Address & Contact

Our Address

تهران،جاده شهریار،بعد شهرک صنعتی گلگون سعید آباد،بعد پل بادامک

Telephone

تولید گیربکس شیرآلات صنعتی صنعت نوین در تهران 

✨تولید گیربکس برای شیرهای گیت ولو،بال ولو و شیر توپی فرا صنعت نوین در تهران 
✨تولید کلیه گیربکس های صنعتی نفت و گاز،نیروگاهی و پترو شیمی

شماره تماس:

09124384663

 

❇️شیر پروانه ای گیربکس دار به عنوان پر مصرف ترین عملگر روی شیر پروانه ای از سایز 8 اینچ تا سایز های بالاتر مثل سایز 88 اینچ، عملگر گیربکس نصب می شود.

❇️شیر پروانه ای گیربکسی با دو نوع گیربکس کوبل می شود، شیر پروانه ای گیریکسی حلزونی با فلکه که دارای چرخ دنده حلزونی می باشد و چرخاندن فلکه نیرو دست توسط چرخ دنده حلزونی به شافت و دیسک شیر پروانه ای گیربکسی انتقال داده می شود و به راحتی چرخش 90 درجه سیال عبور داده می شود.

❇️در نوع دوم، عملگر گیربکس پیچی با فلکه کوبل می شود، گیربکس شیر پروانه ای گیربکسی با یک عدد پیچ مارپیچ و یک عدد چرخدنده انتقال نیرو را به دیسک انجام می دهد،و چرخش به راحتی صورت می گیرد.

🔴اجزای شیر پروانه ای گیربکسی

💠بدنه شیر پروانه گیربکسی

🔸شیر پروانه ای گیربکس دار با بدنه چدن نشکن، فولاد، استیل، آلومینیوم برنز و غیره قابل تولید است. جنس بدنه شیر پروانه ای گیربکسی با توجه به نوع سیال، فشار کاری و درجه حرارت تعیین می شود.

💠سیت شیر پروانه ای گیربکسی

🔸شیر پروانه ای گیربکسی برای آب بندی سیال های مختلف از جنس لاستیک، تفلون، استیل، برنز و غیره استفاده می شود. سیت شیر پروانه ای گیربگسی به نوع سیال عبوری، فشار کاری و درجه حرارت بستگی دارد. برای انتخاب سیت حتما باید هر کدام از آیتم های مذکور مشخص باشد.

💠دیسک شیر پروانه ای گیربکسی

🔸شیر پروانه ای گیربکسی با دیسک جنس چدن، فولاد، استیل و برنز تولید می شود.

💠گیربکس شیر پروانه ای گیربکسی

🔸گیربکس های نصب شده روی شیر پروانه ای گیربکسی با دو نوع گیربکس حلزونی و گیربکس پیچی روی شیر پروانه ای کوبل می شود.

🔸گیربکس حلزونی باترفلای ولو گیربکسی دو عدد چرخ دنده حلزونی دارد. با چرخش فلکه، دسته نیروی دست اپراتور را به استم و سپس به دیسک شیر پروانه ای انتقال داده می دهد. این انتقال نیرو با چرخش 90 درجه ای دیسک سیال را عبور می دهد.

🔸گیربکس پیچی شیر پروانه ای گیربکسی نیروی دست اپراتور را به پیچ مارپیچ و سپس به چرخ دنده مستقیم انتقال می دهد. با چرخش 90 درجه دیسک سیال عبور داده می شود.

💠شافت شیر پروانه ای گیربکسی

🔸شافت شیر پروانه ای گیربکس چهار گوش یا گرد می باشد. در صورت چهار گوش بودن شافت باید با رابط چهار گوش جا زده شود. اگر شافت گرد باشد، معمولا با خار جا زده می شود.

💠قیمت شیر پروانه ای گیربکسی

🔸باترفلای ولو گیربکسی از شیر پروانه ای اهرمی گران تر و از شیر پروانه ای پنوماتیک ارزان تر است.

به مدیریت:محمدی

 

 

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

ساخت گیربکس از سایر F7 الی F25 ربع گرد و تمام گرد

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

 

شیر پروانه ای گیربکسی , انواع شیر پروانه ای گیربکسی , قیمت شیر پروانه ای گیربکسی در تهران , اجزای شیر پروانه ای گیربکسی , تولید و پخش گیربکس شیرهای نفت و گاز و پروانه ای فرا صنعت نوین در تهران , تولید انواع شیر پروانه ای گیربکسی در تهران , تولید شیرهای گیت ولو و بال ولو فرا صنعت نوین در تهران , فرا صنعت نوین در تهران , شیر توپی , تولید شیر توپی در تهران ,