گونی بافی امیدان صنعت

✅تهیه چاپ و دوخت کیسه های پودر سنگ ، گچ ، خاک ، لمینت ، صدفی

✅کیسه های کامپوزیت و جامبو بگ در ابعاد مختلف

✅رول های فشرده الوان و نخ های دنیر

✅جامبوبگ یا بیگ بگ کیسه های بزرگ انعظاف پذیری از جنس گونی هستند. که برای جابه جایی مواد پودری یا فله از آنها استفاده می شود و برای این مصارف ارزانترین و آسان ترین و کم هدر رفت ترین شیوه می باشد.

✅جامبو بگ ها برای ظرفیت های بار برداری متفاوتی طراحی شده اند و هر جامبوبگ یا بیگ بگ می تواند ظرفیت های از ۵۰۰ کیلو ۱ تن ۱٫۵ تن ۲ تن و حتی تا ۵ تن داشته باشد. اینکه یک جامبو بگ می تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی نحوه دوخت نخ استفاده شده در دوخت جا یابی دسته ها، جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته ها و گونی به یکدیگر و وزن محتوی آن بستگی دارد.

✅دسته ها ی جامبوبگ یا بیگ بگ ها در واقع از تسمه های از جنس پلی پرو پیلن درست شده است که این نخ با بافت مخصوصی که دارد، آن را به تسمه ای مقاوم  تبدیل می کند که مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.

✅با توجه به نحوه دوخت پارچه با تسمه و فرم ظاهری دسته ها تقسیم بندی های صورت می گیرد. که معروف ترین آنها ۲ دسته، ۴ دسته و ۸ دسته می باشد. این دسته برای جا به جایی جامبو بگ یا بیگ بگ طراحی شده اند و معمولا یا آنها را در شاخ لیفتراک می اندازند یا با کرین های سقفی و جرثقیل جا به جا می کنند.

✅میزان دوخته شدگی این تسمه ها به بدنه گونی که چند درصد ارتفاع بدنه گونی با تسمه به هم دوخت شده اند و نخ مورد استفاده در دوخت و uv  بودن آن نخ در کیفیت گونی و میزان بار برداری از عوامل موثر است.

به مدیریت : آقای مهدی حشمت

 

 

 

 

تولید و پخش انواع کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ امیدان صنعت , کیسه های پودر سنگ , کیسه های گچ , کیسه های خاک , کیسه های لمینت , کیسه های صدفی , رول های فشرده الوان ,