تولید و فروش انواع درب چوبی و ضد سرقت کمد دیواری و کابینت فروزان

✳️ گروه تولیدی صنایع چوب فروزان

🔹🔸 طراحی مشاوره اجرا و فروش انواع درب های تمام چوب ، لابی ، درب ضد سرقت ، درب های داخلی 

🔹🔸 تولید و فروش انواع کابینت و کمد دیواری 

🔹🔸 طراحی تولید انواع کمد کابینت

🔹🔸 تولید و فروش انواع کمدهای ام دی اف، هایگلاس و لاکچری

🔹🔸 مجموعه زاگرس درب با کادری مجرب و متعهد و سابقه کاری درخشان ر زمینه تولید درب‌‌‌های ضد سرقت و کم و کابینت با استفاده از بهترین متریال اولیه به روزترین طرح‌ها و مدل ها

🔹🔸 آماده ارائه خدمات و محصولات با کیفیت می‌باشد

🔹🔸 بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

♻️ درب‌‌‌های ضد سرقت چندین سال است که در کشورمان فراگیر شده است و باعث شده توجه پیمانکار و ساختمان سازان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، این درب‌ها نقش بسیار مهم و پر رنگی در فراهم کردن امنیت و آسایش را دارند. استفاده از طراحی‌‌‌های زیبا و مدرن بر روی درب می‌تواند در زیباتر شدن خانه شما نقش مهمی‌را داشته باشند.

♻️ در درب‌‌‌های ضد سرقت، بهتر است که ضخامت ورق چهار چوب حداقل ۵/۱ میلیمتر و ضخامت ورق لنگه‌‌‌های درب ۰.۷ میلی متر باشد، اما متاسفانه بعضی از فروشنده گان این حوضه به دروغ ضخامت این ورق‌ها را بیان میکنند اما بهترین راه حل این است که با کولیس ضخامت را اندازه گیری کنید وهمچنین برخی از فروشنده‌ها ورق درب را فقط معیار قرار داده، در صورتی که بسیاری از تولیدات بی کیفیت محصولات چینی با گذاشتن قطعه‌‌‌های بتن داخل لنگه درب سنگین شده و باعث گمراهی مشتریانمی‌شوند. در مورد قفل‌‌‌های درب ضد سرقت، بهترین معیار سنجش ورق توپی قفل یا سیلندر است کهمی‌توان از روی درب را به آسانی باز کرده و اگر خیلی سبک باشد مشخصا خیلی بی کیفیت است.

♻️ در ارتباط با رنگ شدن درب‌‌‌های ضد سرقت دو مدل رنگ دکورال و چرمی‌وجود دارد که رنگ چرمی‌بسیار ارزان تر است اما مقاومت بالاتری در مقابل خط وخش و نور آفتاب دارد ولی رنگ دکورال بسیار زیباتر و شیکمی‌باشد و بسیار جلوه بخش منزل شما است.

♻️ مورد مهم دیگری که در درب ضد سرقت طرح ترک مطرح است نوع قفل آن است که بهتر است از مدل و نوع کاله اورجینال اصلی باشد چون قفل‌‌‌های مشابه بسیار زیاد هستند و قابل اعتماد نمی‌باشند.

♻️ رویه ام دی اف درب ضد سرقتمی‌تواند از نوع CNC یا طرح برجسته یا روکش PVC باشد که مدل روکش pvc پایین ترین قیمت را بین رویه‌ها دارد، مشتری با توجه به قیمتی که توسط فروشگاه داده شده دقت کند که چه نوع روکش در فاکتور ذکر شده است.

♻️ نوع لنگه درب معمولی یا دور آلومینیومی‌است که درب ضد سرقت دور آلومینیومی‌گران ترین زیباترین مدل در درب ضد سرقت می‌باشد.

مدیریت:آقای حسین فروزان

 

09128686712

 

 

 

 

 

 

 

قیمت درب ضد سرقت , قیمت درب ضد سرقت فلزی چینی , قیمت درب ضد سرقت لوکس , نصب درب ضد سرقت , نمایندگی درب ضد سرقت , بهترین درب ضد سرقت , قیمت درب ضد سرقت ویلایی , قیمت درب ضد سرقت دو لنگه ,