تولید لوله نسل جدید دابل پی شرکت لوله زرین کار در یزد

✳️دارای 18 سال سابقه تولید

✳️نمایندگی در استان های مختلف و صادرات به چند کشور

?شرکت لوله زرین کار یزد در مهر ماه ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن آغاز نــمود و در سال ۱۳۸۵ افزایش ظرفیـت تولید داشت و در سال ۱۳۹۲ برای چندمین بار ظرفیت تولید کارخانه به دلیـل تقاضـای بازار افزایش یافت. که در حال حاضر به لحاظ ظرفیت تولید بزرگتــرین تولید کننده لوله های پلی پروپیلن در یزد است.

?اکنون این شرکت مجهز به پیشـرفته ترین ماشین آلات تزریق و اکسترو در تولید لوله موجود در کشـور می باشد ؛ که با دقت توسـط مدیران مجرب شرکت تهیه شده است. به روز رسانی همراه با تغییرات یک اصل در این کارخانه است و این موضوع افتخار تولید اولین لوله های نـسـل دوم پلی پروپیلن (دابل پی) در ایران را نصیب شرکت لوله زرین کار یزد نموده است. لوله ای که نفود نور در آن صفر و فشار هیدرو استاتیکی آن سی درصد بیــشتر از لوله های نسل اول می باشد نیز در طول سالهای گذشته با اخد گواهی های معتبر داخلی و خارجی از جمله استاندارد ایران و تحقیقـات مسکن و پروانه ساخت و انواع ایزوهای مدیریتی و کیفـیتی و مشتری مداری سعی در تولیدی با کیفیت عالی را سـرلوحه امور خود قرار داده است.

?لوله و اتصالات پلی پروپیلن

?سیستم های لوله ای با جنس پلی پروپیلن یا PP به صورت گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. وزن سبک، مقاومت در برابر جوشکاری و سایش سبب شده است تا این جنس از لوله دوام بالایی داشته باشد. همچنین لوله های پلی پروپیلن عایق حرارتی و الکتریکی خوبی هستند.  دما های بالا تا ۹۰ درجه سانتی گراد در طولانی مدت تاثیری روی ساختار های لوله ی پلی پروپیلن نمی گذارد. علاوه بر این، در مدت زمان کم نیز بالا رفتن دما تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد نیز نمی تواند ساختار پلی پروپیلن را تحت تاثیر قرار دهد. مقاومت شیمیایی عالی در برابر محلول های آبی، اسیدی، قلیایی، نمک ها و تعداد زیادی از حلال های آلی این لوله ها را پر کاربرد نموده است.

 

به مدیریت : مهندس مهدی فرنام

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تولید و فروش لوله های پلیمری سه لایه در یزد , لوله های پلیمری سه لایه , لوله و اتصالات پلی پروپیلن , لوله و اتصالات , شرکت لوله زرین کار یزد , لوله و اتصالات , لوله نسل جدید دابل پی ,