Address & Contact

Our Address

جاده شهریار ، بعد از خادم آباد ، خیابان بهبهان قدیم ، خیابان برزگر رحیمی ، پلاک 6

سازنده لوله خرطومی ساده و مارکدار محمد در شهریار

⚡️ قوطی کلید ، زانویی ، فریم هالوژن و انواع تقسیم ها⚡️

?کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه: 09123952456 – 09190377001
?واتس اپ:09123952456
?آدرس:جاده شهریار ، بعد از خادم آباد ، خیابان بهبهان قدیم ، خیابان برزگر رحیمی ، پلاک 6

⚡️ لوله خرطومی نوعی لوله برقی است که بدنه ای خرطومی شکل دارد به همین دلیل دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد ، از این لوله ها جهت گذر دادن سیم ها و کابل های برق در مسیرهای پرپیچ و خم و محل هایی که امکان به کار بردن لوله های فولادی وجود ندارد استفاده می شود. این لوله ها وظیفه دارند از هادی سیمها محافظت به عمل آورند و از صدمه دیدن آنها در برابر تماس مستقیم افراد یا ضربات فیزیکی جلوگیری کنند.

⚡️ انواع لوله خرطومی و لوله فلکسی را می توان در ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، فروشگاه ها و غیره به عنوان مسیری برای عبور سیمها و کابل ها استفاده کرد. سطح داخلی این لوله ها کاملا صاف و صیقلی بوده بنابراین سیم ها می توانند بدون آسیب دیدن از داخل این لوله ها بگذرند. انواع لوله خرطومی به دلیل شکل خاص وجنس بدنه دارای کاربرد گسترده ای در صنعت هستند و در فضاهایی که نمی توان لوله های PVC یا فولادی را به کار برد می توان از لوله های خرطومی به عنوان لوله برق استفاده کرد.

⚡️ انواع لوله خرطومی

⚡️ لوله خرطومی ساده پلاستیکی

این لوله ها از جنس های مختلفی هم چون پلی آمید و پی وی سی تشکیل شده اند که نوع پی وی سی آن نسوز نامیده می شود که در برابر حرارت و شعله ور شدن مقاوم می باشد. لوله های خرطومی پلی آمید در رنگ های مختلفی تولید می شوند و قابل اشتعال هستند.

⚡️ لوله خرطومی فلزی ( فلکسی )

این لوله ها دارای استحکام بیشتری نسبت به لوله های خرطومی ساده هستند و در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید می شوند و استفاده از آنها در فضاهای صنعتی و ساختمانی کاربرد گسترده ای دارد.

مدیریت : آقای یعقوب رفعت

 

 

 

 

لوله خرطومی برق , لوله خرطومی pvc , کارخانه لوله خرطومی برق , انواع لوله خرطومی برق , قوطی کلید , زانویی , فریم هالوژن ,