Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،شهرستان شاهین دژ،شهرک صنعتی ،فاز یک خیابان صنعت گران ۲ ،کارخانه بتون صنعت اسکان

Telephone

کارخانه بتون صنعت اسکان

✳️موزاییک چیست؟

🔸🔹موزاییک یک هنر است که با کنار هم قرار گرفتن قطعات کوچک به ارائه یک طرح یک سطح و یا یک نقاشی می پردازد. موزائیک ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند. به عنوان مثال از سنگ های رنگی همچنین چوب و سفال برای سطوحی از جمله کف، دیوار و یا سقف کاربرد دارند.

🌀موزائیک پرسی 

🔸🔹اساس کار موزاییک به متراکم شدن ذرات آن است از این رو موزائیک هایی که با فشار زیاد از طریق دستگاه متراکم می شوند موزاییک های پرسی نامیده می شوند که فشار وارده بر آنها بستگی به نوع ذرات و اندازه آن متغیر است. موزاییک هایی که پرسی هستند برای استفاده باید سابیده شوند.

🌀موزائیک ویبره ای یا لرزشی 

🔸🔹در موزاییک های لرزشی، دستگاه لرزاننده با لرزش های مداوم باعث یک دست شدن و تراکم ذرات تشکیل دهنده ی موزاییک می شود و باعث می شود سنگ دانه های موزائیک به طور منظمی به هم قفل شوند، به همین دلیل موزائیک های ویبره ای لازم نیست ساییده شوند مگر این که در آنها از سنگ های دیگری مانند سنگ هایی برای تزیین به کار رفته باشد.

✳️کفپوش بتنی 

🔸🔹کف بتونی کاملا قابل تنظیم است و جایگزین خوبی برای کفپوش سنتی مانند فرش و موکت است. علاوه بر این، بتن بسیار با دوام و با ماندگاری طولانی است و نگهداری و مراقبت از آن راحت است. بتن بسیار محکم و قوی است و جای تعجب ندارد که از آن در خیابان ها و بزرگراه ها استفاده می شود!

🔸🔹در صورتی که می خواهید از کفپوش بتنی به عنوان متریالی روی کف پوش دیگری استفاده کنید، به دلیل سنگین بودن بتن بهتر است از یک مهندس مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که زمین تاب و توان تحمل وزن آن را دارد. مثلا یک راه حل، استفاده از بتن سبک است.

✳️مصالح جدول‌ کاری جوی آب شهری چیست؟

🔸🔹برای جدول‌گذاری عموماً از قطعات بتن پیش‌ساخته و در پاره‌‌ای موارد با توجه به شرایط کار از بتن درجا استفاده می‌شود. با توجه به ارتفاع کم جداول بتنی، عموماً این جداول بدون آرماتور است و چنانچه ارتفاع کارگذاری جدول زیاد و رانش خاک قابل توجه باشد، باید از جداول بتن مسلح استفاده کرد.

🔸🔹برای جمع‌آوری آبهای سطحی راههای ارتباطی و خیابانها می‌توان از کانیو و با مقاطع V شکل یا نیم‌دایره از بتن پیش‌ساخته یا درجا استفاده نمود. چنانچه از جدول‌گذاری به صورت سرپوشیده به منظور جمع‌آوری آبهای سطحی استفاده شود، باید در فواصل معین و بر اساس نقشه‌های اجرایی، دریچه‌های تخلیه و جمع‌آوری آبهای حاصل از شستشوی خیابان و آبهای باران به صورت دریچه‌های افقی، عمودی یا ترکیبی از این دو پیش‌بینی نمود.

به مدیریت:علی ابراهیمی

 

 

 

تولید انواع جدول در آذربایجان غربی , پخش انواع جدول در آذربایجان غربی , تولید انواع کفپوش در آذربایجان غربی , تولید انواع موزاییک در آذربایجان غربی , کارخانه بتون صنعت اسکان در آذربایجان غربی ,