Address & Contact

Our Address

میاندوآب

Telephone

تولید و فروش ظروف تفلون چدن آذر شهاب سید علی اکبر موسوی

? تولید تابه رژیمی ، ظروف تفلون ، سرویس آشپزخانه موسوی در میاندوآب?

? تولید کننده ظروف چدنی و گرانیتی

? تنها تولید کننده تابه رژیمی سرویس آشپزخانه ظروف تفلون آلوم سان بالاترین تیراژ درایران با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

? یکسال ضمانت

? ارسال به سراسر کشور

✨  صادرکننده نمونه کشوری✨

? قابلمه چدن پرطرفدارترین انواع قابلمه ها هستند که خانم ها علاقه دارند برای آشپزخانه های خود از آن را تهیه کنند اگر قابلمه های چدن از کیفیت بالایی برخوردار باشند و اصل باشند از وزن بسیار بالایی برخوردار هستند این قابلمه ها در طیف رنگ گسترده و ابعاد متنوع تولید می شوند و تا بتوانند تمام سلیقه‌ها و نیازها را به خوبی برطرف کنند.

✨ مشخصات قابلمه های چدن رنگی با دوام:

✔️ قابلمه های چدن معمولاً سنگین وزن اند طور کلی می‌توان گفت که قابلمه سایز متوسط وزنی حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم دارد سنگین بودن آن نشان بر این است که مواد تشکیل دهنده آن از چدن اصل میباشد

✔️ قابلمه چدن رنگی معمولاً یک پوشش شیشه‌ای دارد و دوام و ماندگاری آن بسیار بالاست.

✔️ برای اینکه بدانید ظروف شما چندن اصل است یا نه از یک آهنربا استفاده کنید اگر به قابلمه شما چسبید می‌توانید مطمئن شوید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

✔️ قابلمه های چدن رنگی معمولاً حرارت را به طور متوسط به تمام قسمت‌های ظرف پخش می‌کند و می‌توانید یک پخته درجه یک را با این قابلمه ها تجربه کنید .

✔️ لایه ضد خش و درون این ظروف بسیار مقاوم است و در برابر ضربه کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

✔️ قابلمه چدن بادوام هستند و می‌توانند از سالیان سال برای ما غذاهای با کیفیت بسیار بالا بپزد.

✨ فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیک

✔️ فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیک در پوشش دهی نهایی این محصولات دیده می ‌شود. برای تهیه انواع ظروف چدن در اولین مرحله از ترکیب آهن و کربن استفاده می ‌شود و این محصولات در مرحله نهایی تولید به کمک پوشش ‌دهی های مختلف، پوشش داده می ‌شوند.

✔️ امروزه برای پوشش دهی ظروف چدن از پوشش های گرانیتی و پوشش های سرامیکی استفاده می ‌شود که هر کدام دارای مواد اولیه متفاوت هستند و در نهایت با قابلیت ‌های متفاوت تولید می ‌شوند.

✔️ ظروف چدن پوشش داده شده به کمک لایه های گرانیتی دارای بدنه مقاوم و نچسبی بسیار عالی هستند و طیف رنگی گسترده به خود اختصاص می ‌دهند.

✔️ جالب است بدانید که پوشش دهی ظروف چدن گرانیتی در واقع همان پوشش دهی تفلون است که در لایه های بیشتری دیده می شود. به عبارت دیگر، پوشش گرانیتی ظروف چدنی در واقع همان پوشش تفلون است تنها با این تفاوت که مقاومت بالاتری دارد و به جای یک لایه چهار یا پنج لایه بر روی این ظروف گرانیتی، پوششی تعبیه می شود.

✔️ ظروف چدن سرامیکی به کمک مواد اولیه سرامیکی پوشش داده می ‌شوند و مقامت آنها در مقابل سایش نسبت به ظروف گرانیتی بیشتر است. به طور خلاصه می توان گفت هرچه ظروف نسبت به سایش مقاوم تر باشند، در واقع شکننده تر هستند. پس می توان نتیجه گرفته ظروف چدن سرامیکی در مقایسه با ظروف چدن گرانیتی شکننده‌ تر هستند و این ظروف در مقابل ضربات سنگین و اجسام نوک تیز آسیب پذیری بیشتری دارند.

✔️ ظروف چدنی سرامیک دارای نچسبی فوق‌العاده در همان ماه های اول تولید هستند، در صورتی که ظروف چدنی گرانیتی به صورت مادام العمر دارای خاصیت نچسب بودن می باشند.

 

مدیریت : موسوی

 

 

 
تولید ظروف چدنی , تولید ظروف گرانیتی , تولید کننده قابلمه , کارخانه تولید قابلمه چدن , تابه رژیمی , ظروف تفلون , سرویس آشپزخانه ,