Address & Contact

Our Address

تهران، شهریار

تولید و فروش بتن آماده پدیده شهر

?بتن آماده یکی از راهکارهایی است که در صنعت ساخت و ساز برای مقابله با شلوغی و آلودگی در کسب و کار استفاده می گردد. با رشد روزافزون فضای شهری و همچنین محدود شدن فضای کارگاهی، بسیاری از سازندگان و پیمانکاران به استفاده از بتن آماده روی آورده‌اند و این نوع بتن به‌عنوان یک محصول مناسب شناخته می‌شود.

?بتن آماده یا RMC (Ready-mix concrete) یک نوع خاصی از بتن است که در یک کارخانه سیمان یا در یک فضای بچینگ و کارگاهی مخصوص این کار تولید می‌شود و سپس توسط کامیون ها یا میکسر ها به محل کار فرستاده می‌شود. این فرآیند باعث می شود تا یک مخلوط دقیق و عالی مخصوص محل ساخت و ساز تولید شود. بتن آماده در هر محلی که استفاده میشود در برابر عواملی چون سیل، آتش، باد و تگرگ و… بسیار مقاوم میباشد. بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه ی به کار رفته در بتن و میزان آب و سیمانی که استفاده شده در آن میتواند میزان مقاومت مختلفی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد

?فرآیند تولید بتن آماده به چه صورت است؟

?مواد بتن آماده شامل مقادیری مشخصی سیمان ، آب، سنگ آهک و افزودنی های بتن است و مقدار مصرف هر کدام از این مواد بستگی به نیاز مشتری و جایی خواهد داشت که قرار است از بتن آماده استفاده شود. در واقع طرز تهیه بتن آماده را مشتری و نیاز او مشخص میکند.

?در کارخانه‌های اتوماتیک این بتن مواردی مانند وزن بتن، نسبت آب به سیمان، دوز مخلوط، رطوبت، و میزان دقت برای تولید بتن با کیفیت مورد نظارت قرار می‌گیرد. تمام مواد تشکیل‌دهنده مورد استفاده برای آماده‌سازی بتن آماده به‌ طور کامل از لحاظ کیفیت و خواص فیزیکی آنها در یک آزمایشگاه به خوبی مجهز در کارخانه برای انطباق با کدهای استاندارد بین‌المللی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در این آزمایشگاه‌ها میزان رطوبت بتن آماده نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، که به معنی کنترل نسبت آب به بتن آماده است. درنهایت پس از کنترل کیفی مواد اولیه، به قسمت ورودی کارگاه ریخته می‌شوند و پس از گذشت زمان مشخص بتن به میکسر ریخته می‌شود و به محل ساخت‌ و ساز انتقال داده می‌شود.

?بتن آماده در چه جاهایی کاربرد دارد؟

?یکی از مهمترین و رایج ترین موارد کاربرد بتن آماده در ساخت بتن مسلح در پی ساختمان ها یا در ساختمان های اسکلت بتنی میباشد. یکی دیگر از کاربرد های آن در ساخت راه با روسازی بتنی می باشد. همچنین به دلیل مقاومت بالا می‌توانند در فضاهای باز و پر ترافیک نیز به کار برده شوند. کاربرد دیگر بتن آماده، استفاده ازاین نوع بتن به عنوان کف پوش بتنی است به این دلیل که این نوع کف پوش ها ظرفیت گرمایی بالایی دارند، مقاوم تر بوده و تنوع رنگ متناسبی را نیز دارا می باشند.

?از جمله کاربرد های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✳️برای فونداسیون های ویژه مثل دیوار ها، شمع ها، دیوار های پشتیبانی
✳️در اجزای پیش ساخته ساختمان مثل پله پیش ساخته

به مدیریت : آقای طباطبایی

 

 

تولید و فروش بتن آماده پدیده شهر در شهریار تهران , تولید بتن آماده در شهریار , بتن آماده  , فرآیند تولید بتن آماده  , قیمت بتن آماده , بتن آماده چیست , کاربرد بتن آماده  , بتن آماده در شهریار , بتن آماده پدیده شهر  ,