Address & Contact

Our Address

تبریز ، پلیس راه تبریز آذرشهر ، شهرک صنعتی اخولا ، 50 متر پایینتر از پلیس راه ، به طرف اخولا ، کارخانه شیلنگ ممتاز کار تبریز

Telephone

تولید و پخش شیلنگ گاز آب و کشاورزی ممتاز کار تبریز

✅ تولید و پخش انواع شیلنگ های گاز ، آب و کشاورزی✅

✅ برخی از کاربردهای رایج شیلنگ

✅ مطمئنا همگی شما با کاربردهایی که شیلنگ ها دارند آشنایی کامل و کافی دارید.در ادامه به برخی از کابردهای شیلنگ ها اشاره می کنیم.

? برای آبیاری درختان و گیاهان در یک باغ یا باغچه استفاده از شیلنگ بسیار رایج است.

? برای آبیاری قطری در زمین های کشاورزی از شیلنگ های سفت و سخت استفاده می کنند.

? از دیگر کاربردهای شیلنگ ها در آتش نشانی ها است . این شیلنگ ها که به نام شیلنگ های آتش نشانی شناخته می شوند کاربرد زیادی در عملیات مختلف دارند و از ابزارها و وسایل ضروری برای خاموش کردن و مهار آتش به شمار می روند.

? نوع دیگری از شیلنگ ها شیلنگ های هوا هستند که در غواصی زیر آب از آن ها استفاده زیادی می شود.

? از شیلنگ های مخصوص جابه جایی مایعات برای روغن کاری ، سرمایش و هیدرولیک در خودرو ها استفاده می شود.

? مواد شیمیایی مایع یا گاز ها را می توان با استفاده از شیلنگ ها در آزمایشگاه های پزشکی و شیمیایی استفاده کرد.

? از دیگر کاربردهای شیلنگ ها می توان به استفاده از آن ها در صنایع نفتی اشاره کرد که مایعات تحت فشار را می توان با شیلنگ های مخصوص این کار جابه جا کرد.

✅  دسته بندی شیلنگ ها بر اساس جنس آن ها

انواع مختلفی از شیلنگ ها در عصر مدرن ما در دسترس مصرف کنندگان است که هر کدام مزایای منحصر به فردی و کاربردهای خاصی دارند. بطور کلی شیلنگ ها را می توان بر اساس جنس آن ها دسته بندی کرد و جنسی که شیلنگ ها ساخته می شوند ویژگی های خاصی را به آن ها می دهد و برای کاربردهای ویژه ای آن ها را آماده می کند.

شیلنگ ها را اگر بخواهیم بر اساس جنسی که ساخته می شوند دسته بندی کنیم شامل : شیلنگ های آلومینیومی ، شیلنگ پلی اتیلن، شیلنگ فایبرگلاس، شیلنگ عایق،شیلنگ های متریک، شیلنگ پلاستیکی، شیلنگ PVC، شلنگ لاستیکی، شیلنگ سیلیکونی، شیلنگ ضد زنگ، شیلنگ تفلون و … می باشند.

✅  انواع و اقسام شیلنگ ها بر اساس کاربرد کدام اند؟

شیلنگ ها بخش مهمی برای عملکرد صحیح بسیاری از صنایع هستند. شیلنگ های صنعتی برای انتقال مواد شیمیایی ، نفت ، سوخت ، گاز ، آب ، مواد فله و برای مکش و تخلیه آب استفاده می شود. انتخاب شلنگ مناسب برای انتقال مواد برای پروژه شما بسیار مهم است. انتخاب شلنگ اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. انتخاب شیلنگ نا مناسب می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به شرکت و پروژه شما وارد کند.

? شیلنگ های آب

شیلنگ های آب برای حمل و نقل آب در بسیاری از صنایع استفاده می شود. می توانید شیلنگ های آب مورد استفاده برای نوشیدنی ها ، سمپاش های دستی کشاورزی ، ساخت و ساز و آتش نشانی را در این زمینه مثال بزنیم همچنین از این شیلنگ ها می توان برای کاربردهای صنعتی و کشاورزی عمومی استفاده کنید.

? شیلنگ گاز

شیلنگ های گاز از جمله شیلنگ های رایجی هستند که همگی ما با آن ها آشنا هستیم این نوع شیلنگ ها خودشان به نوع شیلنگ های کم فشارو پر فشار دسته بندی می شوند. شیلنگ های کم فشار (استیلن ، اکسیژن ، مخلوط بوتان ، پروپان ، گاز طبیعی ، گاز خنثی) و شیلنگ های گازهای پر فشار به عنوان مثال برای پر کردن و تخلیه سیلندرهای گازی مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشترین مصرف این شیلنگ ها در خانه، کارخانجات و مراکز صنعتی می باشد . در واقع دستگاه های گاز سوز نیاز فراوانی به شیلنگ های گاز دارند. باید در خرید این نوع شیللنگ ها توجه داشته باشیم که جنس با دوام و مرغوب آن را تهیه کنیم . یک شیلنگ گاز مناسب باید در برابر فشار مقاوم باشد و بتواند علاوه بر انعطاف پذیری در برابر پاره شدن و سوراخ شدن استحکام و مقاومت خوبی داشته باشد و دچار پوسیدگی و فرسودگی نشود. البته زیبایی را هم می توان یکی دیگر از نکات اساسی برای خرید یک شیلنگ گاز در نظر گرفت.

? شیلنگ های صنعتی

این نوع شیلنگ ها در واقع از نوع تقویت شده به شمار می روند که دارای انعطاف پذیری لازم بوده و در صنایع بزرگ و کوچک برای کاربردهای گوناگونی می توان از ان ها استفاده نمود. از آنجایی که شیلنگ های مورد استفاده در صنایع مختلف می تواند مخصوص همان صنعت باشد در نتیجه درا نتخاب نوع شیلنگ مناسب و موادی که با آن ساخته شده اند و اندازه و دیگر موارد باید دقت بیشتری صورت گیرد تا بتواند نیاز این صنایع را برآورده نماید.

مدیریت : آقای یونس کاظمی

شیلنگ اجاق گاز , شیلنگ سیلیکونی , شیلنگ گاز ، شیلنگ آب , شیلنگ کشاورزی ,