Address & Contact

Our Address

اصفهان،نجف آباد،پلیس راه

Telephone

سنگبری بعثت در نجف آباد اصفهان

?تولید و فروش انواع سنگ ساختمانی در نجف آباد اصفهان 
?سنگبری تخصصی بعثت در اصفهان 
?بورس سنگ سمیرم 

?انواع سنگ های ساختمانی 

?سنگ گرانیت 

?از سنگ آهک برای تزئین کف، دیوار داخل ساختمان، ستون سازی و نمای مجسمه استفاده می شود. گرانیت نوعی سنگ آذرین است که به دلیل داشتن چگالی و سختی بالا جزء مصالح بادوام محسوب می شوند.

?سنگ گرانیت قیمت بالایی دارد؛ زیرا استخراج، برش و صیقل دادن آن هزینه بردار است. از گرانیت برای زیربنای تاسیسات، کف سازی و تزئین داخل ساختمان استفاده می شود. این سنگ نفوذناپذیر است و در برابر ضربه و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد. سطح گرانیت را می توان صیقل داد و از جذابیت آن در ساختمان بهره برد.

?سنگ کوارتزیت 

?از سنگ کوارتزیت برای پوشش دیوارها، نماکاری ساختمان، سطح پله ها و کف زمین استفاده می شود؛ چرا که این سنگ در برابر هوازدگی بسیار مقاوم است. قیمت این سنگ نسبت به سایر سنگ ها پایین تر است، بنابراین برای استفاده در ساختمان مقرون بصرفه است.

?این سنگ شباهت زیادی به سنگ گرانیت دارد اما از آن سخت تر می باشد. ظاهر این سنگ بلوری و زبر و رنگ آن قرمز، خاکستری و قهوه ای سوخته است.

?سنگ مرمر

?سنگ مرمر از قابلیت صیقل پذیری بالایی برخوردار است و سطحی آینه ای دارد. از این نوع سنگ به دلیل جلای بالا و رنگ های زیبا برای دکوراسیون داخلی، کفپوش، ستون ها، پله ها و تزئینات داخل ساختمان استفاده می شود، ولی چون مقاومت آن در برابر رطوبت و آلودگی کم است، بنابراین برای نماسازی ساختمان توصیه نمی شود.

?سنگ مرمر دارای رنگ های قرمز، زرد، سفید، خاکستری، ارغوانی و سبز است و زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد. این سنگ نسبت به سایر سنگ ها از قیمت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

?سنگ مرمریت 

?سنگ مرمریت هیچ شباهتی به سنگ مرمر ندارد. سنگ مرمریت آب را جذب نمی کند اما در برابر هوازدگی و باران های اسیدی مقاومت کمی دارد. همین مقاومت کم باعث شده که این سنگ تنها در داخل ساختمان کار شود.

?از انواع سنگ مرمریت می توان به مرمریت خوی، کوه سفید، دهبید، هرسین، شیراز، کویر کاشان و کاوش کرمان و دهبید اشاره نمود. این سنگ به سه دسته سنگ چینی، سنگ کریستال و سنگ ابری دسته بندی می شود.

?سنگ تراورتن 

?از سنگ تراورتن برای نماکاری ساختمان و دکواسیون داخلی استفاده می شود. این سنگ ها در مناطق گرمسیر برای تزئین خارجی ساختمان به کار می روند. از انواع سنگ تراورتن می توان به استالاكتيت و استالاگميت اشاره نمود.

?از جمله معروف ترین سنگ های تراورتن، سنگ تراورتن حاجی آباد است که در کل دنیا شناخته شده است. این سنگ دارای طرح ابر و بادی و موج دار است و از قابلیت برشکاری فوق العاده ای برخوردار می باشد. سنگ حاجی آباد برای استفاده در نماکاری ساختمان و لابی هتل ها گزینه ای ایده آل می باشد.

?ماسه سنگ 

?ماسه سنگ از جمله سنگ هایی است که به دلیل تطبیق پذیری بالا برای استفاده در داخل و خارج ساختمان مناسب می باشد. از جمله موارد استفاده از ماسه سنگ می توان به کاربرد آن در کفپوش، پوشش سقف، بالکن ها، دیوارپوش، استخرها و پاسیوها اشاره کرد.

?ماسه سنگ از جمله سنگ های رسوبی است که از اتصال دانه های سیلیسی ایجاد می شود. این سنگ دارای رنگ های سفید، خاکستری، قهوه ای مایل به قرمز، زرد، قرمز و قهوه ای است.

?سنگ آنتیک 

?سنگ آنتیک در دسته سنگ های دکوراتیو قرار دارد که از قرار دادن خرده سنگ های تراورتن در کنار یکدیگر ساخته می شود. از این سنگ می توان به عنوان سنگ تزئینی در نمای داخلی و بیرونی ساختمان و محوطه سازی باغ استفاده کرد.

?سنگ گابرو

?سنگ گابرو از جمله سنگ هایی است که در ساخت کانتر کابینت، کاشی کف، سنگ نما و سنگ تزئینی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت سنگ گابرو در برابر هوازدگی بالا می باشد، به همین دلیل از آن برای نماکاری ساختمان و کفپوش استفاده می کنند.

?این سنگ نوعی سنگ آذرین درونی است که دارای رنگ تیره و بافتی درشت می باشد. رنگ گابرو سبز، سیاه و خاکستری مایل به سبز است که با صیقل کاری جلوه ای بی نظیر پیدا می کند.

?سنگ دیوریت 

?یکی دیگر از سنگ هایی که برای نماکاری ساختمان، کف و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ دیوریت است. این سنگ دارای رنگ بندی خاکستری، خاکستری تیره و خاکستری مایل به سبز می باشد.

?سنگ ازاره 

?سنگ ازاره که با نام سنگ تیشه شناخته می شود. استفاده از این سنگ در ساختمان سازی به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارها صورت می گیرد. عموما از این سنگ در پایین دیوار استفاده می شود.

?سنگ گیوتین 

?سنگ گیوتین که با نام سنگ قیچی شناخته می شود، نمونه ای از انواع سنگ دکوراتیو می باشد. استفاده از این سنگ در طراحی نمای ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. سنگ گیوتین از قرار گرفتن تکه سنگ های تراورتن به وسیله ملاتی که پایه رزینی دارد، ایجاد می شود.

?سنگ بادبر یا سنگ مالون 

?سنگ مالون که با نام سنگ بادبر نیز شناخته می شود، در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. به کارگیری این سنگ در طراحی نمای خارجی ساختمان، پل سازی، تونل سازی و غیره صورت می گیرد.

به مدیریت:سید کاظم جمالی

 

 

 

 

 

 

تولید سنگ ساختمانی در اصفهان , عرضه سنگ ساختمانی در اصفهان , تولید سنگ ساختمانی بعثت , عرضه سنگ ساختمانی بعثت , بورس سنگ سمیرم , سنگبری تخصصی بعثت , قیمت سنگ ساختمانی در اصفهان , قیمت انواع سنگ ساختمانی , سنگبری در اصفهان , تولید سنگ ساختمانی , عرضه سنگ ساختمانی ,