گالری سنگ و آجر سعید در بندر کنگان بوشهر

❇️بزرگترین مرکز پخش سنگ های ساختمانی در جنوب
❇️انواع سنگ:
⭐️تراورتن
⭐️مرمریت
⭐️گرانیت
⭐️دهبید
❇️بیشترین تنوع با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
❇️فروش بصورت نقد و اقساط
❇️پاسخگویی 24 ساعته
❇️ارسال به سراسر کشور
💠شعبه1:بوشهر،کنگان،خیابان بیمارستان،جنب تعویض روغنی
💠شعبه2:بوشهر،کنگان،میدان پریشانی،مدرس غربی،سر نبش،فرعی ۱۶
💠شعبه3:بوشهر،شهرستان جم،بعد از ایران خودرو،میدان گلها،اتوبان جدید جم پالایشگاه،روبه روی آب تصفیه کن

تماس : 09179079126

🔴آجر نما قزاقی

🔹آجر قزاقی از قدیمی‌ترین آجرهای سنتی ایران است. آجر نما قزاقی در برابر شوره، رطوبت و یخبندان مقاوم است. ضمن اینکه رنگ آن ثابت است. اگر چه ممکن است قیمت آجر نما قزاقی نسبت به سایر انواع بیشتر باشد اما به دلیل عایق بودن موجب کاهش هزینه‌‌‌های سرمایش و گرمایش می‌شود. آجرنما قزاقی به صورت ال، طرح دار، پلاک و … تولید می‌گردد. از نظر رنگ نیز در رنگ‌‌‌های قرمز، زرد، اخرایی، گلبهی و … عرضه می‌شوند.

🔴ویژگی آجر قزاقی در بنای ساختمان

🔸از ویژگی‌‌‌های آجرهای قزاقی بازار معماری شامل نزدن شوره، نداشتن آلونک، رنگ ثابت و مقاومت در برابر یخبندان و آب است. اگر چه استفاده از آجر در طراحی‌‌‌های داخلی گران تر و هزینه برتر از مصالح جانبی دیگر است اما مزایایی نیز به دنبال دارد چون:

🔸نگهداری آسان آجر قزاقی بدون نیاز به تمیز کردن یا رنگ زدن.

🔸عایق سرمایشی و گرمایی است و کاهش هزینه‌هایی ناشی از سرمایش و گرمایش را به دنبال دارد.

🔸آجر قیمت مناسبی برای بیمه کردن دارد. خانه‌هایی که در ساخت آن‌ها از آجر قزاقی استفاده شده نرخ بیمه ای پایین تری را نسبت به بقیه مصالح می‌پردازند.

🔸خانه‌هایی که دارای آجر قزاقی هستند٬ ارزش بالای فروش مجدد دارند. خانه‌‌‌های آجری حداقل ۶% بیش از خانه‌‌‌های دیگر ارزش گذاری می‌شود.

🔴سنگ تراورتن چیست؟

🔹سنگ تراورتن نوعی سنگ تزئینی است که در دسته سنگ‌های آهکی متخلخل قرار می‌گیرد. این سنگ‌ها در حقیقت از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده‌اند و حفره‌های روی سنگ‌ها نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند.

🔹تنوع رنگی و الگویی بالای سنگ‌های تراورتن آن‌ها را به انتخابی ایده‌‌آل و گسترده برای طراحی نماهای ساختمان‌ها، دیوارها و کف استخرها، کف‌پوش‌ها و سنگ‌فرش‌ها تبدیل کرده است. ضمن این‌که میزان تخلخل و کیفیت سنگ‌ها نیز تنوع بسیاری دارد، دست علاقه‌مندان را برای انتخاب باز گذاشته است.

🔹نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام طراحی و ساخت آن مدنظر قرار می‌گیرد. ساختمان‌های لوکس با نمای بیرونی سنگی و چشم‌گیر، جزو زیباترین جلو‌ه‌های شهر هستند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. در این میان، سنگ تراورتن بدلیل تنوع رنگی و الگوی فوق‌العاده آن بهترین انتخاب برای این ساختمان‌ها بشمار می‌رود.

🔴ویژگی‌‌‌های سنگ گرانیت چیست؟

🔸ساب پذیری سنگ بسیار بالاست و سطحی براق و صیقلی دارد.

🔸نظافت آن بسیار آسان است و نگهداری آن منوط به نحوه استفاده از آن خواهد بود. در مواردی که سطح کدر میشود با دستگاه ساب زن میتوان سطح آن را مثل روز اول براق و بدون خط و خش کرد.

🔸این سنگ به دلیل سطح یکدست و رنگ شیکی که دارد، باعث زیبایی فضا خواهد شد.

🔸مقاومت فشاری نسبتا خوبی دارد و به راحتی نمیشکند.

🔸از گرانیت در ساختمان‌ها، پل‌ها، سنگفرش‌ها، بناها و بسیاری دیگر از پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. در داخل خانه، صفحات گرانیت و اسلب‌های صیقل داده شده در سطوح پیشخوان، کاشی کف، سنگ پله‌ها و بسیاری دیگر از عناصر طراحی استفاده می‌شود. گرانیت ماده مشهوری است که در پروژه‌ها برای تولید زیبایی و کیفیت بکار برده می‌شود.

به مدیریت:سعید امامی

 

 

 

 

آجر نما , آجر نما نسوز در کنگان , انواع آجر نما در بندر کنگان , گالری سنگ و آجر سعید در بندر کنگان بوشهر , تولید و فروش انواع آجرهای نما نسوز آنتیک گالری سنگ سعید در بندر کنگان بوشهر , قیمت انواع آجر نما نسوز در بوشهر , تولید و فروش انواع سنگ تراورتن در بوشهر , تولید و فروش سنگ گرانیت در بندر کنگان بوشهر , تولید و فروش سنگ مرمریت در بندر کنگان بوشهر ,