تولید و فروش انواع شیشه های دو سه جداره امید در کبودرآهنگ همدان

ساخت انواع شیشه های دکوراتیو  
تولید انواع شیشه های 2 و 3 جداره  
انواع شیشه از قبیل سکوریت ، فلوت ، شیت ، لمینت و بلوک شیشه ای
شیشه ها از دو میل تا بیست میل 

پنجره سه جداره 

از مهمترین ویژگی آن ، مقدار صداگیری بیشتر است.البته این نوع پنجره بیشتر در مصارف صنعتی ای به کار میرود که میزان آلودگی صوتی بالایی دارند.
ضخامت پروفیل این پنجره ها بیشتر از درب و پنجره دو جداره است و در نتیجه دارای تعداد کانال داخلی بیشتری دارا است .

این امر این امکان را برای ما فراهم میکند که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . نکته حائز اهمیت این است که کارایی این پنجره ها نسبت به درب و پنجره دوجداره چندین برابر بیشتر است.

برای استفاده از آنها حتما باید محل مورد نظر کارشناسی دقیق شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشم تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.باید توجه داشت که میزان کیفیت و کارایی این نوع پنجره ها بستگی به بضاعت فنی کارخانه ی تولید کننده پروفیل یو پی وی سی و دقت در طراحی آنها،و در مرحله آخر ، دقت در نصب ، دارد .

همچنین توصیه میشود که برای بکارگیری پنجره های سه جداره از پروفیل هایی با کانال های پنج یا بیشتر استفاده شود.به طور کلی انتخاب نوع پنجره چه دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار محسوب میشود.نکته اصلی این است که زمانی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ، صد در صد کارایی دارند ، که همه ی پنجره‌های محل دو جداره شوند

.

شیشه دکوراتیو 

⚡️امروزه هر نوع شیشه ای که برای زیباسازی دکوراسیون داخلی مناسب است و از آن برای ایجاد تغییر در محیط استفاده می‌شود جزء شیشه دکوراتیو به حساب می‌آید. شیشه های دکوراتیو به سرعت مورد توجه عموم قرار گرفتند و در حال حاضر شاهد تنوع بالای آن‌ها در بخش شیشه های دکوراتیو هستیم.

⚡️فرآیند تهیه شیشه های دکورتیو معمولا در کارگاه‌های تولید شیشه دوجداره و با روش‌هایی مانند رنگ‌آمیزی بر روی انواع شیشه انجام می‌شود. دکوراتیو کردن شیشه برای ایجاد رنگ، طرح و شکل‌های مات و شفاف انجام می‌شود و این کار زیبایی بصری خاصی به شیشه می‌بخشد.

⚡️دکوراتیو کردن بر روی شیشه‌های مختلف ساختمانی از جمله شیشه های لمینیت، سکوریت و شیشه های دوجداره قابل انجام است. امروزه شیشه های دکوراتیو متفاوتی، متناسب با فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند.

⚡️این نوع از شیشه ها در حال حاضر یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای تزئینی در ساختمان‌ها هستند و معمولا در طراحی نورگیرهای سقفی، درب و پنجره‌ها، فضای آشپزخانه و کابینت و موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد شیشه دکوراتیو 

شیشه دکوراتیو برای ایجاد طرح، بافت، رنگ، الگو و حتی حالت مات برای استفاده در مکان‌های خاص ساخته می‌شود. از این شیشه ‌ها می‌توان بر روب پنل‌های پنجره دوجداره، شیشه ‌های سکوریت و لمینت، از طریق رنگ آمیزی، اسیدکاری، فیوز گلس، استین گلس، تیفانی، سندبلاست و دیگر تکنیک ها استفاده کرد.

شیشه های دکوراتیو یا تزئینی با انواع و جنس‌های متفاوت مانند شیشه لمینیت رنگی، شیشه چاپ دار یا اسپندرال، شیشه رنگی، شیشه مات یا شیشه سند بلاست، شیشه فوتولمینیت و سایر موارد اینچنینی قابل استفاده هستند.

✳️نقش گاز آرگون در شیشه دوجداره پنجره upvc

نقش گاز آرگون در شیشه دوجداره پنجره upvc بسیار مهم می باشد. اگر در پنجره دوجداره شما از شیشه دوجداره غیر استاندارد و بدون گاز آرگون استفاده شده باشد ، پنجره UPVC و یا پنجره آلومینیومی شما هرگز یک پنجره عایق نخواهد بود.

گازآرگون علاوه بر کاهش رسانایی گرمایی بین دو شیشه پنجره دو جداره، با کمتر کردن مقدار همرفت در فضای دو شیشه از اتلاف گرمایی بیشتر جلوگیری می کند. علاوه بر این تهیه آرگون آسان و ارزان است. بنابراین می توان به صورت گسترده و صنعتی از آن استفاده کرد.

