تولید و پخش سوختپاش های گازی شرکت زرین خشت ماشین 

💫شرکت زرین خشت ماشین ، شماره ثبت ۵۶۰۴(مسئولیت محدود) 

شرکت زرین خشت ماشین سازنده بهترین برند سوخت‌پاش گازی درجه یک در ایران

شرکت زرین خشت ماشین بزرگترین تولیدکننده سوختپاش گازی در ایران

🔸🔹 تولید و پخش ماشین آلات صنایع آجر و سوختپاش و الکتروموتور و گیربکس
🔸🔹 شرکت زرین خشت ماشین سازنده برند سوخت‌ پاش گازی درجه یک در ایران
🔸🔹 تولید لوازم جانبی کامل سوخت پاش
🔸🔹 انواع الکتروموتور و گیربکس ایرانی و خارجی نو و کارکرده
🔸🔹 قطعات ماشین آلات تولید آجر سفال
🔸🔹 انواع دستگاه های خط تولید آجر 

🌀 شرکت زرین خشت ماشین با تکیه بر سالها تجربه، مدیریتی توانمند و با برخورداری از کادر مهندسی متخصص، نیروی فنی ماهر، در تولید سوخت پاش گازی درجه یک در ایران.

🌀 لوازم جانبی کامل سوختپاش.انواع دستگاههای خط تولیدآجر(نو و کارکرده).انواع الکتروموتوروگیربکس نو و کارکرده. ایرانی، خارجی.فعالیت می‌نماید و همچنین این شرکت در ارائه تولیدات با کیفیت برتر موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2000 گردیده است.

💫 سوخت پاش گازی سپهری سازنده بهترین برند سوخت‌پاش گازی در ایران.
💫 ساخت ماشین آلات تولید آجر سفال
💫 سوخت‌پاش گازی درجه ۱ ویژه کوره های آجر
💫 انواع الکتروموتور و گیربکس، گیربکس های کتابی و حلزونی روسی،

🔸🔹 انواع تابلو برق 
🔸🔹 قطعات کامل سوخت‌پاش گازی، دنده شانه ای، 
🔸🔹 انواع بلبرینگ و کاسه نمد،
🔸🔹 انواع کوپلینگ گازی 

⚡️ انواع سیم برش، 
⚡️ کلاج و لنت 
⚡️ انواع شیلنگ های متری و فرم دار سوخت‌پاش گازی
⚡️ لوازم جانبی کامل سوختپاش 

🔺 انواع دستگاههای خط تولیدآجر(نو و کارکرده).
🔺 انواع الکتروموتوروگیربکس نو و کارکرده 
🔺 کارخانه های آجر 
🔺 فن سوخت پاش 

🔰 خشتینه
🔰 الکتروموتور و گیربکس کامل
🔰 پاور یونیت
🔰 ترمز
🔰 تابلو فرمان
🔰 قطعات مکانیکی ، الکتریکی و مصرفی
🔰 کیفیت برتر نازل ترین قیمت

مدیریت:آقای مجید سپهری

قابل توجه صاحبان محترم صنایع آجر کشور، انشاالله به زودی رونمایی از پروژه سوختپاش گازی کم مصرف مشترک با تکنولوژی اروپا _ آمریکا و چین توسط شرکت زرین خشت ماشین به انجام میرسد.

در کشورمان لازم دیده شد سخنی چند درباره مصرف گاز با هم داشته باشیم. همانطور که آگاه هستید به دلیل سنتی بودن کوره های آجرپزی علیرغم تلاش و کوشش صاحبان صنایع آجر حتی با توجه به وضعیت تاسف بار اقتصادی در جهت بالا بردن کیفیت آجر تولیدی ، هنوز هم متاسفانه سالانه میلیون ها تن آجر تقریباً بی کیفیت در کشور تولید می شود. سالانه حدود 32 میلیون تن آجر در هفت هزار کارخانه و کارگاه آجرپزی کشور تولید می شود و با توجه به اینکه صنعت آجرپزی ایران 40 تا 50 سال از تکنولوژی روز جهان عقب تر است، این واحدها سالانه هنوزحدود ۱/۷ میلیارد لیتر مازوت و حدود۲۸ میلیارد متر مکعب مصرف می کنند.

