تولید و پخش درب های ملامینه و اچ دی اف امیررضا

 

✅تولید کننده درب داخلی، درب طرح دار برجسته ، درب ملامینه ، درب پی وی سی ۵میل، درب ضدآب ساده هم رنک ،درب ۳میل ضدخش، درب ضدآب طرح دار لیزری

✅HDF مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

✅ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود، در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند و درب های با نام درب پی وی سی و یا درب اچ دی اف روکش پی وی سی به بازار عرضه می کنند. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد.

✅درب اچ دی اف معمولا برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شود اما به دلیل چگالی ورق اچ دی اف برای درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

✅درب اچ پی ال یا ملامینه از جمله درب‌های روکشی می‌باشد که ورق رویه آن HDF است که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. پس نام بهتر برای این نوع درب های روکشی ، اچ دی اف ملامینه یا به اختصار درب اتاقی ملامینه است.

✅در این نوع درب‌ها ، معمولا کل درب از HPL ساخته نمی‌شود و فقط سطح روی درب ملامینه است. اچ پی ال دارای مقاومت رطوبتی و حرارتی است و اگر ملامینه بر روی ورق HDF با ضخامت ۵ میلیمتر و فشردگی ۹۲۰ قرار گیرد، در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی خواهد داشت.

✅درب ملامینه نسبت به درب HDF و درب MDF کم هزینه تر می باشد. زیرا درب ملامینه به علت داشتن روکش ملامینه دیگر نیازی به رنگ شدن ندارند و درنتیجه اضافه بهای رنگ شدن درب از این نوع درب‌ها کسر می گردد. به علت سرعت بالای تولید درب ملامینه در پروژه‌های انبوه سازی از درب اتاقی ملامینه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد

مزایای دربهای اچ پی ال :

مقاومت بالای رطوبتی
مقاومت حرارتی اچ پی ال (HPL)

 

<<تماس ۲۴ ساعته پاسخگو هستیم>>

به مدیریت : مهدی نورمحمدی

 

شماره تماس :

۰۹۱۹۷۴۲۱۶۱۱

۰۹۹۰۹۵۵۷۰۴۹

۰۹۱۲۴۲۸۹۶۳۴

فکس ۰۲۱۵۶۴۵۷۰۴۹

 

 

 

 

 

 

درب های ملامینه , درب اچ دی اف , تولید و پخش درب های ملامینه و اچ دی اف در رباط کریم , تولید و پخش درب های ملامینه و اچ دی اف امیررضا , تولید و پخش درب  ,