تولید و فروش مش گرمایش از کف و فوم شانه تخم مرغی و بست ریلی حبیب در تبریز

✨تولید صفحه نصب رادیات در سایز های مختلف

✨تولیدکننده بست کلکتور

✨تولیدکننده درپوش پایه بلند 1/2

✨نمایندگی انحصاری فورس

✨نماینده انحصاری تفلون مایع فورس

✨تولیدکننده مش کف خواب 1*1 متر

✨نمایندگی فوم متالایز

نماینده انحصاری emmet تاسیسات حبیب

رادیاتور پنلی ترکیه دارای کیفیت بالا، طراحی زیبا و بیشترین ظرفیت گرمادهی می باشد.این رادیاتورها قابل استفاده در تمام سیستمهای حرارت مرکزی می باشند. فرآیند رنگ آمیزی این رادیاتورها در ۳ مرحله و مطابق با استانداردهای روز اروپا صورت می گیرد و این امر باعث شده تا مقاومت آنها را در برابر فرسایش و پوسیدگی و خوردگی تضمین نماید.

مشخصات فنی
آکس ۵۰ سانتیمتر دو پنل – دو کانوکتور PKKP TYPE 22
تست شده در فشار ۱۳ بار
دارای استانداردهای EN442 – CE – DIN – TSE – ISO
در طول های : ۶۰cm و ۸۰cm و ۱۰۰cm و ۱۲۰cm و ۱۴۰cm و ۱۶۰cm
ساخت ترکیه
ظرفیت گرمادهی : ۲۲۵۰
سیستم کنترل کیفیت ۱۰۰% به منظور گزارش کنترل کیفیت
هوا رسانی متراکم و شیر ترموستاتیک دلخواه
بالاترین مقاومت در برابر پوسیدگی
با تکنولوژی رنگ پردازی پودر پلی استر اپکسی با استاندارد RAL 9010
سیستم بسته بندی و بارچین صادراتی مخصوص در مقابل ضربات احتمالی
تمام متعلقات رادیاتور در بسته بندی موجود می باشد.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

🔹🔸تولید فوم شانه تخم مرغی ۱۵*۶۴ دانسیته ۳۰
🔹🔸تولید فوم شانه تخم مرغی ۱۰۵*۶۵ چگالی ۳۰
🔹🔸تولید کننده مش کف خواب ۱*۱
🔹🔸تولید کننده جعبه کلکتور پشت گالوانیزه و نیوپایپ باریل متحرک و غیر متحرک با ضخامت های مختلف و ورق های ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ و ۱ میل
🔹🔸تولید و فروش جعبه کلکتور در طرح ها و اندازه های مختلف 
🔹🔸تولید و فروش بست ریلی ۴۰ سانتی و ۲ متری 
🔹🔸تولید کننده تاسیسات اولیه گرمایش از کف 
🔹🔸تولید و فروش بست کلکتور با ورق گالوانیزه 
🔹🔸تولید و فروش صفحه نصب رادیات در سایزهای ۵۰۰ و ۲۸۰ و ۱۵۳و ۱۷۳

 

✳️کلکتور چیست؟

💫کلکتور وسیله ای میله ای و لوله‌ای شکل است که در زیر آن تعدادی خروجی ایجاد شده است تا با اتصال شیرهای مخصوص کلکتوری به این راه‌ها یا خروجی‌ها آب به مسیرهای متفاوت تقسیم و ارسال شود.این وسیله باعث می‌شود تا آب بصورت یکسان در سطح ساختمان تقسیم شود و به خوبی این امکان را به صاحبین خانه می‌دهد که بتوانند در هر زمان و بسته به ضرورت آب هر منطقه را ببندند و تعمیرات و یا تغییرات خود را انجام دهند.

✳️روش نصب کلکتور

🔺کلکتورها را معمولا در یک جعبه نصب می‌کنند که به جعبه کلکتور شهرت دارد. این جعبه‌ها دارای دو پایه در پایین و دو پایه در بالا هستند که هر کدام با یک بست مخصوص کلکتور را نگه می‌دارند.

