Address & Contact

Our Address

تهران

Soc. Networks

فروش و اجرای چوب ترموود دفتر فنی مهندسی تهران ترموود

✅چوب ترمو عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه نفوذ حرارت به سطوح چوبی، باعث تغییر رنگ در سطوح داخلی چوب خواهد شد که این به نوبه خود به زیبائی نمای چوب ترموود خواهد افزود.

✅متریال ترموود

فن آوریهای ایجاد تغییرات در ساختار و شکل ظاهری چوب و الوار از سالها و دهه های پیش توسط دانشمندان و شرکتهای مختلف بین المللی همواره مورد استفاده قرار گرفته اند ولی با نگاهی اجمالی به صنعت ساختمان و بازسازی سازه ها متوجه مقبولیت و محبوبیت روزافزون متریال ترموود یا همان چوب نما خواهیم شد.

✅نحوه نصب و اجرای ترموود

در کنار استفاده از یک متریال ساختمانی خوب ، زیبا و البته با کیفیت قطعا احتیاج به نیروهای اجرایی کاردان و مجربی است که زیبایی چوب های ترموود را به بهترین شکل نشان دهند .نحوه نصب و اجرای ترموود به روش های مختلفی انجام می شود که میتوان ازمیان آنها به روش نصب به صورت پیچ مخفی ،اجرا ی کلیپسی ، اجرای ریلی و یا استفاده بیشتر از نوع ترموود فاق و زبانه برای به حداقل رساند رویت پیچ در اجراها نام برد.

?فروش و اجرای چوب ترموود در گریدهای متفاوت و ضخامت های استاندارد

?فروش و اجرای رنگهای پایه آب و پایه روغن مخصوص چوب ترمو ,ایرانی, استونی ,فنلاندی

?ضخامت های ۴۲۲۶۲۲۱۹۱۶ میلی متر

به مدیریت:آقای احمدی

کاربرد چوب ترموود در دکوراسیون داخلی , انواع چوب ترموود , فروش و اجرای چوب ترموود در تهران , نحوه نصب و اجرای ترموود , متریال ترموود , دفتر فنی مهندسی تهران ترموود , تولید و فروش چوب ترموود دفتر فنی مهندسی تهران ترموود , مشخصات چوب ترموود , چوب ترموود چیست , چوب حرارت دیده ,