Address & Contact

Our Address

تهران،جاده خاوران،قیام دشت،خیابان حصار امیر،پلاک 4

تولید و فروش انواع دستگاه بلال تنوری رها تجهیز

✨انواع دستگاه بلال تنوری

✨بلال پز تنوری در سایزهای مختلف

?دستگاه بلال تنوری برای تولید سریع و راحت بلال و سیب زمینی تنوری بوده که با استقبال بسیار خوب مشتریان همراه بوده است. تنوری کردن بلال یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های تهیه سیب زمینی و بلال است.

?این دستگاه قادر به تولید سیب زمینی تنوری، سیب زمینی شکم پر، بلال تنوری، قارچ و هات داگ است. شیوه کار این دستگاه با شیوه های سنتی تفاوت میکند و سرعت و کیفیت بیشتری را به همراه دارد. در روش های سنتی، فروشندگان بلال را با استفاده از زغال یا پختن در اب جوش تولید میکردند. این روش ها نیاز به کار و انرژی بیشتری داشته و با بازده کمتری همراه است.

?اما در استفاده از دستگاه بلال تنوری کافیست شما ذرت ها را بدون جدا کردن برگ ها و رشته های ابریشمی درون کشو های دستگاه قرار داده و بعد از مدت کوتاهی تعداد زیادی ذرت پخته شده و اماده داشته باشید . همچنین از دیگر مزایای دستگاه میتوان به قابلیت پخت سیب زمینی تنوری، و قارچ و هات داگ تنوری اشاره کرد.

❇️طرز کار دستگاه :

?این دستگاه برخلاف دستگاه های ذرت مکزیکی بدون بخار کار میکنند. این دستگاه دارای شعله هایی در کف دستگاه است که حرارت را تولید می کنند و همچنین دارای چند طبقه است که سیب زمینی ها را عموما با پوست روی آن قرار می دهند تا پخته شود. برای پخت نیاز است که بلال ها یا سیب زمینی ها به تعداد زیاد در تنور داغ پخته شوند.

?این دستگاه مناسب برای تهیه غذاهای جدید و سنتی مثل سیب زمینی تنوری ، سیب زمینی شکم پر و سیب زمینی و پنیر می باشد. همچنین در طبقه بالایی دستگاه یک گرمخانه تعبیه شده است که سیب زمینی های پخته شده را جهت گرم نگه داشتن انجا قرار می دهند.

❇️کاربرد دستگاه ذرت تنوری:

?دستگاه های ذرت تنوری در ایران دستگاه های تقریبا جدیدی محسوب میشوند که بازار کار غیر اشباع داشته و یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب میشوند. کاربرد این دستگاه بسیار زیاد است و به دلیل کیوسکی بودن قابل استفاده در محل های عمومی مثل ترمینال ها ، ایستگاه های مترو و فرودگاه ها می باشند.

?علاوه بر این میتوان از این دستگاه به عنوان درآمد جانبی در کافی شاپ ها ، فست فود ها، ساندویچی ها و بستنی فروشی ها استفاده کرد. همچنین این دستگاه به منظور جابه جایی راحت تر عموما دارای چرخ می باشد که به راحتی می تواند به وسیله ی چرخ ها به حرکت درآید .

به مدیریت:آقای مروتی

 

 

 

 

بلال تنوری , دستگاه بلال تنوری , انواع دستگاه بلال تنوری , تولید دستگاه بلال تنوری در تهران , فروش انواع دستگاه بلال تنوری در تهران , قیمت انواع دستگاه بلال پز تنوری در تهران , مزایای دستگاه بلال پز , دستگاه بلال پز تنوری رها تجهیز ,