تولید و فروش لوازم تجهیزات و ملزومات آبیاری قطره ای و بارانی تجهیز پلاس

? تولید و توزیع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه با مناسب ترین قیمت

? آبیاری بارانی یکی از روش‌های نوین آبیاری در کشاورزی است که به مصرف بهینه و بهره‌وری بیشتر از منابع آبی کمک ‌کرده و آب مورد نیاز گیاه را به نحوی مطلوب در اختیار آن قرار دهد.

? خرید لوازم آبیاری بارانی همواره از دغدغه‌های اصلی کشاورزان در آغاز فصل کشت است چرا که این موضوع بر بازدهی محصول اثرگذار خواهد بود.

? در سیستم‌های بارانی کیفیت و دوام شیرآلات، اتصالات، آبپاش‌ها و سایر ملزومات نقش بسزایی را در بازدهی آبیاری ایفا می‌کنند.

? از مزایای تجهیزات آبیاری بارانی تجهیز پلاس می‌توان به کیفیت و استحکام بالا، قابلیت تعویض قطعات، مقاومت در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی، طول عمر بالا و تست 100% قبل از خروج کارخانه نام برد.

? برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب و سرسبز نگه داشتن باغ‌ها و درختان، سیستم آبیاری قطره‌ای یکی از بهترین اتصالاتی است که بدون نیاز به مونتاژ یا نصب پیچیده می‌توانید آن را اجرا کنید. با روش آبیاری قطره‌ای تا حد زیادی در مصرف آب صرفه‌جویی شده و هزینه‌های آبیاری را کاهش پیدا می‌کند. با توجه به مسئله کمبود آب، این سیستم به خصوص برای کشاورزان، کمک بزرگی محسوب می‌شود. در آبیاری قطره‌ای، آب به مقدار خیلی کم یعنی 1 تا 10 لیتر در ساعت پای گیاهان روی سطح یا زیر خاک پخش می‌شود.

? انواع سيستم های قطره ای

در آبیاری قطره‌ای، آب در سیستم لوله‌ای پخش می‌شود و در نهایت آب به وسیله خروجی یا قطره چکان در اختیار گیاه قرار می‌گیرد. خروج آب علاوه بر قطره‌ای می‌تواند به صورت حباب یا جریان کمی از آب باشد. انواع روش‌های آبیاری قطره‌ ای عبارت است از:

آبیاری دریپ آبیاری زیر بستری آبیاری فواره‌ای آبیاری اسپری

مدیریت : آقای مهدی مارانی

09133868322? 03137732279☎️

لوله ۱۶ کلاف ۴۰۰ متری کیفیت عالی(درحد استاندارد) وزن ۲۲ کیلویی قیمت ویژه و به مدت محدود : 490/000 تومان

 

 

 

 

 

 

✅ویژگی ها و روش نصب و استفاده از شیر:
.
شیر بست ابتدایی به لوله 16 دارای وزنی سبک بوده و با پانچ کردن لوله پلی اتیلن اصلی با استفاده از واشر سیلیکونی 16 میلیمتری به لوله اصلی متصل و آب بندی می شود، و طرف دیگر آن به صورت فشاری به داخل لوله 16 رفته و با باز کردن شیر آب در داخل لوله 16 میلیمتری جریان پیدا کرده و ابیاری قطره ای انجام می شود.
استفاده از شیر ابتدایی به لوله 16 این امکان را به ما می دهد که بتوانیم جریان سیال را به راحتی قطع و وصل نماییم. شیر بست ابتدایی به لوله 16 بسیار مقاوم بوده ، دارای نصب آسان و طول عمر مناسب برای استفاده آبیاری قطره ای می باشد.
برای سیستم آبیاری باغها از لوله آبیاری قطره ای 16 یا لوله دریپر دار 16 میلیمتر استفاده می شود، که البته برای آبدهی روی لوله های 16 میلیمتر دریپر یا قطره چکان نصب می شود، که با توجه به سن درختان و مقدار مصرف آنها این قطره چکانها می تواند 4 لیتر یا 8 لیتر و یا 24 لیتری باشد و در بعضی مواقع هم دو یا چند قطره چکان برای هر درخت نصب می گردد، تا مقدار مورد نیاز مصرف آب درختان تامین گردد

این شیر از یک سمت به لوله ۱۶ یا با واشر به لوله آبگیر وصل می شود و از طرف دیگر به لوله تیپ وصل می شود.
روش آبیاری تیپ که یک دهه از استفاده آن در ایران می گذرد برای صیفی کاری و در برخی مناطق برای کشت گندم و جو و ذرت و … استفاده می شود. با استفاده از شیر در اول تیپ جریان را برای کم و زیاد کردن یا قطع کردن جریان استفاده می کنند

