تولیدی و پخش بازرگانی کلانتر 

💎تولیدی و پخش انواع تجهیزات آشپزخانه،چینی های بهداشتی(شودر،البرز،برنز،اخوان،پرنیان،گلسار،فارس وان،..)
💎انواع شیرآلات،وان و جکوزی،تصفیه آب و پکیج و …
💎مجموعه ی بازرگانی کلانتری با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع برندهای داخلی و خارجی با گارانتی های معتبر با استفاده از بهترین متریال آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان در یزد و کل کشور می باشد.
✳️تفاوت کاشی و سرامیک چیست؟

🔰به صورت کلی کاشی از اجزایی با نام های:

🔺سفال که همان جزء اصلی کاشی است در اطلاحات به این قسمت استخوان بندی کاشی نیز گفته می شد.

🔺لعاب کاشی که قسمت رویی آن را می پوشاند جنسی شیشه ای دارد و این قسمت همان رنگ و زیباسازی کاشی است و آنچه است که شما در ظاهر یک کاشی مشاهده می کنید. به مواد غیر معدنی نیز سرامیک گفته می شود منظور از مواد غیر معدنی همان مواد غیر آلی است. لعاب روی کاشی می تواند از جنس سرامیک هم باشد، که به آن کاشی سرامیکی یا سرامیک گفته میشود. از بهترین نمونه های کاشی، کاشی تبریز می باشد.

✳️درجه رنگ کاشی سرامیکی به چه معناست؟

🔺در واقع اولین نکته مهمی که باید به آن توجه کنید درجه بندی سرامیک ها هستند، هرچه درجه کیفیت سرامیک پایین تر باشد قیمت پایین تری نیز خواهند داشت. سرامیک هایی که برای کف استفاده می شوند عموما باید از درجه 1 و 2 انتخاب شوند و درجه های پایین تر به عنوان کاشی های دیواری نیز مورد استفاده قرار میگیرند. نکته این بخش این است که می توانید از کاشی های کف بر روی دیوارها هم استفاده کنید اما برای کف نباید از کاشی های دیواری بهره بگیرید. به دلیل استفاده فراوان از کاشی های کف نهایتا آنها را تا درجه 2 انتخاب کنید.

✳️درجه سائیدگی کاشی سرامیکی به چه معناست؟

🔺درجه سائیدگی کاشی بر روی جعبه ها با نام PEI شناخته می شود. این نوع از درجه بندی مخصوص کاشی براق است و بر روی کاشی های مات آن را نمی یابید. در واقع درجه PEI قابلیت یک کاشی براق را در برابر سائیدگی و دوام آن به‌عنوان یک کاشی کف نشان می دهد، که این درجه با aa نمایش داده شده است. در واقع اگر برای منطقه ای مسکونی به دنبال کاشی سرامیک هستید کاشی هایی که PEI آن‌ها III و IV است برای کار شما مناسب هستند و آن دسته که دارای PEI بیش‌تر هستند هزینه ای اضافی در مصارف مسکونی بشمار خواهند رفت.

✳️چینی های بهداشتی 

🔺کاربرد اصلی سرامیک بهداشتی به صورت دستشویی، کاسه توالت و مانند آن‌ها است. به طور کلی در ایران و در بین عامه اصطلاح سرامیک‌ بهداشتی معمول نبوده، بلکه معمولا به این نوع فرآورده‌‌ها عنوان چینی‌ بهداشتی اطلاق می‌‌شود.

🔺سرامیک‌های بهداشتی معمولا از انواع چینی‌ زجاجی و نیمه‌ زجاجی و نیز بدنه‌‌های خاک نسوز و استون‌ور ساخته می‌شوند. این نوع فرآورده‌ها معمولا تک پخت هستند. به عبارت دیگر پخت بدنه و لعاب سرامیک‌های بهداشتی در یک مرحله انجام می‌شود.

🔺انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب دکوراسیون منزل تبدیل شده است که خیلی از افراد آن را نادیده می‌گیرند. امروزه اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را می‌توان به اندازه‌ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. سرویس بهداشتی و حمام از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشند که انتخاب وسایل آن می‌تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد.

🔺در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید با ترکیب متریال‌ها و استفاده از عناصر و بافت‌های متفاوت دکوراسیونی منحصربه‌فرد ایجاد نمایید. چینی بهداشتی مصروف در سرویس‌های بهدّاشتی: وان حمام، روشویی، کاشی و سرامیک، سنگ توالت و توالت فرنگی است.

به مدیریت:محسن کلانترزاده

 

 

 

 

تولید تجهیزات آشپزخانه در میبد , پخش تجهیزات آشپزخانه در میبد , بازرگانی کلانتر در یزد , فروش چینی های بهداشتی , کاشی و سرامیک در میبد , وان و جکوزی کلانتر , تصفیه آب در یزد , پکیج در یزد ,