Address & Contact

Our Address

تهران، پرند، فاز 5، مپسا، بلوار دانشجو

Telephone

تولید و نصب درب و پنجره دو جداره شایسته در پرند

Production and installation of doors and double glazed windows in Parand

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

فروش دستگاه ۷تیکه تولید درب وپنجره دوجداره باپمپ باد قیمت ۴۰۰ملیون تومان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 تولید و درب و پنجره دو جداره با کیفیت بالا و قیمیت و مناسب

Production of high quality, affordable and suitable double-glazed doors and windows

 ساخت و نصب در اسرع وقت

Build and install as soon as possible

⚡️پنجره دوجداره

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

نصب سریع و آسان

مانع عرق کردن شیشه پنجره

نظافت و شستشوی آسان

غیر قابل اشتعال

امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

مدیریت: آقای سعید شایسته