کاربرد و روش استفاده :
شیر اشعاب 16 به 1/2 از نوع شیر های تک ضرب می باشد با یک بار چرخش باز و بسته می شود ، یک طرف آن به صورت دنده ای با سایز 1/2 اینچ می باشد و طرف دیگر آن طوری طراحی و ساخته شده است که به صورت فشاری به داخل لوله 16 رفته و آب بندی می شود. شیر اتصال 16 به 1/2 قابلیت قطع و وصل کردن جریان آب را دارد و در واقع کار یک تبدیل را نیز انجام می دهد لوله 16 میلیمتر را به 1/2 تبدیل می کند.
مزایای شیر اتصال لوله 16 به 1/2 :
✅قابلیت تبدیل لوله 16 به 12
✅نصب سریع و آسان
✅مقاوم در برابر ضربه و فشار
✅مقاوم در برابر اشعه خورشید
✅قیمت بسیار ارزان و مرقوم به صرفه برای استفاده کشاورزان
✅مقاوم در برابر شرایط جوی مانند سرما و گرما
✅قابلیت نصب بدون نیاز به ابزار مخصوص
✅قابلیت آب بندی بدون نیاز به لوازم آب بندی

شیر انشعاب تیپ به تیپ جهت اتصال دو نوار تیپ آبیاری قطره ای به یک دیگر به صورت پیچی مورد استفاده قرار می گیرد. شیر انشعاب تیپ به تیپ نیز مانند همه شیرهای آبیاری قطره ای از مواد اولیه پلی پروپیلن به روش تزریقی با دستگاه تزریق و قالب مورد نظر تولید می شود.
طریقه نصب شیر اتصال نوار آبیاری :
شیر اتصال نوار قطره ای پیچی به صورت شیر تک ضرب ساخته می شود و با یک بار چرخش به راست و چپ باز و بسته می شود، و دو طرف آن به شکل پیچ و مهره می باشد که اول قسمت رزوه ای به داخل نوار تیپ رفته سپس مهره روی آن بسته می شود، و به راحتی آب بندی شده و جریان آب را قطع و وصل می نماید.
مزایای شیر انشعاب تیپ به تیپ پیچی :
✅قابلیت نصب آسان و سریع
✅مقاوم در برابر فشار و ضربه
✅وزن سبک و حمل و نقل سریع
✅قیمت ارزان و مرقوم به صرفه برای کشاورزان
✅قابلیت نصب بدون استفاده از ابزار
✅قابلیت باز و بسته شدن و قطع و وصل آب
✅مقاوم در برابر اشعه خورشید
✅مقاوم در برابر شرایط جوی

شیر16 به 16 نوعي اتصال پلي اتيلني است؛ كه به عنوان رابطی بین دو لوله 16 میلیمتری جهت تنظیم، قطع و یا وصل نمودن جریان آب قرار می گیرد. جنس این شیر از پلی پروپیلن – PP – تهیه شده که ویژگی بارز این محصول مقاومت بالا در برابر اشعه UV نور خورشید و سرما می باشد. از جمله ویژگی های شیرهای آبیاری قطره ای 16 به 16، باز و بسته شدن راحت آن هاست. هم چنین به دلیل عدم وجود راه نفوذ در زیر شیر امکان نشت آب وجود ندارد
مواردکاربرد:
– جهت اتصال به لوله های ۱۶ میلیمتر
ویژگی ها:
– جنس بسیار محکم محصول
– مقاومت در برابر اشعه UV نور خورشید،
– مقاومت در برابر سرما
– باز و بسته شدن راحت سرپیچ شیر
– عدم نشتی آب

یکی از روش‌هایی که برای گرفتن خروجی نوار تیپ از لوله اصلی پلی اتیلن در سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود، به کار بردن کمربند با خروجی ۱/۲ می‌باشد. شیر انشعاب رزوه ۱/۲ به نوار تیپ این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی با استفاده از رزوه ۱/۲ استاندارد تعبیه شده در یک سمت شیر و اتصال تیپ به سمت دیگر، خروجی پلی اتیلن بدست آید.
این محصول قابلیت قطع و وصل جریان را دارد. استحکام و کیفیت ساخت بالا، آب‌بندی کامل و همچنین قیمت مناسب از مزایای شیر انشعاب 1/2 به نوار تیپ آبیاری قطره‌ای می‌باشد

تولید و فروش لوازم تجهیزات و ملزومات آبیاری قطره ای و بارانی تجهیز پلاس

استفاده از لوله‌های لی‌فلت در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای روز به روز در حال افزایش است. این محصول با استقبال خوب مصرف‌کنندگان مواجه شده
شیر انشعاب فلت به نوار تیپ آبیاری قطره ای جهت گرفتن خروجی از لی فلت و اتصال نوار تیپ یا لوله‌های آبیاری به کار می‌رود.
نحوه نصب:
پس از ایجاد حفره توسط پانچر بر روی لی فلت، بخش ابتدایی شیر انشعاب به داخل حفره رفته و توسط مهره زرد رنگ محکم و در جای خود قرار می‌گیرد. سپس نوار تیپ آبیاری به بخش جلوی شیر متصل شده و توسط مهره زرد رنگ جلویی آب‌بندی آن میسر می‌شود
استحکام و کیفیت ساخت بالا، آب‌بندی کامل و همچنین قیمت مناسب از مزایای شیر انشعاب فلت به نوار تیپ آبیاری قطره‌ای می‌باشد.

