Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، شهرستان اهر، خیابان رسالت چای کنار غرب (باغ زمانی)

تولید و فروش فنس حصاری و پایه فنس صنایع مفتولی پاشاپور

🔻 فنس یا توری حصاری

⚡️ توری حصاری یا به عبارت عمومی تر فنس یکی از انواع توری فلزی است که با مفتول گالوانیزه گرم یا سرد و یا با فولاد ضد زنگ تولید میشود . یکی از دلایل اصلی دوام و کیفیت بالای این محصول جنس فولاد آن است . مفتول گالوانیزه کاربردهای بسیاری دارد؛ ازجمله در ساخت توری مرغی ، توری فرنگی، توری پرسی، توری حصاری، توری مش، توری گابیون و… .

⚡️ این توری به دلیل اینکه روکشی از روی دارد، در هر نوع شرایط آب و هوایی نه زنگ میزند و نه خورده می شود و به بهترین شکل ممکن با کیفیت و مرغوب باقی می ماند؛ بنابراین گزینه ای عالی برای شرایط آب و هوایی خاص است. این توری به دلیل اینکه قیمت بالایی دارد، بیشتر در موارد خاص نظامی،سالن های ورزشی و موارد مشابه استفاده میشود.

🔰 حالت های مختلف توری حصاری

🔹 با توجه به درخواست مشتری، حالت های زیر برای بافت مش حصاری موجود است:

✅ دو سر قلاب
✅ دو سر پیچ یک قلاب
✅ یک سر پیچ

💠 حالت بافت دو انتهای پیچ بیشتر متداول است و نصب آن آسان تر است.

🔴 کاربردهای مختلف توری حصاری

⚡️ فنس کشی اطراف زمین ورزشی
⚡️ دیوارهای ویلا و خانه
⚡️ اطراف باغ و زمین های کشاورزی
⚡️ سیم خاردار یا سیم بالای دیوار
⚡️ استفاده در مناطق ویژه یا حفاظت شده مناطق نظامی

⚜️ اهمیت توری حصاری

🔰 تولید این قبیل محصولات چند سالی است که بسیار مورد توجه گرفته است و این عامل هم با بالا رفتن تقاضای افراد برای تهیه این قبیل محصولات بسیار بیشتر شده است. یکی از عواملی که می تواند سبب این موضوع شود که شما از نظر هزینه های مالی دچار ضرر های جبران ناپذیر شوید خاصه افرادی که دارای مزرعه و … می باشند این موضوع است که حریم آنها باز است و موجودات زنده به سادگی به آن وارد می شوند می توانند ضرر های گسترده ای را در یک زمان اندک به افراد وارد کنند. راه جلوگیری از این اتفاقات که بسیاری از ما هم تا به الان آن را تجربه کرده ایم استفاده از توری های حصاری است.

🔰 از جمله مواردی که می تواند در وسعت زیاد و البته با قیمت بسیار مناسب برای شما شرایطی را ایجاد کند تا بتوانید از عبور و مرور بسیاریی از جانداران و در مواقع امنیتی تر از عبور انسان ها برای شما جلوگیری کند استفاده از توری حصاری است. این توری ها به دلیل اینکه در اندازه هایی بسیار بزرگ قادر به ساخت و اتصال می باشند و همچنین به سبب این موضوع که ارتفاع آنها نیز بسیار مناسب است از بهترین انتخاب ها برای شما که به دنبال حفظ حریم خود از مشکلات متععد هستید است.

🔰 همچنین باید گفته شود استفاده از این توری ها به سبب این موضوع که در ایران فصول مختلف از گرم ترین تا سرد ترین وجود دارد و در کنار این مورد که وضعیت جوی نیز بسیار متفاوت است، بهتر این است محصولی استفاده شود که درجه مقاوت آن بسیار بالا باشد و این خود یعنی استفاده بهینه از توری های فلزی که در طولانی مدت دچار آسیب نمی شوند و درجه مقاوت آنها نیز کم نمیشود. این موارد البته به سبب رشد چشمگیری است که در این صنعت صورت پذیرفته است و استفاده از موارد علمی در تولید این محصولات به شکل چشمگیری افزایش یافته است، همین موضوع است که کارایی و اثر بخشی این محصول را برای بسیاری از افراد اثبات کرده است.

🔻 پایه فنس

استفاده از پایه فنس و توری برای حفاظت زمین از دیر باز مورد توجه بوده است. انواع پایه فنس میتوان از نبشی , پروفیل, قوطی و پایه سیمانی استفاده کرد. و برای این که بتوان محدوده زمین زراعی و یا ملکی که به یک نفر تعلق دارد را مشخص کرد تا حیوانات و یا اشخاص نتوانند وارد محدوده مشخص شوند از توری حصاری استفاده می کنند.

🌀 انواع پایه توری حصاری

⚜️  لوله های داربستی (لوله سیاه رنگ شده)
⚜️  پایه فنس بتنی
⚜️  لوله گالوانیزه گرم و سرد
⚜️  فلزات ۲ اینچ صنعتی
⚜️  پروفیل یا قوطی
⚜️  نبشی

✳️ نکات مهم در مورد خرید پایه

استفاده از پایه توری حصاریبه عنوان تکیه گاهی برای فنس هایی که نصب می‌ کنیم باید با دقت صورت گیرد و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، باید جنس ستونی که انتخاب می‌ کنیم بهترین نوع را در بین انواع ستون گالوانیزه داشته باشد.

به مدیریت : علیرضا پاشاپور

واتساپ

09143265903

09143263095

 

 

 

 

 

 

تولید و فروش فنس حصاری و پایه فنس صنایع مفتولی پاشاپور در اهر آذربایجان شرقی  , تولید و فروش فنس حصاری در اهر , فنس حصاری در آذربایجان شرقی , پایه فنس در آذربایجان شرقی , صنایع مفتولی پاشاپور در اهر آذربایجان شرقی , قیمت فنس حصاری در آذربایجان شرقی , توری حصاری در آذربایجان شرقی , قیمت پایه فنس در آذربایجان شرقی ,