Address & Contact

Our Address

قوچان

تولیدی و پخش انواع صنایع چوبی فکور

?طراحی،مشاوره،تولید و پخش انواع صنایع چوبی،مبلمان،مبل راحتی،سرویس خواب،بوفه،جاکفشی،کمد و کتابخانه،میز تلویزیون و … 
?با انتخاب طرح،مدل و پارچه های دلخواه شما  
?از تولید به مصرف با نازلترین قیمت 

مجموعه ی صنایع چوبی فکور با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید صنایع چوبی،با استفاده از بهترین متریال و به روزترین طرح ها و مدل ها و تکنولوژی روز دنیا آماده ی ارائه ی محصولات با کیفیت و به روز و با قیمت مناسب به شما عزیزان میباشد.

?تولید انواع مبلمان:

?راحتی 

?کلاسیک 

?چستر 

?سطنتی 

?فرانسوی 

?تولید انواع مبلمان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب
?ویژگی‌‌‌های مبل مناسب:

? ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

?قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

?ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

?چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

?قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

?وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?میز ناهارخوری 

?میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی‌‌‌های خود استفاده نمایید. باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا چوب‌‌‌های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب‌‌‌های سخت مقاوم نیستند.

?میز جلو مبلی 

?میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار میدهد همین بوده باشد.

?نکات مهم برای خرید میز جلو مبلی و عسلی 

?برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کییفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

به مدیریت: اسماعیل فکور

 

مبل , انواع مبل , مبلمان فکور , تولیدی مبل , فروش انواع مبلمان در قوچان , مبل راحتی , مبل کلاسیک , مبل چستر , مبل سلطنتی , قیمت انواع مبل در قوچان , تولیدی مبلمان فکور در قوچان , ویژگی‌‌‌های مبل خوب ,