Address & Contact

Our Address

تهران،پاکدشت،میدان علامه،کوی استاد شهریار،پایین تر از سبلان یکم،تولیدی آموزگار

Telephone

تولید کننده انواع پارتیشن اداری آموزگار

✳️پارتیشن چیست؟ 

🔺پارتیشن به معنای قسمت بندی و جداسازی ست. با استفاده از پارتیشن بندی میتوان از فضای مورد نظر استفاده بهینه نمود. مثلا فضاهای بزرگ را میتوان به چند قسمت تقسیم بندی کرد و عملکردی متفاوت در هر بخش انجام داد.

🔺 از پارتیشن بندی در انواع مکان های اداری، مسکونی و غیر مسکونی میتوان استفاده نمود و با تفکیک فضا چندین فضای کاربری طراحی و ایجاد کرد.

🔺هرسیستمی که بتواند فضا را تقسیم کند پارتیشن نامیده می شود. سیستم جدا کننده های کاذب که امروزه با نام پارتیشن شناخته می شوند نوعی تجهیزات تقسیم بندی فضاهای داخلی بوده که با هدف منظم کردن محیط و با پیش بینی قابلیت جابجایی طراحی و ساخته می شوند.

✳️پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد؟ 

💎پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد.

💎برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد.قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.

💎عملکرد پارتیشن اداری به این صورت است که کارایی افراد را افزایش می دهد و باعث می شود فضای متفاوتی ایجاد شود و از ایجاد سر و صدا جلوگیری می کند.

💎این پارتیشن ها حریم خصوصی برای افراد ایجاد می کنند که باعث می شود، بتوانند راحت تر در محیط کار خود فعالیت داشته باشند و به مرتب سازی فضا کمک می کنند. پارتیشن، باعث مجزا کردن فضاها از یکدیگر و تقسیم بندی بهتر آنها خواهد شد.

💎در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد. کاربرد انواع پارتیشن اداری، جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و … است.

به مدیریت:رسول آموزگار

09198779981

 

 

تولید کننده انواع پارتیشن اداری آموزگار در پاکدشت تهران , تولید انواع پارتیشن اداری در پاکدشت , قیمت پارتیشن اداری در پاکدشت , بهترین تولیدی پارتیشن اداری در پاکدشت , پارتیشن اداری آموزگار در پاکدشت , پارتیشن اداری آموزگار , تولیدی پارتیشن اداری در تهران ,