فروش و نصب درب، توری و پنجره های دو جداره upvc اسپرلوس

✳️فروش و نصب پنجره های وستابست، وین تک، اورتا، اینزو

✳️استفاده از درب و پنجره‌‌‌های UPVC، در سازمان‌‌‌های اداری و منازل مسکونی علاوه بر زیبایی و کاهش سر و صدای مزاحم، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در فصول مختلف می‌گردد. درب و پنجره‌‌‌های UPVC، با بهره گیری از دانش روز دنیا ساخته شده و با بهبود سطح کیفی مصالح باعث بهره وردی بالاتر محیط می‌گردد.

?مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

۱. محل و موقعیت ساختمان
۲. اندازه اتاق
۳. شرایط آب و هوایی
۴. کاربری ساختمان
۵. نوع نماسازی معماری

?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره

?صرفه جویی در مصرف انرژی

?درب و پنجره های دوجداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی

?درب و پنجره‌های دو جداره از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره های دوجداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

?درب و پنجره های دوجداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

به مدیریت : علریضا قنبرپور

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

تولید و فروش و نصب درب و پنجره های یو پی وی سی در رشت , درب و پنجره  , پنجره وستابست , پنجره وین تک , پنجره اورتا , پنجره اینزو , توری پنجره , پنجره های دو جداره  upvc , قیمت درب و پنجره upvc ,  پنجره دو جداره  ,