اولین ، بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدکننده سنگ های ماساژ در کل کشور

💎💎

شرکت تولیدی سنگ ماساژ الماس سیاه

به مدیریت مهندس و  طراح:

  مهدی فرهمند

در مشهد

شماره های برقراری ارتباط

09391252585                ☎️

09302053941                 ☎️

بازدیدکنندگان ،اساتید ،مدرسین ماساژ و ماساژیست های گرامی و محترم میتوانید درخواست سفارش خودتون رو جهت ثبت و پیگیری در پلتفورم های ارتباطی واتس آپ ،روبیکا ، تلگرام ، ، ایتا ، بله ثبت کنید.یا تماس حاصل فرمایید.

با تشکر

🙏🙏

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

الماس سیاه تونسته با تولید و چیدمان منحصربه فرد حداقل ۶۰ پک مختلف سنگ ماساژ با کاربردهای مختلف ، در سبد کالای خود ؛تنوع و سهولت انتخاب و بی دغدغه ای را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد و همین امر باعث شده که در کشور لقب الماس سیاه برترین تولید کننده سنگ ماساژ از نظر کیفیت صیقلی،استاندارد بودن سنگ ها و قیمت عالی رو به خود اختصاص بده
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
در ادامه میپردازیم به پک های مختلف سنگ ماساژ:
🟦پک های سنگ داغ از لحاظ اصولی و کاربرد به ۳ دسته مختلف تقسیم میشوند.

✅1:پک های ریلکسی

✅پک های ریلکسی یا کاربر پک هایی هستند که ویژه ماساژیست هایی هست که به تازگی دوره آموزشی کاربر ماساژ رو گذروندند و با استفاده از پک ریلکسی سنگ داغ که اصولا ۳۶ عددی هستند ماساژ خاص و  لذت بخش سنگ داغ رو برای کلایِنت(مشتری) خود به ارمغان می آورند و اصولا شامل پر فروش ترین پک های سنگ داغ هستند.

ضمن این که سلیقه های مختلف کاربران ماساژ در انتخاب سنگ وجود دارد؛ طراح حرفه ای سنگ های داغ مهدی فرهمند در پک های مختلف و متنوع ریلکسی این حق و امتیاز رو به مشتریان الماس سیاه داده که بتوانند پک خود را نسبت به سلیقه خود انتخاب کنند،که در انتهای مطالب عکس تک تک پک ها در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

✅2:پک های ترکیبی

پک های ترکیبی سنگ ماساژ ، پک هایی هستند که چند منظوره و چند کاربر هستند و ضمن کارایی ماساژ ریلکسی سنگ داغ کاربرد در سالن های پدیکور ، سالن های زیبایی ، سالن های ورزشی ، سالن های فیزیوتراپی و …دارند و مورد استفاده قرار میگیرند که شامل سنگ های گرد و بیضی ،صابونی ، فینگر،ساکرال و به صورت متغیر گواشاها ، وردنه ها ، آچارهای دلفینی ، آچارهای ماهیچه ای و گرستون ها میباشندکه کاربر باید تخصص استفاده از سنگ ها رو بلد باشد.

تعداد سنگ پک های ترکیبی نیز همان ۳۶ عدد یا حتی بیشتر هم میتونه باشه که بستگی به کاربری اون پک دارد.

البته در نظر داشته باشید شرکت تولیدی  الماس سیاه تنها تولید کننده سنگ ماساژ در کشور میباشد که پک های مختلف اصولی ،چند کاربر و استاندارد رو تولید و چیدمان کرده و داخل پک های خود قرار داده و شما میتونید در هر کجای کشور هستید سنگ های خودتون رو با تماس تلفنی یا ارتباط در پلتفرم های رتباطی خریداری بکنید

✅3:پک های حرفه ای

پک های حرفه ای پک هایی هستند که علاوه بر سنگ های حرفه ای میتونند سنگ های گرد و بیضی و صابونی رو در خود داشته باشند و هم میتونند کاملا سنگ های حرفه ای داشته باشند بدون این که حتی ۱ عدد سنگ گرد و بیضی در خود داشته باشند.

