Address & Contact

Our Address

مازندران ، بابلسر ،اتوبان بابلسر ،فریدونکنار ،روبروی شهرک دریا کنار ،مجتمع رویال مال، طبقه ی همکف،واحد ۳۹

Telephone

گالری آروین در بابلسر

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

⚡️آباژور و کنار سالنی:

?هر اندازه هم که محیط منزل، دکوراسیون زیبا و شکیلی داشته باشد، تا توسط چشمانمان دیده نشود، متوجه آن زیبایی نخواهیم شد؛ بنابر این نور و روشنایی یکی از ارکان اصلی هر محیطی به شمار می‌رود. آباژور یک وسیله روشنایی با تکیه ‌گاه زمینی است؛ این بدان معنا می‌باشد که بر خلاف سایر وسایل روشنایی مثل لوسترها و چراغ‌ های دیواری که جایگاه ثابتی دارند، آباژور می ‌تواند هرجایی روی زمین قرار بگیرد. انتخاب و خرید آباژور لوکس و دکوراتیو، علاوه بر کمک به روشنایی محیط، باعث جلوه ‌ی بی نظیر آن نیز می‌شود.

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

⭐️انواع آباژور

?‌آباژورها، شکل ها و اندازه‌ های بسیار متنوعی داشته و از مواد اولیه مختلف و در سبک‌ های گوناگون تولید و عرضه می ‌شوند که از جمله مهم ‌ترین دسته بندی‌های این وسیله روشنایی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آباژور ایستاده

?آباژورهای ایستاده از پایه بلندتری نسبت به آباژورهای رومیزی برخوردارند و همچنین با توجه به اینکه اغلب در گوشه فضای اتاق نشیمن چیده می‌شوند، با عناوینی چون آباژور کلاسیک پایه بلند و یا آباژور کنار سالنی نیز شناخته می ‌شوند. اگر گوشه‌ های هال و پذیرایی خود فضای خالی‌ای دارید که به چشم می ‌آید، آباژور ایستاده و قرار دادن آن در این کنج ‌ها علاوه بر روشن کردن محیط، باعث جذاب تر شدن دکوراسیون اتاق نیز خواهد شد.

✨آباژور رومیزی

?همانطور که از نام این آباژور پیداست، محل قرار گرفتن آن روی میز است. از نظر اندازه و ارتفاع از آباژور های ایستاده کوچک ‌تر بوده و معمولا روی میزهایی مثل بغل مبلی، عسلی، کنسول و … چیدمان می‌ شود. جهت خرید آبازور رومیزی از فروشگاه ایران دکور دیدن فرمایید.تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسرد و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

✨چراغ خواب

?چراغ خواب‌ ها در واقع جزء دسته آباژور رومیزی به حساب می ‌آیند، با این تفاوت که معمولا اندازه کوچتری داشته و روی میز پاتختی قرار می‌ گیرند. اگر اهل مطالعه پیش از خواب هستید، حتما از اهمیت خرید چراغ خواب خوب و مناسب اطلاع دارید!! بد نیست که بدانید قیمت چراغ خواب ‌ها نسبت به سایر انواع آباژور پایین ‌تر است.

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسر

آباژور سرامیکی

?جنس بدنه ترکیبی از فلز و سرامیک می باشد که روی آن آبکاری کروم ( نقره ای ) و آبکاری طلا ( طلایی ) می‌شود و شامل ضمانت آبکاری می باشد.

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسر

?نور تاب یا آباژور نوعی پوشش برای چرغ یا لامپ است که نور را به پایین یا بالا می افکند، بطوری که باعث پوشش لامپ و انتشار نور مستقیم آن می شود. معمولا آباژور از یک پایه و یک کلاهک یا شید تشکیل شده است. واژه آباژور از فرانسوی وارد فارسی شده و املای اصلی آن abat-jour است.

آباژور مدرن

?دکوراسیون مدرن نیاز به وسایل دکوری مخصوص به خود است؛ یکی از وسایل دکوری مناسب برای این فضاها مدل ‌های مختلف ایستاده و رومیزی آباژور مدرن است. آباژورهای مدرن معمولا ظاهری ساده و مینیمال، مثل کلاهک آباژور یا شید استوانه ‌ای شکل دارند. در خرید آباژور مدرن باید به هماهنگی سبک و شکل آن با سایر وسایل، مثل مبلمان توجه کرد.

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

آباژور کلاسیک

?با توجه به قدمت بالای آباژورها، تنوع بالایی از مدل‌ های خرید آباژور کلاسیک این وسیله روشنایی در بازار موجود است. برخی از انواع پر کار این نوع آباژور با عنوان آباژور سلطنتی نیز شناخته می‌شوند. قیمت آباژور کلاسیک به جنس و میزان ظریف ‌کاری ‌های استفاده شده در آن بستگی دارد. این روزها با استفاده از مواد پلیمری و رزینی مدلهای مختلفی از آباژور سلطنتی ایستاده و رومیزی تولید می ‌شوند که خرید آنها با قیمت مناسب و ارزان امکان پذیری است.

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسر

?شید آباژور چیست؟

?آباژور‌ها می‌توانند از طیف گسترده‌ای از مواد مانند کاغذ، شیشه یا پارچه ساخته شوند. معمولاً مخروطی یا استوانه‌ای شکل هستند. در آباژورها علاوه بر اینکه هدف روشنایی محسوس محیط است، معمولاً تأکید قابل توجهی نیز به ویژگی‌های تزیینی و زیبایی شناختی آن‌ها می‌شود. تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

?شید موجود در آن، همچنین برای سایه افکندن و جلوگیری از تابش مستقیم نور لامپ‌ها به چشم انسان تعبیه می‌شود. برخی از این کلاهک‌ها اغلب با روکش مات دوخته شده‌اند که معمولا سفید یا طلایی هستند، تا بتوانند تا حد امکان نور را از طریق بالا و پایین شید منعکس کنند.

?شید آباژور ، نقش بسیار مهمی در تنظیم انتقال نور و همین‌طور ایجاد زیبایی بصری در دکوراسیون داخلی دارد. آباژورها از تنوع بالایی برخوردارند و تقریباً می‌توان اشکال گوناگون شید را در فروشگاه‌ها ملاحظه کرد. به طور معمول اولین چیزی که در یک آباژور روشن یا خاموش توجه بیننده را به خود جلب می‌کند، رنگ، طرح و ابعاد شید است. البته در مواردی هم ممکن است پایه آباژور از طراحی خاص یا متفاوت و چشم‌گیری برخوردار باشد اما در اغلب موارد این کلاهک است که چشم بیننده را به خود خیره نگه می‌دارد.تولید و پخش آباژور شید رومیزی لوازم دکوری و تزئینی آروین

به مدیریت : خوشکلامیان

 

 

 

 

 

تولید و پخش آباژور در بابلسر ,  شید آباژور در بابلسر ,  رومیزی ,  لوازم دکوری و تزئینی منزل در بابلسر  , لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسر , قیمت آباژور در بابلسر  , چراغ خواب , آباژور رومیزی , آباژور چوبی , کنار سالنی , آباژور مدرن , آباژور کلاسیک  , تولید و پخش آباژور شید , لوازم دکوری و تزئینی آروین در بابلسر  ,