لوازم ایمنیXrun

 ⬅️  انواع لباس کارها در رنگها و طرح های مختلف   

⬅️  انواع پوتین های ایمنی در مدل های مختلف

 ⬅️انواع لوازم ایمنی و حفاظت فردی

 ⬅️انواع تیشرت های جودون

 ⬅️کلیه ی تجهیزات ترافیکی

 ⬅️کلیه ی تجهیزات و لوازم آتش نشانی از قبیل: کلاه مخصوص، پوتین مخصوص و سایر لوازم تخصصی

⚡️

آماده همکاری با تمام ارگان ها شرکت ها و کارخانه ها و… هستیم


تولید و پخش کفش و لباس ایمنی کوهستان کیمیا

⚡️

تیم xrun با ارائه پوتین و لباسکار و سایر لوازم حفاظت فردی با کیفیت به منظور رضایت بیشتر همکاران و مشتریان عزیز محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه میدهد.  قبول انواع سفارشات دوخت لباس پذیرفته میشود

کفش کار کوهستان مدل کیمیا در دو رنگ طوسی و کرمی زیره مواد پی یو سبک و منعطف بدون سر پنجه فلزی سایز موجود از ۴۰ تا ۴۵

پخش مستقیم از کار خانه بی واسطه در دو رنگ

کیفیت مناسب

                                                                  

⚡️⚡️

     

⚡️⚡️

       

                  

کفش کوهستان ،کفش ایمنی ، انواع لباس کار سیلوری ، بوفالو ، ایران خودرویی ، ست ورک

کفش ایمنی

کفش ایمنی ، پایپوشی است که دارای فاکتورها و مولفه های ایمنی بوده و پای فرد را از هرگونه سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می کند.

ظاهر کفش های ایمنی، تفاوت های اندکی با کفش های معمولی دارند، ولی وزن بیشتری داشته و از جنس بهتری نسبت به آنها برخوردارند. این کفش ها دارای مقاومت بسیار بیشتری بوده و در اجزای مختلف آن چندین لایه وجود دارد که حفاظت پا را تضمین می کنند.

پوتین ایمنی ملت

⚡️⚡️

 

چگونگی انتخاب کفش ایمنی استاندارد

کفش ایمنی یکی از تجهیزات و ملزومات ایمنی در محل کار بوده و هر نوع کفش ایمنی، برای استفاده در یک محیط خاص طراحی و ساخته شده است.

در محیط هایی همچون ساختمان سازی و انبوه سازی و یا در کارگاه هایی مثل کارخانجات صنعتی، ماشین کاری، تراشکاری، کابینت سازی، تعمیرگاه ها و … اجسام سنگین، اشیا و قطعات تیز و برنده، مواد داغ و مذاب و هر جسم دیگری ممکن است روی زمین یا بر اثر افتادن بر روی پا، صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد سازد، لذا استفاده از کفش های ایمنی با سرپنجه فولادی در این نوع از محیط های کاری بسیار مهم است. در کارگاه های ساختمانی از کفش های ایمنی با رنگ های خاکی با چرم هایی مثل جیر استفاده می شود تا فرد حین کار، کثیفی های کفش را دیده و از آلودگی های محیطی اجتناب کند. همچنین در کارخانجات مواد غذایی از کفش های ایمنی سفید رنگ بدلیل رعایت بهداشت کار استفاده می شود.


… پوتین سمپل

⚡️⚡️

لباس کار سیلوری

کار در محیط های کاری مستلزم رعایت نکات ایمنی می باشد. چرا که خطر در محیط های کاری بیشتر از هرجای دیگری انسان را تهدید کرده و می تواند خسارات جبران ناپذیری برای افراد ایجاد کند.استفاده از کلاه ایمنی ، لباس کار ، کفش ایمنی حداقل نکات ایمنی می باشد که یک فرد در حین کار باید توجه ویژه به آن داشته باشد. اما شاید پوشیدن لباس کار کمی برای افراد مشکل باشد و افراد تصور میکنند که لباس کار هم سنگین بوده و هم انعطاف آنها را کم می کند.

اول از همه به این نکته توجه کنید که دو نوع لباس کار وجود دارد.

مدل اول لباس کار یکسره می باشد، لباس کار یکسره خلبانی که قسمت کاپشن و شلوار آن به هم چسبیده می باشد و سریع پوشیده شده و توسط یک زیپ بسته میشود و مناسب برای محیط هایی است که آلودگی محیط زیاد است و همچنین فصول سر سال می باشد. برای راحتی بیشتر در محیط کار شما میتوانید از لباس کار یکسره خلبانی استفاده کنید.