🔺قبل از اینکه کلکتور در جعبه بسته شود باید ابتدا مکان مناسبی برای نصب جعبه کلکتور در نظر گرفته شود. معمولا جعبه کلکتور را در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا تراس ساختمان نصب می‌کنند و دلیل آن هم در دسترس بودن جعبه کلکتور است.همچنین در نصب جعبه کلکتور باید در نظر گرفته شود که مکان نصب نباید زیاد تاریک، نم دار و سست باشد. ضمنا در زیر اتصالات گاز و برق هم نباید نصب شود.

🔺زیر جعبه کلکتور تا کف ساختمان بین 15 تا 20 سانتی‌متر باید ارتفاع داشته باشد و جعبه باید کاملا بصورت تراز نصب شود.برای نصب تراز جعبه کلکتور باید ابتدا بوسیله آجر و یا هر مصالح دیگری زیر کلکتور تنظیم شود و پس از تراز شدن آن با استفاده از گچ و یا شن و سیمان جعبه در جای خود محکم شود. البته برخی از جعبه‌های کلکتور خودشان پایه دارند.

🔺قبل از نصب جعبه بهتر است کلکتورها آماده شوند و درون جعبه اتصال داده شوند.ضمن اینکه ارتفاع گفته شده برای زیر جعبه کلکتور به این دلیل است که لوله‌هایی که انشعاب گرفته می‌شود بتوانند جایی برای خم کاری و ورود به کلکتور داشته باشند و در این حین از بدنه کلکتور و ساختمان لوله‌ها بیرون نزنند.

✳️جعبه آتش نشانی 

💥یکی از پر کاربردترین تجهیزات آتش نشانی برای اطفا حریق های دستی، جعبه آتش نشانی است؛ که سالهاست در ساختمان های اداری و تجاری و اخیرا در ساختمان های مسکونی جهت سهولت در استفاده عموم و خاموش کردن حریق قبل از رسیدن آتش نشان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

✳️ابعاد استاندارد جعبه های آتش نشانی 

💥جعبه های آتش نشانی در ابعاد استاندارد ( ارتفاع 74 ، عرض 60 ، و عمق 15 یا 20 سانتی متر ) تولید و یا به سفارش در ابعاد های ( ارتفاع 148 ، عرض 60 و عمق 20 سانتی متر ) از نوع جعبه آتش نشانی ایستاده و یا از نوع جعبه آتش نشانی افقی در ابعاد های ( ارتفاع 74 یا 84 ، عرض 100 یا 90 و عمق 20 سانتی متر ) مورد استفاده قرار میگیرند که در نوع جعبه های آتش نشانی سفارشی فضای مناسب جهت قرار گرفتن دو عدد کپسول آتش نشانی را دارا می باشند.

💥استفاده از این تجهیزات بیشتر برای کنترل و حتی اطفا حریق های کوچک کاربرد دارد.

💥جعبه های آتش نشانی به دو صورت در ساختمانها تجهیز می‌گردند:

💥جعبه های آتش نشانی فایر هوزریل شامل شلنگ لاستیکی به قط ¾ اینچ با قرقره دوار، اتصالات ¾ اینچ ،نازل شیردار سه حالته (جهت پاشش آب) و شلنگ رابط و شیر گازی مخصوص آب. ( قابل نصب در طبقات فوقانی ساختمان به دلیل سهولت در اطفاء حریق)

💥جعبه های آتش نشانی فایرباکس در سایزهای 5/1 و 5/2 اینچ شامل شلنگ برزنتی نخ پرلون تولاستیکی و اتصالات آتش نشانی (کوپلینگ آتش نشانی ، نازل سه حالته آتش نشانی، هیدرانت یا کوپلینگ رزوه دار ) با سایز های مربوطه و همچنین شیرفلکه برنجی فشار قوی آتش نشانی ( قابل نصب در پارکینگ ها و طبقات همکف)

به مدیریت:حبیب بشتالیم

 

 

 

جعبه کلکتور , کاربرد جعبه کلکتور , جعبه آتش نشانی , تولید و پخش جعبه کلکتور و جعبه آتش نشانی حبیب در تبریز , تولید و فروش مش گرمایش از کف در تبریز , تولید فوم شانه تخم مرغی , بست ریلی , بست کلکتور , تولیدکننده درپوش پایه بلند ,