Address & Contact

Our Address

مرکزی، ساوه

Telephone

تولید و فروش استند سما 

تولید و فروش استند سما

⚜️ بزرگترین تولیدی تاب و صندلی ریلکسی سما در ساوه⚜️

مدیریت : سلیمان دلیریان
فروش : ابوالقاسم مرادی 09191553509

⚜️ گل‌های مصنوعی مانند گل‌های طبیعی نیستند که به هر صورتی زیبا باشند. زیبایی این گونه گل‌ها تا حد زیادی بستگی به گلدان و استند (جا گلدانی) آن‌ها دارد. به عبارتی زینت گل‌ها گل دان آن‌هاست و هر گلی نیاز به گلدانی شیک دارد. چرا که شیک‌ترین گل بدون گلدان و استند متناسب حرفی برای گفتن ندارد. افرادی که به گل و گیاه علاقه‌ی زیادی دارند معمولا به دنبال شلف و استند گل برای جا دادن گلدان‌های خود هستند. امروزه انواع استند در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند.

تولید و فروش استند سما

⚜️ استند مدل نردبان:

استند مدل نردبان شکل طبقاتی و ایستاده دارد و معمولا در جنس چوبی با رنگ قهوه‌ای و سفید فروخته می‌شوند. شما می‌توانید گلدان‌های کوچک خود را روی آن‌ها قرار دهید. استند طرح نردبان در مدل‌های سه طبقه، چهار طبقه و پنج طبقه موجودند. این نوع استند تاشو است و قابلیت جا به جایی آسان دارد. اگر تمایل دارید با کم‌ترین هزینه کنجی دنج و زیبا در منزل یا محیط کارتان ایجاد کنید. خرید استند گلدان چوبی بهترین گزینه است.

⚜️ مدل شلف دیواری:

استند مدل شلف دیواری برای افرادی که جای کافی ندارند و می‌خواهند یک طبقه گلدان روی دیوار داشته باشند، انتخاب مناسبی است.

⚜️ مدل آویز:

گلدان‌های مدل آویز به شما این امکان را می‌دهد تا فضاهای مختلف خانه مانند گوشه‌ اتاق، آشپزخانه و پذیرایی را با دکوری زیبا جلوه دهید. اگر بدنبال راهی برای ایجاد فضای سبز در آپارتمان یا محل کار خود هستید. و یا به طرح‌های گلخانه و باغچه عمودی علاقه دارید، استفاده از چنین گلدان‌هایی راه حلی ساده، ارزان و در عین حال تاثیر گذار به نظر می‌رسد.

⚜️ مدل چارپایه:

انواع استند چارپایه در بازار است که به چیدمان کنار تلوزیون، اتاق خواب و … نمایی زیبا و خاص می‌بخشد. استند مدل چارپایه در انواع مدل‌های کوتاه و بلند، چوبی و فلزی موجود هستند.

تولید و فروش استند سما

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ تاب ریلکسی که با نام هایی چون “تاب تک نفره حصیری” ، “تاب راحتی” ، “صندلی آویز” و یا “تاب خانگی” نیز شناخته می شود خیلی زود توانست جایگاه خود را در چیدمان دکوراسیون و اکسسوری های منازل به دست آورد، این محصول زیبا علاوه بر بعد زیبایی بخشی و تزیین دکوراسیون شما، در کارایی و القای آرامش بخشی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند.

چشمان خود را ببندید، خود را سوار بر تاب ریلکسی تصور کنید، متوجه خواهید شد که حرکت ننو وار و آرام این تاب تا چه میزان می تواند آسودگی خاطر و آرامش ذهنی برای شما پدید آورد.
اگر از استرس های زیاد روزانه کلافه شده اید یا شغل شما به گونه ای است که در پایان روز کاری خود خستگی ناشی از کار بر روی بدنتان تاثیر می گذارد، وقت آن رسیده است که به فکر خرید یک تاب ریلکسی جهت تامین آرامش خود باشید.

تولید و فروش استند سما

⚜️ کیفیت تاب ریلکسی

در خرید تاب ريلكسي بیش از هر چیزی کیفیت ساخت را مد نظر قرار دهید. همان طور که می دانید این وسیله از یک پایه محکم و مقاوم ساخته شده است که با قلاب و اتصالاتی یک سبد حصیری شکل را به حالت آویزان و معلق نگه می دارد. جنس و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت پایه نگهداره در تحمل وزن و دوام تاب آویز حرف نخست را می زند.
بی شک هر چه متریال به کار رفته در ساخت سازه، وزن سبک تری داشته باشد و در نقطه مقابل از کیفیت مرغوب تری بهره مند باشد، علاوه بر سهولت در جا به جایی، دوام و استحکام بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود.

ایستایی پایه و حفظ تعادل تاب بسیار مهم است، اتصالات و قلابی که سبد حصیری شکل را مهار کرده است بدون شک باید از بهترین کیفیت و مرغوب ترین کیفیت باشد تا مشکلی در استفاده های طولانی برای تاب پیش نیاید.

تاب ریلکس , صندلی ریلکسی چوبی , تاب ریلکسی تختی , تاب ریلکسی , استند گلدان , استند چوبی , ساخت استند چوبی گلدان  , تولید و فروش استند سما