به صورت یک قانون عمومی می دانیم که غلظت گاز درون پنجره دو جداره باید بیش از ۹۰ درصد باشد. در طول زمان این غلظت کم می شود. مقدار کم شدن این غلظت چیزی حدود ۰.۵ تا ۱ درصد است.

کیفیت پنجره دو جداره ای که از آرگون پر شده باشد تا زمانی که غلظت گاز آرگون به ۷۵ درصد نرسد تغییری نخواهد کرد. بنابراین پنجره دوجداره ای که به صورت استاندارد با گاز آرگون پر شده باشد حداقل ۲۰ سال رسانایی عالی خواهد داشت.

 

 شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود . این شیشه کاربرد بسیاری دارد که در ادامه از کابرد و مزایا و نحوه تولید آن شما را مطلع می کنیم.

تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی

تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه های خام نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید .

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند .

شیشه های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند .

 ویژگی های شیشه سکوریت استاندارد

داشتن آرم استاندارد
عدم وجود موج و پستی بلندی بر روی شیشه
تحمل دمای غیر مستقیم ۲۵۰ درجه
تحمل فشار ۴۰ کیلوگرم در ابعاد ۱۰ سانتی متر مربع
عدم تفییر رنگ در طول دوره
بیشتر نشدن ابعاد شیشه نسبت به ابعاد درخواستی

 فواید شیشه سکوریت

۱ – دارای ذرات ایمن بعد از شکستن می باشد .
۲ – هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشد .
۳ – مقاومت در برابر گرما
۴ – قابل استفاده در محیط های مختلف

 

 شیشه ساده یا تخت (شیشه فلوت)

شیشه فلوت شیشه ای است بدون موج و کاملا صاف است که بعد از بیرون آمدن شیشه از کوره برای صاف و مسطح شدن و ضخامت دار شدن آن، شیشه را در حوضچه مذاب قلع غوطه ور میکنند تا تبدیل به شیشه فلوت می شود. نام دیگر شیشه خام و سکوریت نشده شیه فلوت می باشد که امروزه در صنعت ساختمانی کمترین کاربرد را دارد

شیشه فلوت یا شیشه تخت، اولیه ترین حالت شیشه تولید شده می باشد. شیشه فلوت در ضخامت های مختلف از ۲ میلی متر تا بیش از ۲۰ میلی متر تولید و عرضه می شود اما به صورت متداول ضخامت های ۴-۸ میلی متر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص خود، اغلب بدون موج و خمیدگی می باشد، به همین دلیل در ساختمان ها و بخصوص پنجره ها کاربرد فراوانی دارد. شیشه فلوت را می توان به صورت اولیه و یا به صورت فراوری شده و افزایش کارایی های جدید مورد استفاده قرار داد.

فرق شیشه فلوت و ساده

شیشه معمولی، شیشه فلوت و شیشه سکوریت هر سه تخت هستند، فرق شیشه فلوت و ساده شیشه فلوت سطح کامل صاف و مسطح دارد بدون حباب و خش که این تفاوت به دلیل تفاوت در فرایند تولید آن هست. فرق شیشه فلوت و ساده در موادی است که در تولید استفاده می‌شود.

 شیشه شیت

شیشه شیت که از گروه شیشه های خام است، به دلیل سطح مواج و وجود حباب درون آن کیفیت بالایی ندارد. تصویر اجسام در درون این شیشه نامنظم و نامشخص است. درجه کیفیت شیت بر اساس ظاهر و با توجه به ریزموج ها، خطوط، خراش و همچنین وجود حباب درون آن مشخص می شود.
در مقایسه، شیشه فلوت دارای کیفیت ظاهری بالاتری است. در سطح این شیشه موج یا حبابی وجود ندارد و در ساخت آن از عنصر قلع استفاده می شود. اگر در مراحل ساخت فلوت از ابزارآلات و تکنولوژی پیشرفته استفاده کنیم، قادر به تولید شیشه التراکلیر، کریستال ساختمانی، سوپرکلیر و اکستراکلیر خواهیم بود.

 کاربردهای شیشه شیت

از این محصول به عنوان نمای شیشه ای و سقف شیشه ای در ساختمان، ساخت لوازم آزمایشگاهی، قاب عکس، شیشه آنتیک، شیشه ساعت، میزهای شیشه ای، گلخانه ها و ظروف شیشه اوپال یا اوپالین استفاده می شود.

شیشه لمینت

شیشه لمینت نوعی شیشه ایمنی است که شامل دو یا تعداد بیشتری از لایه های شیشه همراه با لایه های طلق PVB ( پلی وینیل بوتیرات ) طی یک فرآیند ترکیبی فشار و دما بوجود می آید. طلق PVB با ضخامتهای مختلف که کاربردی ترین آنها mm 0.38 و mm 0.76 و mm 1.52 می باشد جهت ساخت انواع شیشه های لمینت بکار می رود. تعداد لایه های شیشه لمینت براساس نوع کاربرد آنها تعیین می گردد.

