Address & Contact

Our Address

آذربایجان،بوکان،سه راه شهامت،آخر کوچه آرمان ۸

Telephone

تولید و عرضه دکوراسیون منزل میز تلویزیون ساعت کنسول و اکسسوری عباسی

⚜️ نقش کنسول در چیدمان اتاق پذیرایی

⚜️ کنسول یکی از مهم ترین وسایل دکوری اتاق پذیرایی به شمار می آید. شما می توانید با حذف آینه از کنسول و قرار دادن عکس های یادگاری بر روی آن در ابتدا یک میز نوستالژی را به تصویر بکشید.

⚜️ اگر تمایل داشته باشید می توانید در مجاورت میز پذیرایی از این میز دکوری بهره بگیرید تا کاربرد های بیشتر آن برای شما مشخص شود.

⚜️ به عنوان مثال شما می توانید با قرار دادن ظروف پذیرایی، شمعدان، شمع، سرویس قاشق و چنگال، سفره، پارچه های زیر بشقابی و بسیاری موارد دیگر که عناصر اصلی یک میز پذیرایی به شمار می آیند کار رفت و آمد خود را به منظور پذیرایی از مهمان ها به حداقل برسانید.

⚜️ این سبک میزها نه تنها به عنوان یک میز پذیرایی بلکه نقش بسیار پررنگی برای جایگذاری وسایل دارند. این میز به راحتی نقش یک میز چرخ دار، یک بوفه، درآور و میز دکوری را برای شما ایفا می کند.

⚜️ اگر می خواهید خاص تر از گذشته به دیزاین اتاق پذیرایی خود بپردازید بدون تردید استفاده از یک بوفه و میز کنسولی ست این مهم را برای شما فراهم می سازد

✨جاکفشی فلزی نشیمن دار

✨کنسول سه کشو ترکیبی

✨کنسول سه کشویی دکوراتیو

✨استند های روستیک(ترکیب چوب و فلز)

✨کنسول های رنگی و دکوراتیو

⚜️ آنچه در مورد آینه و میز کنسول باید بدانید

⚜️ بیشتر مردم وجود آینه و میز کنسول در منزل را به عنوان کالای تجملاتی میدانند و شاید نیازی به خرید آینه و میز کنسول نداشته باشند، در صورتیکه به عنوان یک کالای پر کاربرد در فضای دکوراسیون خانه مورد استفاده واقع می گردد.

⚜️ امروزه آینه و کنسول در ابعاد و شکل های مختلفی تولید می شود و هرکس نسبت به محل و مکانی که می خواهد در آنجا آینه و میز کنسول را قرار دهد امکانش هست.

⚜️ اگر آینه و کنسول در محل مناسب قرار داده شود به سادگی دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی منزل شما را دو چندان می کند و زیبائی خاصی را به موقعیت و محل قرار گیری آینه و میز کنسول شما میدهد.

⚜️ معمولا” آینه و میز کنسول را در قسمت ورودی خانه قرار میدهند که در همان بدو ورود میهمان مورد توجه قرار می گیرد و توجه همه را به خود جلب می نماید.

⚜️ البته این قضیه حتمی نیست که در بدو ورود منزل باشد، در قسمت های دیگر اتاق که بتواند زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان نماید می توان استفاده نمود

⚜️ بخصوص اگر آینه و کنسول شما دارای یک آینه بلند و قدی باشد و می تواند فضای اتاق را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهد.

⚜️ فضایی که در روی یک میز آینه و کنسول وجود دارد به راحتی می توانید لوازم لوکس و دکوری و حتی آینه و شمعدان را روی میز قرار دهید و یک زیبایی خاصی را برای دکور منزل خود پدید بیاورید و هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

⚜️ میز کنسول

⚜️ کنسول و آینه جزء جدانشدنی منزل شیک یک خانم خانه دار است. یک طرح دکوراسیون خوب باید در کنار زیبایی، کارآمد نیز باشد. این موضوع در آپارتمان های کوچک که فضای محدودی دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

⚜️ میز کنسول وسیله مناسبی برای جلوه کردن لوازم دکوری شماست و هم جای زیادی در کمد و کشوهای خود دارد.

⚜️ چیدن آینه شمعدان های زیبا در کنار کنسول نیز به اصالت طراحی شما کمک می کند. بعضی از وسایل منزل به مرور کارایی خود را از دست داده و سر از انباری در می آورند؛ اما میز کنسول نقش مهم و دائمی در دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت.