کارایی پک های حرفه ای اصولا و بیشتر برای رفع دردهای دیسکی ، رفع ترینگل پوینت ها، دردهای مزمن عضلانی ، گرفتگی های و انقباض ماهیچه ها و عضلات ، آناتومی عصبی بدن و نقاط رفلکسولوژی بدن میباشند که کاربر استفاده کننده از پک(ماساژیست) ؛باید تسلط کامل به دیپ تیشو داشته باشد و آناتومی عضلانی و عصبی بدن رو بخوبی بشناسه که بتونه یک ماساژ موثر و مفید و درمانی رو انجام بده.

پک های حرفه ای حتی میتونند پک های تک کاربر ویژه پدیکورکاران حرفه ای یا فیشیال کاران حرفه ای و یا پک  هر متخصص در سبک های مختلف باشد.

در قسمت پایین تمام پک های اختصاصی که فقط تولید و چیدمان انحصاری الماس سیاه میباشد رو مشاهده میکنید.

⛔️⛔️⛔️⛔️توجه توجه⛔️⛔️⛔️⛔️

تمامیه عکس پک ها به صورت انحصاری و اختصاصی با مشاوره مدرسین حرفه ای ماساژ و مشاورین تیم حرفه ای الماس سیاه چیدمان شده است و کاملا اصولی و استاندارد میباشد ، هرگونه کپی برداری از نسخه ها یا سرقت عکس های مربوط به الماس سیاه در پیج یا سایتی جز الماس سیاه،کلاه برداری و سواستفاده محسوب میشود.

❇️✅مخاطبین و بازدیدکنندگان عزیز دقت داشته باشند که این عکس کاملا مربوط به شرکت تولیدی سنگ ماساژ الماس سیاه میباشد و هر گونه مشاهده در سایت دیگری یا پلتفرم های دیگر،ضعف آن تولیدکننده و سو استفاده محسوب میشود❇️✅

💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀💆💆‍♀

1:پک های ریلکسی

 2:پک های ترکیبی

پک فوق حرفه ای vip کد RX1025 به همراه ۸ عدد انگشتی اشانتیون

3:پک های تک کاربر حرفه ای



پک ویژه سالن های درمانی و فیزیوتراپی،جهت تسکین دردهای دیسک کمر و گردن و دردهای مزمن عضلانی

 

پک ویژه سالن های فیشیال و زیبایی ، جهت رفع چین و چروک پوست و کشیدگی پوست صورت،تحریک گردش خون زیر پوستی

پک ویژه سالن های فیشیال و زیبایی

ویژه سالن های فیشیال و زیبایی

ویژه سالن های فیشیال و زیبایی


پک ویژه حرفه ای کاران و ماساژیست های مسلط به دیپ تیشو

 

پک ویژه سالن های زیبایی


 


پک ویژه سالن های پدیکور برای ماساژ روی پا ، کف پا و بین انگشتان



 

🔴تولید و فروش تمام مدل های سنگ ماساژ،ویژه ماساژهای ریلکسی ، حرفه ای ، زیبایی ، لاغری و ….

شرح مدل های سنگ ماساژ و کاربرد آن ها👇👇

😍ریلکسی=تمام سایزهای گرد،بیضی،صابونی و انگشتی

😍گواشا= ویژه فرم دهی صورت و رفع چین و چروک پوست صورت ، کشیدگی پوست صورت و جوان سازی پوست

😍آچارهای ماهیچه ای و دلفینی

😍انواع مدل های وردنه=ویژه لاغری،ریلکسی،رفلکسولوژی،کاهش قند،دیابت و تنظیم فشار خون

شرکت (الماس سیاه) با ۶ سال سابقه ی تولید درخشان به عنوان شناخته شده ترین و معتبرترین تولید کننده و فروشگاه سنگ ماساژ در کشور هست.

ضمن این که رتبه ی عالی در تولید سنگ ماساژ از نظر کیفیت و قیمت و نحوه ارسال و زمان ارسال را کسب کرده است؛بالاترین کیفیت سنگ های ماساژ را از لحاظ صیقلی سنگ ها و پتانسیل نگه دارنده حرارت حداقل ۲۵ دقیقه ای را به خود اختصاص داده است.

.