 برتری شیشه لمینت

در فرایند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه، میان لایه‌های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار وحرارت به صورت دائمی یکپارچه می‌گردند. مهمترین مشخصه شیشه‌های لمینت الگوی شکست آنهاست. شیشه‌ها در اثرضربه می‌شکنند اما تکه‌های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می‌نماید.

شیشه لمینت نسبت به شیشه‌های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است.

شیشه معمولی در اثرشکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می‌توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد.

شیشه‌های سکوریت در مقایسه با شیشه‌های معمولی وضعیت بهتری دارند. این شیشه‌ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می‌شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو می‌ریزد.فلسفه پیدایش شیشه‌های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود.

 بلوک شیشه ای چیست و کاربردهای آن

بلوک شیشه ای به قطعاتی گفته می‌شود که از جنس شیشه هستند ولی صرفأ برای تزیین استفاده می‌شوند و نمی‌توان از آنها بعنوان بلوک هایی که در سازه استفاده می‌شود؛ استفاده کرد.

بلوک شیشه ای از دهه 1900 به بعد برای تامین نورطبیعی ساختمان ها مرسوم شد و مورد استفاده معماران قرار گرفت.

 انواع بلوک شیشه ای :

بلوک های شیشه ای در انواع طرح ها و رنگ های مختلف و ابعاد متفاوت ارائه می‌شود که در ادامه انواع آن را نام خواهیم برد.

1- بلوک شیشه‌ای شفاف

2- بلوک شیشه‌ای مات

3- بلوک شیشه‌ای طرح دار

4- بلوک شیشه‌ای رنگی

5- بلوک شیشه‌ای توپر

6- بلوک های شیشه‌ای ضدحریق ( ایمن )

 مزایای اصلی بلوک شیشه ای چیست ؟

از این آجرها معمولأ در ساختمان های اداری؛مسکونی؛ویلایی؛مساجد؛رستوران ها و…استفاده می‌گردد.

مزایای اصلی که این بلوک ها دارند به شرح زیر است:

1- برای جداکردن فضای های داخلی خانه با حفظ نورطبیعی عالی است.

2- کم بودن ضخامت آنها در مقایسه با دیوارهایی که از آجرهای سنتی درست شده است. زیرا در دیوارهایی که از آجر سنتی درست شده علاوه بر ضخامت خود دیوار باید ملاتی که روی دیوار می‌آید از قبیل سیمان؛گچ کشته؛گچ و رنگ نیز نباید گذشت زیرا همین ملات باعث ضخامت بیشتر دیوارها می‌گردد.

3- عایق صوت؛حرارت؛رطوبت است.

4- سبکی فوق‌العاده بالا: در مقایسه با بلوک ها و آجرهای سنتی حدود یک چهارم وزن آنها را دارد.

5- امکان استفاده از رنگ و طرح های مختلف با توجه به نیاز کاربر

6- سرعت نصب بسیار بالا نسبت به بلوک های سنتی

7- تمیزی و نظافت این دیوارها به شدت راحت است زیر با یک پارچه خیس می‌توان آنها را تمیز کرد ولی دیوارهایی که با بلوک سنتی ساخته شده‌اند حداقل هر 4 سال یکبار باید رنگ آمیزی شود.

8- انتقال نور (یکی از مهمترین خصوصیات بلوک شیشه‌ای شفافیت است؛ زیرا نور را از خود عبور می‌دهد)

مشخصات مقاومتی بلوک های شیشه ای :
آجرهای شیشه ای معمولأ 7 برابر محکمتر از بلوک های سیمانی و 4 برابر محکمتر از آجرهای ساختمانی هستند.

مقاومت این بلوک ها معمولا با آجرهای فشاری برابری میکند ولی چون جنس آنها از شیشه است در مقابل ضربه های شدید؛مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند.

 

به مدیریت:امید هلاجی

t.me/omid_4029
www.instagram.com/omid.hallaji
https://api.whatsapp.com/send/phone=+989191364029
09201364029_______________شماره روبیکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت انواع شیشه های دکوراتیو در همدان , تولید انواع شیشه های 2 و 3 جداره در همدان , فروش انواع شیشه های دو سه جداره در همدان , تولید و فروش شیشه دوجداره دکوراتیو در همدان , شیشه دوجداره دکوراتیو با تزریق گاز آرگن در همدان , شیشه دوجداره دکوراتیو با تزریق گاز آرگون در همدان , شیشه دوجداره , شیشه سه جداره , انواع شیشه های دو سه جداره امید , شیشه دوجداره با گاز آرگن , قیمت شیشه های دو سه جدراه ,