تولید و پخش شیلنگ حصیری پکیج دو سر مهره رابط و تکپایه اسدی استیل
تولیدی صنایع اسدی استیل در شیراز

شلنگ پیسوار‌ را وسیله‌ای است که وظیفه ارتباط بین دو قسمت شیر را بر عهده دارددر این مقاله به انواع و کاربردهای آن میپردازیم

آشنایی با شلنگ‌های پیسوار و انواع آن

احتمالاً شما نیز وقتی در حال سرویس کردن و بررسی آبگرمکن یا پکیج خود هستید، نگاهی نیز به شلنگ مورداستفاده در این دستگاه‌ها به‌منظور انتقال آب گرم و سرد انداخته‌اید. شلنگ‌هایی که از جنس و شکلی خاصی برخوردار بوده و به شلنگ‌های پیسوار معروف می‌باشند. جالب است بدانید که رویه ساخت این نوع از محصولات و حالت بافته‌شده آن به انتقال آب با فشار بالا کمک می‌کند، درحالی‌که مقاومت زیادی نیز به درجه حرارت‌های بالا و پایین دارند. همچنین مقاومت مثال‌زدنی این نوع از شلنگ‌ها در برابر خوردگی ویژگی بااهمیت و درعین‌حال ارزشمندی در این محصولات می‌باشد. حال با توجه به همین مقدمه به سراغ مقاله‌ای در باب این نوع از کالاهای پرکاربرد در سیستم‌های انتقال آب‌رفته و شمارا با امکانات آن بیشتر آشنا می‌بینم.

شلنگ پیسوار چیست؟

به‌طورکلی می‌توان شلنگ پیسوار‌ را وسیله‌ای دانست که وظیفه ارتباط بین دو قسمت شیر را بر عهده دارد. به‌طورمعمول می‌توان مطرح کرد که لایه داخلی این شلنگ‌ها پلاستیک می‌باشد که با رشته‌های بافته‌شده از جنس فلز پوشیده شده است که باعث افزایش مقاومت و استحکام محصول می‌شود. شلنگ پیسوار، شلنگی دوسر مهره جهت اتصال دو شیر و عبور سیال مورداستفاده قرار می‌گیرد. روکش این شلنگ از شش رشته استیل و واشر آن لاستیکی می‌باشد. با توجه به همین ویژگی‌ها نیز از شلنگ‌های پیسوار برای ارتباط بین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، توالت فرنگی، پکیج، آبگرمکن و بسیاری نقاط دیگر به شیر استفاده می‌شود. همچنین از دیگر کاربردهای این شیر پرفروش کنترل و تنظیم فشار آب است برای مثال اگر احساس می‌کنید ساختمان شما فشار بیش‌ازحد دارد یا از پمپ در ساختمان استفاده می‌شود و فشار آب خروجی زیاد است می‌توانید تا حدودی شیر پیسوار راکمی ببندید و بر روی فشار موردنظر خودتنظیم نمایید. در باب اجزای شلنگ پیسوار‌ نیز می‌توان مطرح کرد که این نوع از شلنگ‌ها از بدنه، پوشش و مهره‌های اتصال که از جنس آلیاژ برنج بوده تشکیل‌شده و به بازار عرضه می‌شوند.

آشنایی با انواع شلنگ‌های پیسوار ازنظر جنس

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که شلنگ‌های پیسوار در تمام مدل‌های آن به‌صورت توری بافته‌شده و عمدتاً از فلز به‌کاررفته شده در بدنه خودساخته می‌شوند. همچنین لایه داخلی تمامی شلنگ‌های پیسوار از جنس پی‌وی‌سی و یا لاستیک پلاستیک است؛ اما بااین‌وجود لازم به ذکر است که شلنگ‌های پیسوار از انواع مختلفی با توجه به جنس و نوع ساخت نیز در بازار وجود دارند که ازجمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شلنگ پیسوار حصیری

لایه داخلی این شلنگ از جنس پلاستیک ساخته می‌شود؛ اما لایه خارجی آن از جنس پلیمر،است و معمولاً با رشته‌های بافته‌شده از استیل ضدزنگ پوشیده شده است. به‌طورکلی پوشش فلزی این شلنگ باعث افزایش مقاومت و استحکام آن می‌شود. همچنین شلنگ پیسوار حصیری بسیار انعطاف‌پذیر بوده که عمل نصب آن را راحت می‌کند. در کنار تمام این مزایا لازم به ذکر است که این نوع از شلنگ‌ها مقاومت خوبی در برابر فشار آب بالا از خود نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که شلنگ‌های حصیری در انواع مختلف در بازار وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شلنگ حصیری استیل

• شلنگ حصیری آلمینیوم

• شلنگ حصیری ترکیب آلمینیوم و الیاف

• شلنگ حصیری الیافی

Asadi steel

@Asadisteelshiraz

? صنایع تولیدی اسدی استیل تولید کننده انواع شیلنگ های ساختمانی و بهداشتی با ۵ سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط

? طراحی تولید و پخش انواع شیلنگ های حصیری دو سر مهره ، پکیج ، آبگرمکنی ، رابط ها ، تک پایه

? شلنگ پکیجی حصیری در تمامی سایز و اندازه

?قطعات برنج شمش آبکاری شده

?بوش و پوسته استیل و برنجی

?تولید در بافت استیل، آلمینیوم ، ترکیبی،الیافی
? سایز ۱/۲ و ۳/۴ و ۱ اینچ 

?دوسرمهره


? شلنگ آب گرمکنی

? شلنگ یک سر چپغی

?پکیجی


? شلنگ تک پایه


? شلنگ های رابط

? شلنگ فلاش تانک و لباسشویی
? با کیفیت بسیار بالا ۵ سال گرانتی بیمه ایران
? بالاترین درصد تخفیف به همکار و مصرف کننده

مدیریت:آقای مرتضی اسدی

شماره های تماس:
۰۹۱۲۹۴۷۷۸۱۶
۰۹۱۷۸۰۷۴۰۵۸

 

http://www.asadisteel.ir

 

 

 

 

قطعات شیلنگ ، مهره،قیمت شیلنگ حصیری پکیج , خط تولید شیلنگ حصیری , شیلنگ حصیری بافت استیل , فروش خط تولید شیلنگ حصیری , دستگاه تولید شیلنگ حصیری , دستگاه بافت شیلنگ حصیری , تولید شیلنگ حصیری پکیج , تولید کننده شیلنگ های حصیری , دوسر مهره، تکپایه ، پکیجی،آبگرمکنی، قطعات برنجی،اتصالات