Address & Contact

Our Address

تهران ،اتوبان تهران قم،۵کیلومتر بعد از فرودگاه امام خمینی،شهرک صنعتی شمس آباد،کوچه فیروزه، پلاک۷

Telephone

تولید و پخش انواع صراحی و گلدان پرهام

💎تولید انواع صراحی،گلدان قندان و ظروف سنگی مرمر
💎ابزار نما رومی
❇️محصولات سنگ پرهام:👇
🔴تولید انواع صراحی از قبیل گرد و چهارگوش و گرد دوسر چهارگوش در رنگ و اندازه های متفاوت
🔴رنگ بندی صراحی ها شامل:سفید،کرم روشن،کرم عسلی و شکلاتی
🔴ستون،سر ستون و پا ستون
🔴انواع گلدان(گلدان در اندازه های مختلف با سنگ های مرمر سبز ،پرتقالی، سفید، صورتی، نباتی و …)
🔴قندان و ظروف سنگی مرمر مانند تُنگ و جام سنگی مرمر،زیر سیگاری
🔴استکان و نعلبکی،سینی و ظروف میوه و همچنین میوه های سنگی مرمر، و ظروف تزئینی مرمر
🔸ارسال به سراسر کشور
🔸آماده همکاری

❇️صراحی از تراش دادن بلوک‌‌‌های سنگی بصورت ستون سنگی تولید می‌شود. از آنجا که نرده‌‌‌های سنگی کاربرد فراوانی در محیط‌‌‌های بیرونی ساختمان دارند، باید در برابر عوامل جوی نظیر سرما و رطوبت و یخبندان و … استقامت لازم را داشته باشند.

🔴مواردی که در خرید صراحی سنگی باید در نظر داشت:

⭐️معمولا برای راحتی در تراش دادن صراحی و هزینه کمتر از سنگ‌‌‌های با استحکام پایین مانند لایم استون و بوکان و … استفاده می‌نمایند. این سنگها معمولا در برابر یخبندان و سرد و گرم شدن‌‌‌های مداوم فرسوده شده و ظاهر بدشکلی به خود می‌گیرند. ضمنا جذب آب بالا باعث جذب رطوبت و آلودگی می‌شود.

⭐️نوع دیگری از سنگ که برای تراشیدن نرده سنگی استفاده می‌شود سنگهای از جنس تراورتن می‌باشد. معادن سنگ تراورتن بسیار متنوع می‌باشند معادن حاجی آباد و آتش کوه و عباس آباد و تکاب از بهترین معدن سنگ تراورتن می‌باشند. متاسفانه تشخیص اینکه صراحی از په نوع سنگ تراورتنی تراشیده شده بسیار مشکل است.

⭐️با توجه به اینکه در سنگ تراورتن رگه وجود دارد نکته بسار مهم این است که نباید صراحی از سنگهایی تراشیده شده باشد که دارای رگه‌‌‌های توخالی و ترک خورده و سست باشد.

⭐️این نوع رگه‌ها به مرور و یا در حمل و نقل از هم باز شده و صراحی از هم جدا می‌شود. قیمت این نوع صراحی‌ها از صراحی‌‌‌های گروه اول بالاتر است.نوع دیگر سنگها، سنگهای مرمریت هستند که کاملا در برابر باد و باران و یخبندان آسیب پذیر هستند و به هیچ عنوان برای محیط بیرونی نباید استفاده شوند.

 

⭐️سنگهای مرمر و سنگ چینی (ازنا و الیگودرز و سیرجان و …) از استحکام خوبی برخوردار هستند اما قیمت پایه ستون هایی که از این جنس سنگها تولید شده باشند بسیار بالا خواهد بود.

💠صراحی‌‌‌های مربع شکل بهتر هستند یا دایره شکل؟

🔸هر دو از زیباترین صراحی هستند، اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که صراحی‌‌‌های گوشه دار را در مکان هایی استفاده کنید که کمتر ضربه میبنند. زیرا این گوشه در مقایسه با صراح‌‌‌های استوانه ای زودتر و راحت تر از بین می‌روند.

به مدیریت: آقای رضازاده

 

 

 

 

صراحی , صراحی نرده , صراحی ستون , نرده سنگی , صراحی گلدان , تولید انواع محصولات صراحی در تهران , صراحی‌‌‌های مربع شکل , صراحی‌‌‌های دایره شکل , قیمت انواع صراحی در شمس آباد تهران , تولید و پخش انواع صراحی و گلدان پرهام در شهرک صنعتی شمس آباد تهران , تولید و پخش انواع صراحی و گلدان پرهام , صراحی گرد , صراحی چهارگوش و گرد دو سرچهارگوش در رنگها و اندازه های مختلف , تولید ابزار نما رومی , ستون , سر ستون , پا ستون , گلدان های سنگی مرمر در اندازه و رنگ های مختلف , قندان و ظروف سنگی مرمر مانند انواع ظروف میوه خوری و پذیرایی , انواع تُنگ وجام , استکان و نعلبکی , شهرک صنعتی شمس آباد تهران در صنایع سنگ‌ پرهام ,