تولید و فروش اتاقک بتنی پیش ساخته و اجرای باکس بتنی،پایه بتن ایوانکی در سمنان

?تولید کننده انواع محصولات پیش ساخته بتنی با استفاده از به روزترین دستگاه ها
?تولید کننده انواع قطعات پیش ساخته بتنی مانند:باکس،دیوارهای محوطه،دال و U،انواع باکس بتنی،داکت و نیوجرسی
?اجرای کار در سراسر کشور

⚡️قطعات بتنی پیش ساخته و باکس بتنی 

?بتن پیش ساخته اولین بار در سال۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ در اروپا مورد استفاده قرار گرفت .امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت بتن و انواع بتن و همچنین با توجه به پیشرفت رو به رشد جامعه بشری و نیاز مبرم به ساخت مسکن و سرپناه ، روش های قدیمی ساخت بنا جوابگوی این حجم از جمعیت را ندارد .

?بتن از نمونه مصالحی است که امروزه بیشترین کاربرد را در ساخت انواع بنا مانند : ساخت بناهای مسکونی ، ساخت بناهای اداری ، ساخت هتل ها ، ساخت سدها ، ساخت پل ها ، ساخت مترو ها ، و ساخت فرودگاه ها را دارد .

⚡️بتن پیش ساخته چیست؟

?بتن پیش ساخته یک محصول ساختمانی است ، به این صورت که ، بتن در قالب با اشکال مختلف ریخته می شود و در محل کارگاه بعد از به مقاومت رسیدن بتن آن را به محل پروژه انتقال می دهند .از مزیت های بتن پیش ساخته می توان گفت ، که علاوه بر اقتصادی بودن ، از زیاد شدن مدت زمان پروژه نیز می توان جلوگیری کرد .

?در بعضی از پروژه ها در موارد خاص که نمی توان بتن ریزی در محل انجام شود ، و همچنین نبود نیروهای مجرب و کار بلد می توان ، در محل کارگاه قطعه مورد نظر را ساخته و به محل پروژه انتقال پیدا کند .همچنین در فصول سرد و در هوای بسیار سرد و یا هوای بسیار گرم که عملیات بتن ریزی با مشکلات روبرو خواهد شد ، این امکان را برای ما ایجاد می کند که قطعات در کارگاه تولید شوند .

⚡️نیوجرسی چیست؟

?مانع بتنی که به این نمونه از آن مانع نیوجرسی می گویند جهت هدایت و در مسیرقرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می شود که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم لبه های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل کرده و موجب کاهش خسارت می گردد.

?از این وسیله به عنوان محافظ عابران پیاده، محافظت از کارگران پروژه های عمرانی در مقابل خودروها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی همچنین سیل بند، جلوگیری از انتشار آتش در جنگلها، هدایتگر رودخانه و چند خطه کردن جاده ها نیز استفاده می شود.

⚡️بتن مسلح 

?بتن مسلح (RC) یک ماده مرکب است که در آن مقاومت کششی نسبتا پایین بتن با بکارگیری یک تقویت کننده با استحکام کششی بالا جبران می شود. این عنصر تقویتی، فولاد (میلگرد) است که معمولا قبل از بتن ریزی در داخل بتن قرار گرفته و با آن درگیر می شود. طرح های تقویتی غالبا به منظور مقاومت در برابر تنش های کششی و در مناطق خاص بتن که ممکن است باعث ترک خوردگی غیرقابل قبول و یا شکست شود صورت می گیرد.

?بتن مسلح پیشرفته می تواند مواد تقویتی متنوعی از قبیل فولاد، پلیمرها یا مواد کامپوزیتی دیگر را در ارتباط با میلگرد شامل شود. بتن مسلح همچنین می تواند به طور دائمی تحت تنش کششی قرار گیرد تا رفتار نهایی تحت بارهای وارده بهبود یابد. در ایالات متحده، رایج ترین روش های انجام این کار به عنوان “پیش کشش” و “پس کشش” شناخته می شود.

 

به مدیریت:مهندس مجید جعفری
09125316227
02334584117

 

 

تولید نیوجرسی در سمنان , فروش دیوار مسلح بتنی , قطعات پیش ساخته بتنی در سمنان , شهرک صنعتی ایوانکی , باکس بتنی , داکت , اتاقک بتنی پیش ساخته در سمنان , باکس پایه بتن در سمنان , تولید دیوارهای محوطه ,