیبایی خاصی به سرویس شما خواهد داد.

?استفاده از مرغوبترین استیل با گرید ۳۰۴ (نگیر) این گرید مرغوبترین استیلی است که در صنعت استفاده میشود و به هیچ عنوان زنگ نمیزند که به ویژگی کاشی استیل اضافه می کند.

?نظافت بسیار آسان  وساده ی این تایل یکی از مهمترین مزیت های این تایل ها محسوب می شود که با یک دستمال مرطوب یه آسانی تمیز و به براقی اولیه خود باز می گردد.

?این محصولات بسیار مقاوم بوده و به راحتی شکسته نمی شود و با ترک بر نمیدارد لیکن در استفاده از آنها باید دقت کافی نمود. چرا که در صورت برخورد با اجسام نوک تیز و یا ضربه های شدید ممکن است خش بردارند.

?ویژگی کاشی های استیل در سطوح بین کابینت، دیوار و ستون های لابی های هتل ها و آپارتمان ها، پیشخوان فروشگاهها، داخل و خارج آسانسور، حمام و روشوئی و سایر سطوح و دیوار های دکوراتیو می باشد.

?همچنین انواع نوارهای استیل و آلومینیوم جهت زیبائی هر چه بیشتر نمای کاشی های داخل سرویس حمام و دستشوئی جهت قرارگیری در بین، کنج و لبه های کاشی به کار برده می شود و باعث نظافت ساده سطوح کنج کاشی کاریها که به سختی انجام می شود نیز می گردد.

?سایر مزایا:?

?ضد زنگ است
?تمیزکاری و نظافت آن بسیار آسان و کم هزینه است
?جنس مقاومی دارد
?ضد حساسیت و ضد باکتری است
?درخشندگی بالایی دارد
?جلوه لوکس دارد
?ایجاد توهم وسعت فضا می کند
?در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم و با دوام است
?نصب آن اسان و سریع است
?در برابر حرارت و آتش سوزی بسیار مقاوم است
?در گذشت زمان رنگ آن تغییر نمی کند
?وزن آن بسیار کمتر از کاشی معمولی است
?امکان چاپ عکس روی آن وجود دارد.
?مزیت اصلی استفاده از کاشی استیل در آشپزخانه، نظافت و مراقبت آسان آن است
?قابل بازیافت است

به مدیریت:مهندس بهرمند و طالبی

 

 

 

کاشی , کاشی استیل , کاربرد کاشی استیل , مزایای کاشی استیل , تولید و عرضه کاشی استیل ماد در کردستان , انواع تایل استیل پشت چسب دار , ورق استیل , انجام خدمات پانچ ورق استیل و گالوانیزه در کردستان , قیمت کاشی استیل ,