Address & Contact

Our Address

فارس

تولید و پخش قارچ بلانچ اسلایس سوخاری فرآوری شده پارسینام

? قارچ خوراکی پاستوریزه  
? پخش خیارشور و روغن سرخ کردنی خوراکی 
? پخش پنیر پیتزا در شیراز ، یاسوج و بوشهر 
? پخش قارچ بلانچ در جنوب کشور 
? تولید بلنچ قارچ

? قیمت و فروش انواع قارچ بسته بندی ، بلنچ درجه 1
? لوکس و درجه 2
? فروش قارچ اسلایس شده
? متناسب با نیاز کارخانجات مواد غذایی و فست فود ها
? فروش با کیفیت ترین قارچ دکمه ای سورت شده در ایران
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا سفارش محصول به وب سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمائید.

? قبول خدمات بلنچ و اسلایس عمده
? تولید قارچ خوراکی درجه یک 
? پخش قارچ خوراکی درجه یک مستقیم از کارخانه بصورت عمده و جزئی با قیمت مناسب
? پخش قارچ عمده بسته بندی – فله – اسلایس – بلنچ 
? آماده عقد قرارداد با ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی و شرکتهای کنسرو سازی.

❇️روش‌های نگهداری و فریز کردن قارچ

?روش‌های بسیاری برای نگهداری و فریز کردن قارچ وجود دارد. اما اگر می‌خواهید بافت قارچ به خوبی حفظ شود ابتدا باید شناختی از انواع قارچ‌ها داشته باشید. برای قارچ‌هایی که بافت لطیف‌تری دارند روش بلانچ کردن یا تفت دادن برای فریزر کردن آن‌ها بهتر جواب می‌دهد. برای قارچ‌هایی که بافت سفت‌تری دارند، می‌توان از روش بخارپز استفاده نمود.

?لازم به ذکر است حداکثر زمان نگه‌داری یا همان زمان مطلوب قارچ در فریزر ۴ ماه است.

?بلانچ کردن در آشپزی روشی برای نگهداری طولانی مدت سبزیجات است. در این روش با پختن سبزیجات باعث از بین رفتن آنزیم‌هایی می‌شوید که باعث فساد مواد غذایی است.

?کنسرو کردن یکی از روش های رایج در صنایع غذایی است که برای ایجاد تنوع و همچنین نگهداری مواد غذایی انجام می شود .

?با این روش قابلیت نگهداری قارچ به میزان ۲ تا ۵ برابر بیشتر افزایش می یابد ، بدون آنکه تغییری در طعم و مزه آنها روی دهد و به همین ترتیب روشی که به صورت خانگی قابل تهیه است نیمه کنسرو می گویند .

?برای تهیه کنسرو خانگی ، ابتدا یک کیلو گرم قارچ را کاملا تمیز کرده و به دقت شستشو داده و سپس به مدت ۵ تا ۷ دقیقه در چهار لیوان آب جوشی که به آن ۳ گرم نمک طعام و (۰/۵ تا ۱ ) گرم جوهر لیمو اضافه شده است غوطه ور می سازند . کنسرو خانگی را باید در سطل های پلاستیکی با درپوش محکم بسته بندی نمود .

?این محصول به مدت دو هفته در یخچال قابل نگهداری است ( در بعضی موارد می توان از سس کره، کره ، روغن ، سرکه ، آب گوجه فرنگی و … به عنوان مایع پر کننده کنسرو قارچ استفاده نمود . )

?در کنسرو کردن به منظور جلوگیری از تغییرات نامطلوب فیزیکی توصیه می شود مقداری از حجم ظرف بسته بندی خالی گذاشته شود و بعد درب ان بسته شود ( ۹۰% ظرف پر شود . )

?کنسرو قارچ را از دو هفته پس از تهیه می توان مصرف کرد . کنسروهای خانگی را که فاقد مواد نگهدارنده است ، باید در یخچال نگهداری نمود .

مدیریت:آقای مرتضی امیدی

 

 

 

بلنچ قارچ , بلنچ قارچ با سرکه , قیمت قارچ بلانچ شده , اسلایس قارچ , بلانچ مرغ , خواص قارچ بلانچ شده , طرز خرد كردن قارچ , بلنچ قارچ دکمه ای ,