⚜️ میز کنسول را در کجاها می توان قرار داد؟

⚜️ نکته حائز اهمیت این است که ابعاد و مدل کنسول باید همخوانی با سایر وسایل منزل داشته باشد. ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن کنسول آینه است و می تواند برای مهمانان شما خیره کننده باشد.

⚜️ اگر از کنسولی با طراحی خلاقانه و رنگ های شاد در راهروی منزل استفاده می کنید، قالیچه هم رنگ با آن می تواند جلوه ای دوچندان به فضا ببخشد. بهترین راه جا دادن وسایل اضافی اتاق خواب، استفاده از کنسول کمد دار خواهد بود.

⚜️ از کنسول های دیواری نیز می توان در سرویس بهداشتی استفاده کرد؛ زیرا هم فضای کمتری اشغال می کنند و هم مدرن تر از روشویی های قدیمی هستند.

⚜️ مدل های میز کنسول برای کمک به چیدمان شیک تر

⚜️ قبل از خرید میز کنسول، وسایلی را که می خواهید داخل آن قرار دهید، مشخص کنید. هر چه کنسول باریک تر باشد، هم کارآیی آن بالاتر خواهد رفت و هم با دکوراسیون منزل هماهنگ تر خواهد بود.

⚜️ کنسول ها می توانند چوبی یا فلزی، از جنس برنج و برنز باشند. بهترین کنسول چوبی از نوع چوب راش ساخته می شود. ضمنا هیچ گونه وسایل اضافی مثل پیچ و میخ نباید در ظاهر بیرونی میز دیده شود. چوب قهوه ای، منزل شما را لوکس نشان می دهد و همیشه ماندگار و اصیل خواهد بود.

⚜️ اگر چیدمان لطیف و زنانه با رنگ های صورتی و سفید دارید، کنسول دکوری سفید را انتخاب کنید.

⚜️ نوع میز کنسول و آینه آن می تواند کلاسیک یا مدرن باشد. از طرح های ساده برای ست کردن با مبلمان کلاسیک و سنتی و از میزهای منبت کاری شده و سلطنتی برای مکان های مدرن تر استفاده می شود.

⚜️ کنسول آینه دار از محبوب ترین انواع کنسول است. آینه کنسول می تواند روی میز قرار گیرد یا به دیوار نصب شود.

⚜️ انعکاس نور در آینه باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود، مخصوصا اگر کنسول را در راهرو یا فضای کوچک قرار داده باشید. البته می توانید ساختارشکنی کنید و به جای آینه، تابلو یا چند قاب کوچک را روی دیوار بالای کنسول نصب کنید.

✨ارسال به تمام نقاط ایران
✨بهره گیری از مرغوب ترین اجناس جهت تولید
✨با کادری مجرب در زمینه طراحی و تولید
✨خرید به صورت انلاین و حضوری از مطمئن ترین پایگاه فروش اینترنتی

✨قیمت های ارزان ما به خاطر پایین بودن کیفت کار نیست بلکه شعار ما سود کمتر برای فروش بیشتر است.
بهترین ها را از گروه تولیدی مابخواهید 

✨رویاهایتان رابه واقعیت تبدیل کنید✨

✨اگر تصمیم به تهیه میز کنسول گرفته اید اصلاً نگران این نباشید که آیا این محصول برای شما کاربردی است یا خیر؟ باید به شما بگویم این سبک میزها برای خانه های کوچک و اتاق های بزرگ قابلیت استفاده دارند؛ زیرا شما با استفاده از این میزها می توانید علاوه بر زیبا سازی دکوراسیون داخلی به نگهداری وسایل یادگاری خود نیز بپردازید. به عنوان مثال ظروف یادگاری خود را با قرار دادن در کشو این میزها می توانید تا سالیان سال با دقت بیشتر نگهداری کنید.

 

 

✨همچنین شما می توانید اسناد و مدارک، آلبوم های نوستالژی، دکوری های قدیمی، وسایل گران بها و هر چیز دیگری را که نگهداری از آن برایتان مهم است را در داخل کشوهای این میز لوکس قرار دهید. ابعاد و اندازه میز را بر اساس مساحت منزل خود انتخاب کنید و با لذت چیدمان منزل خود را به نمایش بگذارید.

زیبایی گران نیست ولی گرانبهاست

 

مدیریت:آقای جمال عباسی

میز تلویزیون

 

جاکفشی

 

 

 

 

قیمت آینه کنسول سلطنتی , فروش آینه کنسول مدرن , خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن , تولیدی آینه کنسول مدرن , آینه کنسول یافت آباد , آینه کنسول چوبی دست دوم , آینه کنسول سفید , آینه کنسول دیواری ,