Address & Contact

Our Address

قم،انتهای نیروگاه،بعداز میدان نبوت،خیابان فاطمه زهرا،پلاک ۲۶

Telephone

نصب و راه اندازی صفر تا صد دستگاه های کمپرسور اسکرو در قم

✨تولید،فروش و نصب انواع کمپرسور اسکرو

🔴کمپرسور اسکرو

💠کمپرسور اسکرو یا کمپرسور پیچی (screw)، از دو محور مارپیچ برای عمل فشرده‌سازی استفاده می‌کند. دندانه‌های این دو مارپیچ نر و ماده، طوری در لابه‌لای یکدیگر دوران می‌کنند که گاز از یک سمت وارد شده و در طول مسیر به دلیل کوچکتر شدن فضای دندانه‌ها فشرده و از سمت دیگر خارج می‌شود.

💠فاصله بین دندانه‌ها باید کم باشد چرا که اگر این فاصله زیاد باشد باعث بروز نشتی می‌شود که در نهایت باعث کم شدن کارایی و عملکرد کمپرسور شده از طرف دیگر میزان حرارت افزایش می‌یابد. این کمپرسورها در طراحی بسته (هرمتیک)، نیمه‌بسته (سمی هرمتیک) و باز تولید می‌شوند و در سردخانه ها و تهویه مطبوع کاربرد زیادی دارند. میزان نسبت تراکمی به طول روتر و زاویه حلزونی در کمپرسور بستگی دارد.

💠کمپرسور اسکرو برودتی اولین بار در سال 1878 توسط شرکت SRM طراحی و تولید شد. کمپرسور طراحی شده توسط این شرکت از نوع خشک و دارای دنده زمان‌بندی‌کننده بوده تا باعث چرخش دنده‌ها در زمان یکسان شود. آرایش دنده‌های مارپیچی به صورت 3 برجستگی بوده و در فشار حدود 20-30 پاسکال در تخلیه کار می‌کرد.

💠این طرح باعث ایجاد فضای فشرده‌سازی در کمپرسور شد که سر و صدا را افزایش و راندمان را کاهش می‌داد. به همین جهت واحد تحقیق و توسعه شرکت SRM به منظور رفع این مشکل تغییراتی را در طرح اولیه ایجاد کردند. مارپیچ نری با گوشواره یا Lobe و مارپیچ مادگی با 6 محفظه مقعر ساخته، فضای فشرده‌سازی حذف و زاویه پیچش حلزونی نیز زیاد شد. این تغییرات در نهایت نسبت تراکم و بازدهی کمپرسور را افزایش می‌داد.

💠کنترل ظرفیت در کمپرسور اسکرو توسط یک پیستون و یک اسلاید والو صورت می‌گیرد؛ که با به حرکت درآمدن پیستون و جلو و عقب رفتن اسلاید میزان ظرفیت کمپرسور تغییر می‌کند. اسلاید والو انرژی لازم خود را از یک پیستون دریافت می‌کند. حرکت پیستون توسط فشار روغن و نیروی فنر جهت بازگشت پیستون و فشار روغن پیستون خود توسط چهار شیر برقی که روی بدنه کمپرسور اسکرو نصب شده تامین می‌شود.

💠در سیستم‌های برودتی که در آنها از نوع کمپرسور اسکرو استفاده شده است، حتی‌الامکان باید جهت بالا بردن کارایی و کاهش ضریب خطای سیستم از شیرهای انبساط الکترونیکی استفاده شود.توجه داشته باشید که روغن در کمپرسورهای اسکرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و عدم استفاده از روغن استاندارد و توصیه شده توسط کمپانی موجب خسارات شدیدی به کمپرسور می‌شود.

💠روغن کمپرسور اسکرو با توجه به نوع سیال مبرد و همچنین جایگاه روغن در کمپرسور متفاوت می‌باشد. جایگاه روغن در کمپرسور در دو قسمت مکش و تخلیه می‌باشد. عموما روغن در کمپرسورهای اسکرو در قسمت تخلیه می‌باشد. به همین دلیل روغن باید ویسکوزیته یا گران روی مناسبی داشته باشد، و استاندارد توصیه شده توسط کمپانی تولید را داشته باشد.

🔴مزایای کمپرسور اسکرو

❇️نسبت به کمپرسورهای پیستونی، کمپرسورهای اسکرو در مصرف انرژی ۲۵ الی ۳۰ درصد راندمان بالاتری دارند.

❇️کمپرسورهای اسکرو جریان مبرد یکنواخت داشته و ارتعاشات و صدای بسیار کمتری دارند و همچنین فضای کمتری را اشغال می‌کند.

❇️در کمپرسورهای اسکرو از قطعات متحرک کمتری استفاده شده است و بیشتر قطعات بصورت استاتیک هستند. به همین جهت استهلاک بسیار پایین است.

❇️در این نوع کمپرسور سیستم کنترل ظرفیت به شکل خطی است، بر خلاف کمپرسورهای پیستونی که به شکل پله‌ای بوده یا حتی در بعضی موارد فقط حالت روشن خاموش است.

❇️کمپرسورهای اسکرو می‌توانند با استفاده از تزریق روغن دمای گاز خروجی را کنترل کنند.

 

کمپرسور پیستونی 1000لیتری

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پانل کمپرسور اسکرو

 

 

سرویس کمپرسور اطلس کوپکوGA50 و را اندازی

 

کمپرسور , انواع کمپرسور در قم , کمپرسور اسکرو در قم , کاربرد کمپرسور اسکرو , تولید و فروش انواع کمپرسور اسکرو در قم , تولید و فروش تکنو کمپرسور اسکرو در قم , مزایای کمپرسور اسکرو , نصب و راه اندازی صفر تا صد دستگاه های کمپرسور اسکرو در قم , تکنو کمپرسور اسکرو , قیمت انواع کمپرسور اسکرو در قم ,