Address & Contact

Our Address

البرز ، جاده قدیم کرج هشتگرد، 500 متر بعد ار شهرک طاووسیه

تولید و فروش و تعمیر دستگاه بلوک زنی نوین صنعت وحید

⚡️جدول زنی ، میکسر ، دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قاب کول و لوله

?انواع دستگاه بلوک زن

?دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک

?دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک تخم گذار

?دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

?دستگاه بلوک زن دستی

?دستگاه بلوک زن با استفاده از نیروی برق و به روش دستی یا اتوماتیک جهت ساخت انواع بلوک در کارگاه های عمرانی، ساختمان سازی و احداث کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک به دلیل وزن پایین و مقاومت بالا در برابر زلزله، در ساختمان سازی، مورد توجه قرار گرفته است، همچنین، عملیات اختلاط مصالح شن و سیمان برای ساخت بلوک را بلوک زنی می گویند.

?نحوه کار دستگاه بلوک زن

?نحوه کار دستگاه بلوک زن به این صورت است که ابتدا مواد مخلوط شده را (سیمان-ماسه-پوکه) داخل سینی دستگاه ریخته، سپس با شنکش مواد را داخل قالب می‌ریزیم تا فضاهای خالی پر شود. بعد از آن ویبره دستگاه را روشن میکنیم در این قسمت فضاهای خالی ایجاد می‌شود که باید دوباره پر شود. در مرحله بعد سمبه دستگاه را پایین آورده تا مواد متراکم شود، در مرحله آخر قالب را بالا می‌آوریم (توجه داشته باشید حتما باید سمبه پایین بماند و ویبره در این مرحله به هیچ وجه نباید خواموش گردد)

?دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار

✳️این دستگاه‌ها به روش قدیمی بلوک‌های سیمانی تولید می‌کنند. علت نامگذاری آن‌ها شباهت دستگاه به خزندگان تخم گذار است. طرز کار این نوع دستگاه بدین صورت است که بعد از اینکه یک ردیف بلوک سیمانی تولید شد، دستگاه به سمت جلو حرکت کرده و سپس ردیف بعدی را تولید می‌کند.

⚡️بلوک‌های سیمانی که با استفاده از دستگاه بلوک زنی تخم گذار دستی تولید می‌شود معمولاً ابعاد دقیقی دارند که برخی از این ابعاد عبارتند از:

?بلوک سیمانی ۴۰×۲۰×۱۰
?بلوک سیمانی ۵۰×۲۰×۱۵
?بلوک سیمانی ۴۰×۲۰× ۲۰
?بلوک سیمانی ۴۰×۲۰×۷

این ابعاد با توجه به نیاز و درخواست مشتری قابل تغییر می‌باشد.

?دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

✳️مکانیزم و طرز کار این دستگاه بلوک زن مانند دستگاه تخم گذار است. تنها تفاوت آن‌ها در این است که بلوک‌هایی که با استفاده از دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک تولید می‌شوند ابعاد بسیار دقیق‌تر و مرتب تری دارند. همچنین در این نوع دستگاه‌ها عملیات ویبره برقی بوده و پرس نیز به صورت هیدرولیک انجام می‌شود.

⚡️مزایای دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

?داشتن ابعاد دقیق‌تر بلوک سیمانی سبک
?تولید بلوک سیمانی در تیراژ بالا
?بلوک سیمانی تولید شده با استفاده از این نوع دستگاه‌های بلوک زن، کف بسیار صافی دارند.
?یکنواختی بیشتر در تولید

?دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک

✳️فرآیند ساخت بلوک در این دستگاه‌ها به صورت ثابت و اتوماتیک انجام می‌شود. در طی مراحل ساخت، اپراتور دخالتی در تولید ندارد. در این نوع از دستگاه‌ها پس از تولید بلوک روی پالت‌های چوبی مخصوص، نوار نقاله زیر دستگاه بلوک زن ، بلوک‌ها را به فضای عمل آوری هدایت می‌کند تا پس از خشک شدن و عمل آمدن، به انبار محصولات تولید شده منتقل شوند. این نوع از دستگاه‌ها بیشترین هزینه سرمایه گذاری و بالاترین تکنولوژی تولید و بیشترین تیراژ تولید را دارند.

⚡️ویژگی‌های دستگاه بلوک زن اتوماتیک

?کنترل آن سریع و آسان است.

?با استفاده از این نوع دستگاه بلوک زن، دیگر نیازی به انجام کار فیزیکی و جابه جایی یک دستگاه آهنی سنگین نیست.

?قابلیت تعویض قالب و تولید انواع مختلف بلوک را دارد.

?مکانیزم کلی انواع دستگاه‌های بلوک زنی

✳️در این دستگاه‌ها ابتدا مصالح ساختمانی از جمله سیمان، ماسه و پوکه مخلوط شده با یکدیگر مخلوط می‌شوند. سپس ترکیب ایجاد شده به درون یک سینی ریخته می‌شوند. بعد از آن مواد مخلوط شده را با استفاده از شن‌کش درون قالب ریخته تا فضاهای خالی پر شود.

✳️مرحله بعدی ویبره کردن مواد است. در این مرحله ویبره دستگاه روشن شده و فضای خالی میان مواد ایجاد می‌شود. مجددا باید این فضاهای خالی ایجاد شده پر شوند. اقدام بعدی که باید انجام دهیم این است که سمبه دستگاه را پایین بیاوریم تا مواد متراکم شوند. در آخرین مرحله نیز باید قالب را بالا بیاوریم. توجه داشته باشید سمبه حتما باید پایین بماند و به هیچ وجه ویبره نباید خاموش شود.

به مدیریت : وحید بیگلری

 

تولید و فروش و تعمیر دستگاه بلوک زنی نوین صنعت وحید در کمالشهر کرج , دستگاه بلوک زنی  , تعمیر دستگاه بلوک زنی , فروش دستگاه بلوک زنی  , دستگاه بلوک زنی نوین صنعت , جدول زنی  ,  میکسر  , دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قاب کول و لوله  ,