میزان سوخت کوره های آجرپزی سنتی و کوره های هوفمن مازوتی و گازی را در ایران سالانه بالغ بر600 میلیون دلار ذکر میکنند برای تولید این میزان آجر در اروپا، سالانه حدود 6/1 میلیارد لیتر انرژی به ارزش 400 میلیون دلار مصرف می شود که این میزان هزینه، 210 میلیون دلار کمتر از هزینه های تولید آجر در ایران است. علاوه بر این کیفیت تولیدات این واحدها نیز بالاتر از تولیدات کشور ماست. هر تن آجر سفال در کشورهای پیشرفته معادل 5/2 تن آجر فشاری ایران کاربری دارد، چنانچه متوسط وزن هر متر مربع دیوار چینی با آجرهای با کیفیت در کشورهای پیشرفته 110 کیلوگرم باشد، این میزان در ایران 250 کیلوگرم است.

تولید این نوع آجر موجب سنگین تر شدن وزن ساختمان و افزایش قیمت تمام شده آن خواهد شد که صحیح نیست. بنابراین لزوم بازنگری در دستور کار های اجرائی و اعتبارات تخصیص داده شده و اولویت گذاری در تخصیص بودجه و منابع مالی در جهت یک دست کردن گستردگی کیفی صنعت آجر در کشور بسیار بسیار ضروری می باشد،و تسریع این روند علاوه بر بالا بردن سطح کیفی این صنعت و پوست اندازی آن در جهت به روز شده گی در تراز جهانی، باعث کاهش مصرف همین منابع محدود انرژی میگرد و باعث صرفه اقتصادی زیاد در کشور میگردد، هر چند که در هیچکدام از دولت‌هایی که تاکنون بر سر کار بوده اند این جریان لحاظ نشده و اهمیتی داده نشد، ما خود بر آن شدیم که این مهم را با کمک گرفتن از تکنولوژی‌های سایر کشورها که در این زمینه کارنامه موفقی دارند بالاخص ایتالیا و آمریکا،گام کوچکی در یاری رساندن به صنعت آجر کشور برداریم.اگر انشاالله بخت با ما یار باشد و سنگ اندازی از طرف دوستان دولتی در مسیرمان انجام نگیرد .

مجید سپهری مدیریت مجموعه هوما گستر توس

شماره های تماس:

09154121668📞

09013290100📞

آدرس کارگاه: کیلومتر اول جاده نیشابور به مشهد، بعد از پل هوایی دولت آباد، ابتدای جاده فیروزه، جنب لاستیک بیابانیان

 

 

 

تولید و ساخت سوختپاش گازی تک شعله مخصوص کوره های سنتی آجر
ارسال در تعداد انبوه به کشور ترکمنستان
شرکت زرین خشت ماشین سازنده دستگاهها و ماشین آلات صنعت ساختمان

سوختپاش های گازی کم مصرف ترموکوپل دار، ( قدرت تشخیص دمای پخت و خاموش کردن دستگاه)
دارای صفحه نمایشگر میزان حرارت ارسال به کشور آذربایجان
سوختپاش های گازی تک شعله ویژه ی کوره های دستی سنتی، سوختپاش گازی درجه یک صادراتی ترموکوپل دار (دارای صفحه نمایشگر میزان درجه حرارت ، دارای کلید کنترل فاز، دارای ترموکوپل) ، زرین خشت ماشین سازنده سوختپاش گازی درجه یک در ایران

لوازم جانبی سوختپاش گازی مشهد

 

لوازم جانبی و قطعات کامل خط تولید آجر سفال

با همکاری و تعامل شرکتها و همکاران معتبر سراسر کشور

 

 

 

 

تولید سوخت پاش گازی , تولید سوختپاش گازی , تولید کننده سوختپاش گازی , فروش سوخت پاش گازی , خرید سوخت پاش گازی , لوازم جانبی سوخت پاش گازی , مشعل سوخت پاش , کوره خط کامل سوخت پاش , ماشین حمل خشت سوختپاش گازی درجه یک,  قطعات الکتریکی سوخت پاش , قطعات مکانیکی سوخت پاش , سوخت پاش گازی شرکت زرین خشت ماشین , شرکت زرین خشت ماشین ,