گروه اتصالات فشار قوی
کاربرد: آبیاری و آبرسانی
داراری استاندارد ملی : ۱۴۴۲۷
از مزایای اتصالات جوشی پلی اتیلن می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:
✅هزینه نصب پائین‌تر در مقایسه با اتصالات پیچی
✅قیمت پایین‌تر نسبت به اتصالات پیچی
✅موجود بودن در رده‌های فشاری مختلف
برند: پویاپلاست

این سراه قطره چکان از دو سر به لوله 16 میلی متر وصل می شود و سر دیگر آن دارای قطره چکان قابل تنظیم است مزیت این سراه قطره چکان آن است که نشتی آب از کنار قطره چکان از بین می رود و یا مانند دیگر دریپرهای روی خط از جای خود در نمی آید. دریپر روی این سراه از مدل قابل تنظیم بوده و با پیچاندن آن می توان دبی آب خروجی را کم یا زیاد کرد. همچنین در مواقعی که گرفتگی داخل این دریپر بوجود می آید می توان دریپر را باز نموده و آنرا تمیز کرد. رابط مخصوص اتصال دو لوله 16 میلی متر است. لوله قطره ای با فشار وارد سرهای آزاد این رابط می شود. از قابلیتهای این اتصال باز کردن آن و استفاده برای دفعات بعدی است. این اتصال به دلیل مواد به کار رفته در آن دارای مقاوت بالا در برابر اشعه UV نور خورشید، سرما و مواد شیمیایی است
ویژگی‌های محصول
سایز: 16 میلیمتر
جنس: پلی پروپیلن کو پلیمر
فشار قابل تحمل: 4 اتمسفر
نوع محصول : اتصال آبیاری قطره ای

کمربند پلی اتیلن انشعاب جهت سوار کردن یک شاخه خروجی به لوله و انشعاب گرفتن از طریق سوراخ در دیواره لوله مورد استفاده قرار می گیرد. کمربند 125 به 1 از دو قسمت اصلی کفه و محل – نافی- انشعاب با جنس پلی پروپلین کوپلیمر ساخته شده است. ویژگی بارز این محصول مقاومت بالا در برابر اشعه UV نور خورشید، سرما می باشد. وجود ۴ عدد پیچ و مهره فلزی – گالوانیزه – بستی محکم را به دور لوله فراهم می کند. پس از نصب کمربند بر روی لوله با استفاده از مته یا پانچ محل مورد نظر سوراخ می شود. در محل انشعاب کمربند بر روی لوله به کمک یک عدد ارینگ لاستیکی از نشت آب جلوگیری می شود.
اتصالت پیچی پلی اتیلن
✅کمربند
کاربرد: جهت سیستم های آبیاری ،کشاورزی و لوله کشی آب آشامیدنی
جنس : پلی پروپیلن کو پلیمر
فشار قابل تحمل : 10 اتمسفر
نوع اتصال : پیچ و مهره
برند : پویا پلاست

تولید و فروش لوازم تجهیزات و ملزومات آبیاری قطره ای و بارانی تجهیز پلاس

اتصال فلانچ جوشی 63 به 6 جهت متصل نمودن لوله های پلی اتیلن به اتصالات و شیرآلات فلنج دار به صورت جوش فشار قوی با قدرت تحمل 6 اتمسفر بار طراحی شده. به هنگام استفاده از این محصول، نخست از یک سو فلنج پلی اتیلن را به لوله جوش داده و از سوی دیگر به وسیله یک رینگ فولادی و پیچ و مهره به اتصالات و یا شیر آلات فلنج دار بسته می شود. جنس بدنه آن از مواد پلی اتیلن گرید پایپ، که ویژگی بارز آن ایجاد جوشی با کیفیت بالاست ساخته شده است

تولید و فروش لوازم تجهیزات و ملزومات آبیاری قطره ای و بارانی تجهیز پلاس

فروش ویژه لوله پلی اتیلن آبیاری با کیفیت و قیمت مناسب

 

 

 

 آبیاری قطره ای , لوازم آبیاری بارانی ,لیست قیمت محصولات آبیاری قطره ای ,