Address & Contact

Our Address

فومن، لولمان، اشکلن بالا، جنب مسجد جامع، مجتمع تولیدی نان و کیک و کلوچه خوشحرف


تولید و پخش کیک و کلوچه و نان سفیدگر

🥧 انواع کیک و کلوچه و کلمپه مرغوب کرمان به صورت فله و بسته بندی جفتی با کیفیت و ماندگاری بالا و قیمت مناسب.🥧

🥧 کیک محصولات سفیدگر کیک برشی سنتی با طعم پرتقال و انواع دیگر کیک ها

🥧  با کیفیت عالی

🥧 استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه

🥧 پاسخگویی ۲۴ ساعته🥧

🥧ارسال به سراسر کشور🥧

 

 

 

🥧 کیک و کلوچه به عنوان محصولاتی پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می گردند. زادگاه محصول کیک در اروپا می باشد. ترکیب اصلی این محصول از آرد ، کره ، شکر و تخم مرغ می باشد که از ترکیب آنها این محصول تولید می گردد. کیک به لحاظ بافت خود به دو قسمت تقسیم می گردد. کیک های کم چرب و کیک های پرچرب.

🥧 کیک و کلوچه به لحاظ تنوع ساختاری در تولید ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع کاربردهای کیک که در حال حاضر به شکل کاملا صنعتی و تجاری تغییر نموده است ، بازار بسیار بزرگی را برای تولید کنندگان صنایع غذایی بوجود آورده است. به عنوان مثال از کیک های مناسبتی در تولد یا عروسی یاد نمود.

مدیریت : رضا سفیدگر ماسوله

 

 

نمایندگی پخش عمده انواع کلمپه های خرمایی کرمان هم بصورت فله و کیلویی و هم بصورت بسته بندی جفتی، ما انواع کلمپه مرغوب و خوشمزه خرمایی رو داریم با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن برای سود دهی بیشتر برای شما پخش کننده عزیز ، تمامی انواع کلمپه کرمان با نشان سیب سلامت و مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو با زیباترین و باکیفیت ترین و مقاوم ترین بسته بندی در اختیار شما پخش کننده های عزیز قرار میگیرد و امیدواریم شروع همکاری ما شروع یک همکاری مداوم و پرسود برای شما و ما باشد ,

شماره های تماس:

09199114492

09116605407

رضا سفیدگر ماسوله