تولید و نصب انواع شیشه دوجداره و سکوریت آدینا جام

? نصب انواع درب و پنجره های پی وی سی

?شیشه های دوجداره

?سکوریت نما

❇️شیشه دوجداره شیشه ای می باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می باشد شیشه دوجداره در میل  های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. 

❇️یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می شود می تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی باشد این شیشه می تواند شیشه رفلکس ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و…. باشد.

❇️در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون یک گاز خنثی می باشد و باعث می شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره این می باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می باشد.

❇️گاز آرگون باعث می شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

به مدیریت:آقای کاووسی

 

 

 

شیشه , انواع شیشه , شیشه های دوجداره , کاربرد شیشه دوجداره , درب و پنجره پی وی سی , شیشه سکوریت , سکوریت نما , تولید و نصب انواع شیشه دوجداره و سکوریت آدینا جام در کلاردشت , قیمت انواع شیشه دوجداره در کلاردشت , مجموعه شیشه دوجداره آدینا جام ,