مدل دوم لباس کار دو تیکه می باشد، که کاپشن و شلوار به صورت مجزا بوده و با توجه به شرایط محیط کاری شما می توانید از کاپشن یا شلوار لباس کار استفاده کنید.

لباس کار مدل سیلور کاملا سبک بوده و کارمندان می توانند در محیط های کاری به راحتی از آن استفاده کنند.دوخت با پارچه کجرا موجب استحکام لباس کار مدل سیلور گردیده است.

مزایای لباس کار های بوفالو

⚡️لباس های کار بوفالو غالبا از جنس کتان میباشند که باعث خنک نگه داشتن بدن در گرما شده و از بیماری های پوستی نیز جلوگیری میکند.

⚡️طراحی لباس کار های بوفالو به گونه ایی بوده تا شما بتوانید در هنگام فعالیت تمام اقلام و ابزاری را که نیاز دارید به همراه داشته و بتوانید سرعت عمل و دقت بالاتری را در انجام کار داشته باشید.

⚡️طراحی و رنگ بندی کارآمد لباس کار های بوفالو یکی دیگر از نقاط قوت آن میباشد که در سایز های متفاوت در خدمت کارکنان محترم میباشد.

لباس کار ایران خودرویی

⚜️لباس کار ایران خودرویی با کیفیت بالا و جنس مقاوم ، بدون تغییر رنگ و سایز بعد از شست و شو یکی از انواع لباس کار صنعتی جهت استفاده در صنایع مختلف نظیر خودرو سازی ها , کارخانجات و کارگاه های تولیدی ، پروژه های عمرانی ، صنایع نفت ، گاز , پتروشیمی و … می باشد.

⚜️این لباس کار در برابر نفوذ آب ، روغن ، مواد نفتی ، گرد و غبار و … از مقاومت خوبی برخوردار است و می تواند علاوه بر راحتی کارگران موجب افزایش ایمنی آن ها گردد.

⚡️⚡️

پوتین های 3Max⚡️⚡️

 

به مدیریت : علیرضا مرسلی و علیرضا کمالی    

شماره های تماس:09923673379 # 09037904627

منبع اصلی مشاهده کلیه ی محصولات پیج اینستاگرامی می باشد ، بعداز مشاوره با ادمین های پیج جهت سفارش قطعی از طریق zil.ink موجود در پیج وارد واتس آپ شده و سفارشات خود را ارسال نماییید.

                

لباس ضد اسید

یکسره خلبانی

 
ماسک تمام صورت هانیول

 

 ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر

ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر که ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد، ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر مخصوص محیط هایی است که ذرات ریز گرد و غبار در آن محیط وجود دارد. از جمله صنایعی که می توان از ماسک سانکو استفاده کرد رنگرزی ها سندبلاست ، کارگاههای نجاری و شیرینی پزی ها می باشد. از دیگر ویژگی های ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر قابلیت تعویض فیلتر آن می باشد که می توان پس از مدتی استفاده به راحتی فیلتر آن را تعویض کرد تا به دستگاه تنفسی ما آسیبی وارد نشود.
بند ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر که از جنس پلاستیک بوده از دو ناحیه به بدنه ماسک متصل شده و موجب می شود ماسک تنفسی سانکو به راحتی روی صورت بشیند و نفوذ هوای آلوده به داخل آن تقریبا صفر باشد.

ماسک تنفسی نیم صورت سانکو دو فیلتر
نام : ماسک نیم صورت سانکو
ابعاد :۲۰*۱۵*۱۵ سانتی متر
جنس : پلاستیک
وزن : ۳۵۰ گرم
تعداد فیلتر: دو عدد
نوع فیلتر : زغال اکتیو
کاربرد : حفاظت از دستگاه تنفسی در مقابل ذرات ریز و گرد و غبار

 

تولید و پخش کفش و لباس ایمنی کوهستان کیمیا در تهران  , لباس ایمنی کوهستان , کفش و لباس ایمنی  , کفش کوهستان  , کفش ایمنی  , لباس کار سیلوری , لباس کار بوفالو  ,  لباس کار ایران خودرویی  , لباس کار ست ورک  ,کلاه ایمنی ، محافظ گوش ، دستکش کار ،پوتین ایمنی ،