😍مشاوره تلفنی رایگان جهت انتخاب پک نسبت به تخصص شما😍

🔵۲ سال گارانتی بی قید و شرط تمام سنگ ها و بیمه محصولات

 پتانسیل و قابلیت حفظ حرارت و گرما در سنگ حداقل 25 تا 30 دقیقه🔵

🤝آماده قرارداد و همکاری با تمام عمده فروشان،تجهیزات ماساژ،تجهیزات پزشکی،سالن های ماساژ،مدرسین محترم در سراسر کشور🤝

✅🟢فروش به صورت جزئی حتی دانه ای و عمده و پک های مختلف🟢✅

ارسال به سراسر کشور و توابع مختلف در بهترین بسته بندی و  سریع ترین زمان ممکن

✈🚎🚅🚗🚕🚚🏍

مدیریت شرکت: مهدی فرهمند

 

دارای گواهینامه مهارت،پروانه تولید اداره ی کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خراسان با رتبه عالی

شماره های تماس:

09391252585

09302053941

سنگ ماساژ یکی از ابزارهای پر کاربرد و مناسبی است که برای ماساژ و انرژی دهی به بخش های مختلف بدن استفاده می شود. این نوع روش درمان، ریلکسیشن و تسکین درد سابقه و تاریخی بسیار طولانی داشته و از زمان های بسیار دور مانند روم و یونان باستان مورد استفاده قرار می گرفته است.

سنگ ماساژ چیست و چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

در این روش ماساژ و آرامش دهی از سنگ‌های مختلف و داغ همراه با ماساژ منظم و مبتنی بر قواعد خاص استفاده می‌شود. استفاده از سنگ‌های ماساژ به دو شکل انجام می‌شود.

در روش اول درمانگر سنگ‌های داغ را روی بخش‌های مختلف بدن به صورت مستقیم قرار داده و ماساژ را انجام می‌دهد. بعضی از درمانگرها نیز ابتدا سنگ‌ها را مدتی در دست قرار داده تا انرژی و گرما نیز به دستان آن‌ها منتقل شده و سپس از سنگ‌ها برای درمان و ماساژ استفاده می‌کند.

نحوه استفاده از سنگ ماساژ 

سنگ‌های ماساژ معمولا باید صاف و نرم بوده و توانایی حفظ گرما را تا مدت قابل قبولی داشته باشند. بنابراین معمولا از نوعی سنگ آتشفشانی به نام سنگ بازالت برای این نوع ماساژ استفاده می‌شود. سنگ‌های ماساژ باید قبل از استفاده یا در آب داغ و یا در برابر گرما قرار گرفته تا گرم شوند.

بعد از گرم شدن درمانگر آن‌ها را روی بخش‌های مختلف بدن مانند شکم، پشت، دست‌ها و پاها، کمر و معده قرار داده و شروع به ماساژ بدن می‌کند.

توجه داشته باشید تولید و فروش سنگ ماساژ فرهمند در صورتی که خودتان بدون علم خاص و یا با استفاده از سنگ‌های معمولی بخواهید این ماساژ را انجام دهید، ممکن است باعث سوختگی بخش‌های مختلف بدنتان شوید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این روش درمان سابقه طولانی داشته و به نظر می‌رسد بیش از ۲ هزار سال پیش چینی‌ها از آن برای تسکین درد و درمان استفاده می‌کرده‌اند.

سنگ ماساژ صورت تفاوت چندانی با دیگر انواع سنگ ماساژ ندارد فقط کمی کوچکتر و نرم تر است . استفاده از سنگ ماساژ صورت برای ماساژ صورت بسیار باید با دقت انجام شود تا اتفاقی برای پوست بسیار حساسس صورت نیافتد .

فواید استفاده از سنگ ماساژ

⚡️فواید و مضرات ماساژ در مقالات متعدد در همین وبلاگ بیانشده و نهایتا به این نتیجه رسیده است که ماساژ یک معجزه است . همانطور که گفتیم استفاده از سنگ‌های ماساژ فواید بسیاری از جمله تسکین درد و کاهش اضطراب و استرس در افراد دارد. در این بخش با این مزایا به طور مفصل‌تر آشنا خواهیم شد.

