تولید و فروش انواع موزاییک های رنگی و پلیمری فردین 

?بزرگترین تولید کننده موزاییک های رنگی 
?تولید کننده انواع موزاییک های رنگی ، حیاطی ، پیاده رو ، پارکینگی ، پشت بام و … 
شماره های تماس:
۰۹۳۰۶۷۲۰۸۹۶
۰۹۱۸۶۷۷۷۷۱۲

?موزاییک پلیمری در اصل یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که با تغییر ساختار مولکولی سیمان و انجام فرایند پلیمریزاسیون و به وجود آمدن شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل شده است. این فرایند باعث کریستاله شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و در آخر موزاییک به دست آمده به استحکام و مقاومتی در حدود ۲ برابر بیشتر از بتن میشود. در چنین حالتی این نوع موزاییک از نظر استحکام و مقاومت با تعداد زیادی از سنگ های طبیعی برابر است.

?این نوع موزاییک یا سنگ مصنوعی مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد که ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی را در خود دارد.به علاوه به دلیل بالا بودن استحکام این نوع موزاییک در مقابل شرایط آب و هوایی و یا جوی نامناسب مثلا ۵۰ درجه زیر صفر سبب شده که این محصول در طی زمان کم و کوتاهی بتواند جایگزین بسیاری از دیگر سنگ های مصنوعی یا طبیعی بشود.

 

? لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در این موزاییک ها به صورت عمقی و از انواع معدنی می باشد و در مقابل نور و اشعه ی خورشید و تغییرات دما مقاوم است.

 

مدیریت : آقای فردین معظمی

 

 

 

 

 

 

 

بزرگترین تولید کننده موزائیک , تولید و فروش موزائیک رنگی , فروش موزائیک پلیمری , پخش موزئیک رنگی , تولید موزائیک حیاطی , فروش موزائیک پیاده رو , پخش موزائیک پشت بام , تولید و فروش موزائیک پارکینگی , موزائیک رنگی , موزائیک پلیمری ,