تولیدکننده عایق های رطوبتی و مشتقات

برند:بایاگستر

کارخانه:مرکزی، شهرستان دلیجان، بلوار تلاشگران جنوبی، سروستان، مابین سرو۳ و ۵، شهرک صنعتی دلیجان

شماره های تماس:

09188388253

09188389253

09133386361

ildazagros

———————————————————————————————————————————————————–

نمایندگی انحصاری شرکت در سراسر کشور

———————————————————————————————————————————————————–

نمایندگی انحصاری اصفهان

 

انبار فروش مستقیم کارخانه

آدرس:اصفهان خیابان امام خمینی،تابلو خانه ی اصفهان،خیابان شهدای لمجیر،بعد از تقاطع اول

شماره های تماس:

09133386361

09134213647

031-33346361

isogambayagostr09134213647

❇️ تولید ایزوگام با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور
❇️ متخصص در امر صادرات و انجام کلیه امور گمرکی به سراسر کشور
❇️ اجرای کار در سراسر کشور
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️

❇️ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

❇️ ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی‌یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

❇️ ویژگی‌‌‌های ایزوگام و قیرگونی:

❇️  ایزوگام سبک تر است و روندگی کمتری دارد.

❇️ نصب ایزوگام توسط یک مشعل و خمیر پرایمر به سادگی امکان پذیر است اما قیرگونی با مشکلات نصب برخوردار است و راه تمیزی برای عایق کاری نمی‌باشد.

❇️ کارآمدی ایزوگام بستگی به مرغوبیت جنس و تجربه مجری آن دارد.

❇️ به مرور زمان و با نشت رطوبت لایه گونی در قیرگونی پوسیده می‌شود، اما در ایزوگام مرغوب چنین اتفاقی نمی‌افتد.

❇️ اجرای ایزوگام ساده تر است و کمتر محیط را کثیف می‌کند.

❇️ برای محصولات ایزوگام برندهایی وجود دارند که برای دفاع از نام خود ناگزیر از تحقیق و سرمایه گذاری برای افزایش و حفظ کیفیت هستند، اما برای بشکه‌‌‌های قیر تاکنون برندی وجود نداشته است.

❇️ عایق پشت بام همواره در معرض تابش نور خورشید می‌باشد. پس یکی از فاکتورهای مهم در عایق کاری سقف توجه به مقاومت نوع عایق در برابر نور خورشید می‌باشد. یکی از مشکلات قیر گونی این است که نمی‌تواند از خود در برابر نور خورشید مقاومت نماید و نرم می‌شود ولی ایزوگام مرغوب از مقاومت بالایی در برابر گرما و نور خورشید برخوردار است. پس ایزوگام کاری سقف تا مدت‌ها از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می‌کند.

❇️ قیر نمی‌تواند از خود در برابر حلال‌‌‌های مختلف مقاومت نماید و در بسیاری از حلال‌‌‌های نفتی حل می‌شود. این در حالی است که ایزوگام نسبت به حلال‌‌‌های مختلف واکنش کمتری دارد.

❇️ قیر از دانسیته ی بالایی برخوردار است و در برابر ایزوگام وزن بیشتری دارد.

❇️  ایزوگام از ضخامت کمتری در برابر قیر برخوردار است اما این یک ملاک خوب در ارتباط با کیفیت عایق نمی‌باشد. با پیشرفت علم عایق‌‌‌های رطوبتی تولید شده است که به نازکی یک لایه کاغذ می‌باشند و به صورت رنگ روی سطح را پوشش می‌دهند و در عین حال مقاومت رطوبتی بیشتری حتی نسبت به ایزوگام دارند. پس بهتر است باور‌‌‌های قدیمی‌را کنار بگذارید و فقط به صرف ضخامت بیشتر قیرگونی آن را برتر از ایزوگام ندانید.

❇️  نصب ایزوگام هزینه ی بیشتری به همراه دارد اما تا مدت‌ها ساختمان را از نشتی، نم و رطوبت محافظت می‌کند.

به مدیریت:رحیم نظری شیاسی

 

 

ایزوگام در اراک , تولید و پخش ایزوگام دلیجان در مرکزی , تولید ایزوگام در اراک , ویژگی‌‌‌های ایزوگام خوب , مزایای ایزوگام , مزایای قیرگونی , کاربرد قیرگونی , هزینه اجرای ایزوگام در مرکزی , عایق رطوبتی , صادرات ایزوگام , ایزوگام دو یا چند لایه ,