Address & Contact

Our Address

اهواز ، خیابان نادری ، نبش کتانباف شمالی

Telephone

تولید و پخش انواع عروسک گودرزی تولید و پخش انواع عروسک گودرزی

✨ پخش عروسک بصورت عمده و تکی✨

💎 عروسک‌ها یکی از وسایل جدایی ناپذیر در زندگی انسان‌ها هستند و خصوصا در دوره کودکی جذابیت بسیار بالایی برای کودکان دارند. خصوصا وقتی صحبت از دختر بچه‌ها به میان باشد، عروسک یکی از بهترین کادوها در هر سنی است. برای خرید انواع عروسک مهمترین نکته‌ای که همیشه باید به آن توجه داشته باشید سلیقه فرزند شماست.

💎 امروزه نیز برخلاف گذشته انواع مختلفی از عروسک‌ها تولید شده و در دسترس کودکان قرار دارد و انواع مختلفی مانند عروسک‌های باربری، بیبی بُرن، ماشا میشا و خرسی یا دیگر مدل‌ها هستند. عروسک‌ها همچنین با انواع متریال پارچه‌ای، نمدی، نانو، پولیشی و پلاستیکی تولید می‌شوند و برخی از آنها دارای قابلیت شستشو هستند.

💫 در مرکز پخش عمده عروسک گودرزی امکان دسترسی به انواع محصولات مطابق با سلیقه شما وجود دارد 💫

🔶 با اینکه عروسک‌ها به صورت عمده برای دختران در نظر گرفته می‌شوند، اما در بین انواع اسباب بازی پسرانه شاهد عروسک‌هایی هستیم که کاملا برای پسران طراحی و تولید شده‌اند. برای مثال انواع عروسک مینیون‌ها، عروسک شخصیت‌های انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها، بتمن، سوپرمن و دیگر شخصیت‌های محبوب پسران.تولید و پخش انواع عروسک گودرزی

✨ در مرکز پخش عمده عروسک گودرزی تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد دسترسی به طیف گسترده‌ای از فروشندگان، تولیدکنندگان و عمده فروشان مسیر مناسبی برای خرید عمده انواع عروسک با قیمتی مناسب برای شما فراهم کنیم✨ 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️ انواع عروسک

🔺 عروسک‌ها قهرمانان خاموش و بی‌جانی هستند که کودکان به آن‌ها جان تازه‌ای می‌دهند. عروسک‌ها در نقش‌آفرینی و پرورش خلاقیت کودکان نقش زیادی دارند. اسباب‌بازی‌های کودکان دیگر منحصر به خرس‌های فانتزی یا دختربچه‌ها و پسربچه‌های کوچک و زیبا نمی‌شود. خیلی از عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها امروز با هدف پرورش و آموزش کودکان طراحی و تولید می‌شوند.

🔺 عروسک‌ها از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند. جنس های پارچه‌ای، پولیشی، نمدی و بافتنی همیشه محبوبیت زیادی دارند. این نوع عروسک‌ها به دلیل بافت نرم، الگوی ساده و دوخت‌ مقاوم برای بازی کودکان بسیار مناسب هستند. اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های پلاستیکی هم تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند.

🔺 ضمن این که می‌توانید قطعات آن‌ها را جابه‌جا کنید و ژست‌های مختلفی برای نقش‌آفرینی به آن‌ها بدهید. فراموش نکنید که برای سیسمونی یا هدیه به نوزادان و کودکان خردسال عروسک‌هایی که قطعات سخت و کوچک دارند را انتخاب نکنید. عروسک‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. یک عروسک بزرگ و فانتزی همان‌قدر جذابیت دارد که یک آویز کوچک با طرح کارتونی و جذاب.تولید و پخش انواع عروسک گودرزی

🔺 در انتخاب این محصول برای فرزندان خود هوشمندانه تصمیم بگیرید. کلیشه‌های جنسیتی و کهنه را کنار بگذارید. به فرزندان خود اجازه دهید فرصت‌ها و تجربیات تازه‌ای را زندگی کنند. آن‌ها را اسیر رنگ‌ها و طرح‌های پسرانه و دخترانه نکنید.

🔺 یک آدم‌آهنی قدرتمند یا یک پرنسس باربی زیبا، بگذارید فرزندتان خودش انتخاب کند. فراموش نکنید که بچه‌ها بسیار باهوش‌تر از چیزی هستند که تصور می‌کنید؛ برای نقش‌آفرینی و ماجراجویی آن‌ها عروسک‌های مختلف با طرح‌های متفاوت تهیه کنید تا بتوانند مدت‌ها به‌سادگی سرگرم بازی و یادگیری باشند.

مدیریت : مهدی گودرزی معظمی

 

 

 

 

فروش عمده عروسک پولیشی , پخش کننده عروسک , فروش عمده عروسک باربی , کانال عروسک عمده , فروش عمده عروسک خارجی در اهواز ,