تسکین درد

⚡️تحقیقات نشان داده است استفاده از سنگ‌های ماساژ تا حد زیادی با تسکین و کاهش درد به خصوص در بیماری‌های خود ایمنی تاثیر ارتباط مستقیم دارد. ماساژ با استفاده از سنگ ماساژ می‌تواند دردهای ناحیه کمر و ستون فقرات را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

کمک به روند درمان بیماری ام اس و سرطان 

از دیگر مزایای ماساژ با استفاده از سنگ‌های درمانی، کمک به درمان بیماری‌‎های‌ مختلف از جمله ام اس و سرطان است. این نوع ماساژ سلول‌های عصبی را تحت تاثیر گذاشته و به روند درمان کمک شایانی می کند.

کاهش دردهای دوران قائدگی 

⚡️از سال‌های دور در روم و یونان باستان از این روش درمان برای کاهش دردهای زنان در دوران قائدگی و یا یائسگی استفاده می‌شده است.

خواب راحت و کاهش اختلالات خواب 

مشکلات و دغدغه‌های زندگی باعث می‌شود افراد زیادی نتوانند در طول شبانه روز خواب راحتی داشته و یا قرص‌های خواب مصرف کنند. اما استفاده از سنگ ماساژ باعث کاهش استرس و تنظیم ساعات خواب و بیداری در افراد می‌شود.

کاهش گرفتگی عضلات 

⚡️در صورتی که بنا به هر دلیلی دچار گرفتگی عضلات شدید، ماساژ با استفاده از سنگ‌های درمانی می‌تواند تا حد زیادی به درمان شما کمک کند. استفاده از سنگ ماساژ به خصوص برای ورزشکارانی که دچار گرفتگی یا کشیدگی عضلات هستند بسیار مناسب بوده و به روند درمان آن‌ها کمک می‌کند.

افزایش انعطاف پذیری مفاصل 

از دیگر مزایای ماساژ با استفاده از سنگ‌های درمانی و گرم افزایش انعطاف پذیری مفاصل است. این روش همچنین می‌تواند به درمان افرادی که دارای مشکلات و اختلالات مفصلی هستند نیز کمک کند.

کاهش اضطراب 

⚡️می‌دانیم ماساژ از هر نوعی که باشد باعث کاهش سطح هورمون استرس در افراد شده و آرامش بیشتری به افراد هدیه می‌دهد. این روش چون علاوه بر ماساژ عضلات بدن از گرما و سنگ‌های درمانی نیز استفاده می‌کند، می‌تواند بیش از روش‌های دیگر در کاهش اضطراب و استرس مفید باشد.

به مدیریت:مهدی فرهمند

 

کیفیت سنگ های الماس سیاه

مورد تایید مدرسین و اساتید و پیشکسوتان ماساژ در کل کشور میباشد.

ارسال به سراسر کشور

فروش به صورت ، تک ، تعداد ، پک های ریلکسی و حرفه ای و پیشنهادی متناسب با تخصص شما در ماساژ و سبک های مختلف

 

تولید سنگ ماساژ در مشهد , فروش سنگ ماساژ در مشهد , سنگ ماساژ , سنگ ماساژ فرهمند ,سنگ ماساژ اصل ،تولیدی سنگ داغ ، ماساژ درمانی , الماس سیاه , سنگ ماساژ ،گوآشا ، مرکز ماساژ ایران , سنگ داغ ،آذرین بازالت ، قیمت سنگ ماساژ ,سنگ آذرین, فواید ماساژ ,گواشا، گواشا درمانی ، سنگ ماساژ الماس سیاه در مشهد , سنگ ماساژ الماس سیاه , تولید کننده سنگ ماساژ , مهدی فرهمند , تولید کننده سنگ داغ , تولید کننده سنگ بازالت , سنگ گواشا , گواشا قلب , گواشا قلبی , گرستون , ست گرستون سنگی , سنگ ماساژ حرفه ای , الماس سیاه , سنگ داغ ماساژ , سنگ بازالت , سنگ ماساژ بدن , پک کامل سنگ ماساژ , پک کامل سنگ داغ , بزرگترین تولید کننده سنگ ماساژ در کشور , پدیکور درمانی ,گوآشا درمانی , فرم دهی صورت , فرم دهی بدن , ماساژ لاکچری , خدمات ماساژ