Address & Contact

Our Address

گیلان،تالش،روستای خاله سرا،کارگاه پالت سازی شاهرخ

پالت چوبی شاهرخ

?پالت چوبی چیست ؟ 

?این پالت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و تنوع زیادی دارند. تنوع در جنس و طراحی از عوامل تنوع در این پالت‌ها هستند و باعث تفاوت در مقاومت و استحکام آن‌ها می‌شوند. یکی از نیازهای کارخانجات و شرکت‌ها امنیت و داشتن سرعت بالا در حمل و نقل است؛ همین نیاز باعث شده تا مصرف پالت‌ها توسط کارخانجات و شرکت‌ها افزایش یابد.

?پالت‌های چوبی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند اما اندازه‌های رایج آن ۸۰×۱۲۰، ۱۰۰×۱۰۰ و ۱۱۰×۱۱۰ می‌باشد. پالت‌های چوبی مزایایی دارند از آن جمله می‌توان به سهولت در پروسه ساخت، قابلیت تعمیر آن، قابلیت بازیافت و استحکام و مقاومت آن اشاره کرد. جعبه چوبی، جعبه پالت و کریت از انواع محصولات حمل و نقل هستند که با پالت چوبی اشتباه گرفته می‌شوند. این محصولات کاربردها و طراحی‌های متفاوتی نیز دارند.

?ویژگی های پالت چوبی 

?استحکام بسیار بالا

?قابلیت تحمل وزن تا 1000 کیلوگرم 

?قیمت مقرون به صرفه 

?قابل تعمیر 

?قابل بازیافت و بازگشت به محیط زیست 

?قابل ساخت در ابعاد و اندازه های سفارشی 

?طول عمر مناسب 

?سهولت استفاده 

?جعبه پالت (پالت باکس، کریت چوبی) 

?یکی از وسایل حمل و نقل که گاها با پالت چوبی اشتباه گرفته می‌شود جعبه پالت است. جنس این جعبه تماما از جنس چوب خام است. جعبه پالت عموما برای حمل بارهای سنگین مانند سنگ و موزائیک یا میوه‌هایی مانند هندوانه استفاده می‌شود.

?از مزایای این نوع پالت چوبی قیمت نسبتا ارزان و مقاومت بالای آن است. یکی از مواردی که در قیمت این پالت نقش دارد این است که بسته به نوع محموله‌ای که در آن استفاده می‌شود طراحی می‌گردد و بنابراین برروی قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد.

?جعبه چوبی 

⚡️یکی دیگر از محصولاتی که عموما به طور اشتباه برروی آن عنوان پالت چوبی گذاشته می‌شود جعبه چوبی است. این سازه با لیفتراک قابل حمل است و در مقابل فشار و ضربه مقاوم است و به صورت جعبه‌ای در بسته ساخته می‌شود.

⚡️جنس بدنه‌ای که این جعبه با آن ساخته می‌شود می‌تواند از ورق چندلا، چوب خام، ورق ام دی اف یا سایر ورق‌های چوبی باشد. اتصالات بدنه توسط قاب چوب یا یراق آلات صنعتی مخصوص ایجاد می‌شود. محصولات در این جعبه‌ها حداکثر امنیت را در مقابل ضربه و آسیب دارند.

✳️نکات مهم در استفاده از پالت چوبی 

?برای ساخت سازه های چوبی یا استفاده از پالت چوبی از پالت های قدیمی استفاده کنید که در آن هیچگونه حشره و آفتی وجود ندارد.

?بهترین نوع پالت، پالتی است که از چوب گرما دیده که داخل کوره خشک شده است تهیه شده است. زیرا چوب این پالت مرغوب بوده و آفتی در آن وجود نخواهد داشت.

?از آنجایی که سطح پالت های چوبی صاف نیستند و در اثر تماس با پوست بدن ممکن است خراشیدگی ایجاد می کنند. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی سطح پالت چوبی را سمباده بکشید و هنگام انجام این کار از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید.

به مدیریت:شهرام دادایی

 

تولید پالت چوبی شاهرخ در تالش گیلان , پالت چوبی شاهرخ , قیمت پالت چوبی , پالت چیست , کاربرد پالت چوبی , هزینه ساخت پالت چوبی , انواع پالت , کارگاه پالت سازی در تالش , کارگاه پالت سازی شاهرخ ,